torsdag 20 november 2008

Fler fynd och vackra kort





Bilder: Mia

Grrr, får nippran på vår internetanslutning som hackar och försvinner titt som tätt. Inte vet vi om det är vår router som bråkar eller om det är Comhem. Hursomhelst mycket irriterande och det får mig att fräsa i tid och otid. Bollar vidare problemet till maken, bekvämt och skönt för mig ;-) I det fallet är det bra att inte ha så mycket kunskap om det där :-D

Det är kul att fynda på de minst påtänkta ställena.. På Överskottsbolaget fyndade jag dessa två handdukar med God Jul text på för 10 kr styck. Det fanns fler detaljer i samma serie, förkläde, grytlappar och lite till men jag nöjde mig faktiskt med ett par handdukar. Kanonbilligt alltsammans! Är det inte fynd så säg?

Nåt annat jag köpt är vackra kort från Ingela - helt otroligt fina, inte sant? Ska behålla dem för mig själv och dekorera med i jul..


Tävla om ett smycke från Puss här!

For translation, please choose flag in top of the blog.

36 kommentarer:

Linruz sa...

Fin fina handdukar.
Tack för den gulliga komentaren på min blogg. Kram kram

Pia sa...

Kortene var rigtig søde:-)

Kram Pia

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hmm...ÖB sa du!? Då får man ta sig en sväng då:)

Fina fina kort du köpt också!
Susanne

MalinCicilia sa...

Verkligen ett fynd. Borde man ju kolla upp :)

Vilken fin blogg också!

Inspiration i vitt sa...

Hej Maria vad gullig du är, och vad glad jag blir över att du tycker om mina kort, nästan all min tid som är över går just nu åt till att tilverka mera kort.

Tänk vilka fynd man kan göra i bland på ÖB som du gjort, rusta och jysk kan vara ett fynd ställe i bland oxå.
Jag köpte häromdagen små guldiga kristallkronor (granpynt) som jag tänkte måla vita de kostade 10:- st och är hur fina som helst bra fynd tycker jag.

Kram på dig/Ingela

Tack för att du vill visa mina kort.

organic-lizzi sa...

Ja,det er bare såååå irriterende.Vi har hatt det samme med det trådløse her i huset.Kommet inn på nettet litt...og vips...borte i timesvis:-(
Litt av et funn!!Og de kortene hadde nok jeg tatt selv også:-)De var kjempefiiiine.
Superdeilig helg til deg&Stooor klem fra Randi

Sjabbig men chic sa...

Ja, men det är bra att inte veta för mycket om allt och det är särskilt bra om man kan få personen man frågar att ta över ansvaret för problemet.
ÖB, ja, det är jättelänge sen jag var dit kanske borde... Nej, inte i dag, jag har så många andra svängar att ta idag MEN handdukarna är jättefina!

Kramar från Lisa

Nilla sa...

Massa fint du visat!

Trist när nätuppkopplingen inte fungerar som den ska :(

Sköt om dig!
Kram Nilla

Mammatankar och lite annat sa...

Ja, de var verkligt fina!!! Bra fynd!!!

Nettan sa...

Hittade oxå riktigt fina julhandukar på Rusta! Nästan gratis! Julkorten var ju helt uunderbara! Ha en bra dag!
Kram Nettan

Hanneles jul sa...

Fina dukar, tack för tipset,
har inte julkollat på ÖB ännu.

Wilda Stenlyckan sa...

Superfina kort, jag förstår att du behåller dem själv! :-)
Roligt också att man kan hitta snygga saker som handdukarna på lite oväntade ställen!
Underbara bilder som vanligt!

Kram Sara

LILLA BLÅ sa...

Jättesöta handdukar du fyndat. Korten var jättesöta också. Jättesöt...:-) Jag gillar det ordet tydligen, det bara kommer när jag ska kommentera något...

Kramar på dig

@nette

Marit`s vita skrin sa...

Jag håller med, det är skit kul att hitta fina saker på ställen man inte trodde.
Det får en att känna sig som man hittat en skattgömma liksom, eller hur?
Jysk och Rusta är mina favoriter.
Jätt fina kort Ingela du fått från Ingela.

Många kramar.

Marit`s vita skrin sa...

Skriva kan jag visst inte heller ser jag ;)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!

ååå så mycke fint det var här inne på din blogg!

Tack för titten!
Kram Nilla

charlotte sa...

Comhem finns på min svarta lista över internetleverantören... och ibland är jag en långsint jävel så de är portade hos oss.

Men fina julfynd har du i alla fall, gläds åt dom!

Annette sa...

Så billigt för de snygga handdukarna. Hoppas jag kommer till ÖB innan jul.

Kram Annette

Lottaspace sa...

Hej!
Här har jag ju missat hur mycket som helst - igen! Fina handdukar!

Kram,Lotta

Lotte sa...

Fina handdukar och till det priset blir det ju extra kul! Måste ta en sväng i morgon och se om de finns på vårat Överskottsbolag.

elna-estelle sa...

Alltid kul att fynda!!
Ha en skön torsdagkväll nu.
Kram Elna-Estelle

elna-estelle sa...

Alltid kul att fynda!!
Ha en skön torsdagkväll nu.
Kram Elna-Estelle

Jennys vita drömmar sa...

Japp, det är bara å ta sej till ÖB, snacka om fynd...hoppas du får en skön helg:)
Kram Jenny

MiaMaria sa...

Hej!

Ingelas kort är så fina!!

Och handukarna var ju söta...snart är det jul.....

HA´det så gott!
MiaMaria

Moderncountry sa...

Hei vennen!

Men oj så fine håndklær! riktig Julete og fine. Ja himmel, det var funn, nesten gratis som jeg pleier å si. Her om dagen kom nabo`n hjem med en ny jakke verdi 800 kroner. 50 betalte han!! Noen har visst ekstra gode øyer :)
Søte kort og fine til å pynte med.

Ha det godt!
Klem!

Aina

Frida sa...

Jättefina handdukar, verkligen ett fynd och vilka jluvliga kort de blir fina till jul.
Kram Frida

Tulipa sa...

Det måste vara bland de vackraste kort jag sett! En sådan känsla man får utav dem...litet pirr i hjärtat!
Kram Tulipa

Lilla huset på prärien sa...

Jättegulliga handdukar, de tyckte jag var ett fynd! Fina kort också - men visst är du duktig själv på att göra fina kort!?

Tittade lite på Leila innan... åh vad gott och härligt! Så vill jag ha det... allt hon har är fint!

Kram Jenny

Lotta sa...

God kväll i stugan!
Vad fina handdukar, och vilket fyndpris! Får nog bli ett besök på Ö&B!

Väldigt vackra kort, man blir ju helt salig!

Stor kram
Lotta

Sjöboden sa...

Vilka vackra kort.... som poesi...
Visst är det kul att fynda :-D

Guldkant På Livet sa...

Vilka fynd du har gjort och såna sagolikt vackra kort!!! Mari.

Ullis/Leva på landet sa...

Ingelas kort är verkligen underbara. skulle också behålla dem och dekorera med. Tänk att ÖB har så fina saker.

Kram Ullis

Petra Månström sa...

Åh, så fina kort! Älskar sådana gamla motiv! Mycket nostalgi...

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka fina kort! Handdukarna var fina, man kanske ska ta sig en sväng till ÖB. Tack för kommentern hos mig:)

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tänk att ett par handdukar hos dig kan bli så snygga för 10 kr.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Tack, vad ni är söta! kram

Lilla huset på prärien- tack, vad söt du är men det är tyvärr slut på det nu. kram