lördag 15 november 2008

Jag är en vinnare!







Bilder: Mia

Hihi, jag har vunnit IGEN! Kan ni fatta, jag begriper det inte själv vilken tur jag har!

Underbara fina julkort från Linda och hennes Elle Michelin genom Lottas helt ljuvliga julblogg My lovely Christmas home -missa inte den!

Så en tekanna plus te från Brunkullan och jag kan lova att teet doftar himmelskt, har dock inte smakat det ännu.

Tusen tack!

Tävla om ett smycke från Puss här!

For translation, please choose flag in top of the blog.

33 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Hej!
Kul att korten kommit fram! Fina foton. Hälsningar från julkortsmakaren i Indiana.

Linruz sa...

Grattis....vilken tur du har. kram

Smått och gott hos Lina sa...

hihi du är ju rolig, hur kan du ha sån tur? Kul! Grattis grattis.

Kram Lina

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men grattis till de fina vinsterna!
Så undert juligt det ser ut från Liseberg! En annan lappmora har inte ens varit där under sommaren!

Kram Anita

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Har den äran:)
Susanne

Linda P sa...

GRattis! Alltid lika kul att vinna något :)

Och vad roligt att ni ska öppna webbshop!

Anonym sa...

Grattis till vinsten kul!!Paula

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Vad roligt att de att julkorten kommit fram. Visst var de fina? Ha en bra dag i Göteborg..är liten sliten efter tjejfesten igår.
Kram Lotta

Stämningsfullt sa...

Hej!
Snacka om turgumma!!
Grattis :)

Pia sa...

Du er virkelig heldig:-) Du fortjener alle vinsterna:-)

Stor kram:-)

mitt skärgårdsliv sa...

Så roligt det är att vinna fina saker :) Grattis, trevlig helg!

MammaRebecca sa...

Grattis va kul och vinna:) Kul att ha lite tur:) Själv så vinnar jag aldrig nå, men nån dag kommer de väl:)
Ha en underbar helg

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Det där theét såg spännande ut.

Kram Maud

Eddan sa...

Vilken turgumma du är! Du är väl värd alla vinster tycker jag.
Brunkullans téer gillar jag. Deras röda te är en storfavorit härhemma. Eftersom Brunkullans te kommer från Jämtland så känns det nästan som nästgårds (för oss här i Härjedalen).
Trevlig helg önskar jag er!

Kramar från Anette

Hanna sa...

Hej!

Kul att du vinner! Grattis! vilken TUR du har! Hoppas teet smakat gott! vill själv testa ett sånt te, får gå in på deras hemsida och beställa ett ;).

Ha en trevlig lördag! Kram Hanna

Sjöboden sa...

Turfia där!

Vi ska med till liseberg snart, det är så mysigt :-)

Annette sa...

Grattis! Vilka fina vinster!

Kram Annette

Heidi-anitha sa...

Hei!

Så vakker blogg du har-....Så fine bilder og god steming! jeg lurer, er det ok om jeg får låne dine bilder av Jul på Liseberg? Du forstår, vi i min familie skal dra dit, og har så lyst til å vise noen bilder på bloggen, men bare om det er ok, selvsagt.

Håper du får en dag der, nyt av alt som du forteller så hærlig om, nå gleder ejg meg kjempemye, og iallefall våre barn:)

Varme klemmer White vintage

fridasgard sa...

Så tur du har (eller "röta" på Göteborsska..;))??!! Grattis!! Såg hur fint Liseberg ser ut, tyvärr kommer vi inte till Göteborg förrän i slutet av januari. Lilla Haglösa har ju exporterat vår operasångerska till Operan en tid, vi måste bara helt enkelt upp och se Mary Poppins. Barnen längtar som bara den!! Men tyvärr är väl Liseberg stängt då. Tack och lov att vi i alla fall har Tivoli i Köpenhamn!
Ha en skön lördagskväll!
kram Therese

Ingela la la sa...

Grattis! Du vet jag tycker ju att du förtjänar det men jag är väldans avis oxå ;)

Kram

Lundagård... sa...

Grattis till de fina vinsterna! Kul att läsa att ni skall öppna butik, lycka till, gillade namnet och loggan!

Petra sa...

Stort grattis till din vinst! Såg så fint där är nu på Liseberg... blev lika besviken denna gång att vi missade det när vi ändå var "där uppe" i Gbg. Sjukhuset lyckas alltid tajma in så vi missar det, blir så arg! Nåja, vi har ju december på oss så kanske?
Sköt om dig!
Kramiz
P

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinsten! Så kul att du själv vann som har så mycket egna tävlingar nu. Så härliga bilder från Liseberg.

Ha en bra helg!

Kram Ullis

Clarice sa...

Vad fin vinst du har fått, Grattis!

Du har en utmaning inne hos mig. Vore kul om du antog den.

Kramis,

Karin A sa...

Grattis till en fina vinster Mia! Teet låter spännande tycker jag. :) Tack för idag och hoppas du är nöjd med dina fynd...

Kram Karin

Fröken Fräken sa...

Wow vilka fina vinster! Man får gratulera. Bra inledning på helgen :-)

Knyttis-Jenni sa...

Grattis till vinsten! Har kollat igenom många av dina inlägg och du har verkligen en av de vackraste bild kollektionerna i din blogg så krispiga klara bilder! Wau! Säger jag!

Kram Jenni

Inspiration i vitt sa...

Men vilken otrolig tur du har din lilla turgumma.
Julkorten var så fina och vad mysigt med te, själv dricker jag nästan bara rött te.
Kram på dig/Ingela.

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis och vad kul!
Kram Lallis

marianaskeramik sa...

grattis!! Vilken tur du har!
Te är gott att dricka nu när det blir kallare
ha de gott
marianaskeramik

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni!

heidi-anitha - svarade hos dig. klem

clarice - tack snälla men jag har redan fått den, tack ändå! kram

karin a - ja, jag blev jättenöjd, hoppas du blev likaså med spegeln! kul att se loppisen ni pratat om! kram

knyttis - tack söta! kram

Tina sa...

Ett stort Grattis! Du kanske ska prova lyckan inne hos mig också nu när turen finns där hos dig. :-) Kram Tina

Jellon sa...

Grattis lilla turgumman!!!! :-) //Trevlig helg från Märit