tisdag 25 november 2008

Julklappstips




Bilder med tillstånd från Anders Dahlberg.

Svårt att komma på vad du ska ge till pappa eller maken i julklapp? Kika på fotograf Anders Dahlbergs bilder som han gjort till en kalender inför det nya året. Vackra, inte sant? Bilderna är från Bohusläns allra vackraste platser såsom Käringön, Åstol, Klädesholmen och Marstrand. Läs mer om Anders här och beställ kalendern här.

Tävla om ett smycke från Puss här fram tills kl. 12 imorgon onsdag! Tävlingen offentliggörs på fredag!

For translation, please choose flag in top of the blog.

6 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Vilka fina bilder, får mig att längta till kusten.
Kram Lotta

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka vackra foton....
Bra tips på julklapp....
Ha´det så bra denna vecka!
MiaMaria

Ingela la la sa...

Jättefin! Jag försöker få tag i en familjekalender jag.. En sån där med 5 eller 6 kolumner, helst då med såna fina bilder ;)
Nästa vecka passar säkert. Vi tar det när det passar, har ni mycket annat kan vi ju ta det senare.

Kram

rosenskära sa...

Alldeles fantastiska bilder! Vad annat kan man vänta sig hos dig?
Igår, när jag såg att du ändrat header (eller heter det banner?) - det blir bara finare och finare varje gång! - gick jag ut på nätet för att kolla hur man gör, men det verkar inte som att någon är intresserad av att släppa på information. Det kan jag ju förstå, för det kan ju ligga mycket tid och jobb (= pengar)bakom. Jag undrar bara - använder du något speciellt program? Jag är ganska lättlärd med datorer och vill försöka...

Kram /Lena

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni! kram

rosenskära - svarade hos dig! kram

Anonym sa...

AAHHH vilka underbara bilder i kalendern!! kusten är ju så vacker!

tusenideer.blogg.se