tisdag 21 oktober 2008

Tävla om ett smycke från Zann




Bilder med tillstånd från Zann smycken.

Ny tävling igen, på Hem och Lycka har det strömmat in sponsorer sista halvåret vilket jag är hemskt tacksam för!

Denna tävling sponsras av Zann smycken i Stockholm och tjejen som designat smycket heter Sarah Flood. Halsbandet heter Aina och är 80 cm långt inklusive hänget. Det har lila/rosa och beiga glaspärlor samt guldfärgade metallpärlor. Länkarna är egentillverkade som gjorts av guldpläterad koppartråd. Hänget går att ta av.

För att tävla skriver du en kommentar under inlägget. Har du blogg kan du få en extraröst om du länkar till tävlingen och till Zann smycken. Låna gärna någon av bilderna. Glöm då inte att ange i din kommentar att du har länkat så att du får en lott extra. Tänk på att skriva din e-mailadress om du inte har blogg, så att jag kan kontakta dig om du vinner halsbandet.

Tävlingen pågår till 4 november kl. 12.00. Lycka till!


For translation, please choose language in top of the blog.

129 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Klart jag vill vara med och vinna! Jag länkar från min blogg till båda!
/Kram Titti

Anonym sa...

Jag vill också naturligtvis vara med och tävla! :) Superfint halsband!

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Bokmalen sa...

Visst vill jag tävla. Jag länkar oxå... Kramen, Maria

Hanna sa...

Vilket fint halsband! Är gärna med o tävlar

Ingela la la sa...

Men så fina priser du har hela tiden. Skam den som ger sig, jag är med och tävlar! Länkar till er båda i min blogg.

Kram

abfabimedelaldern sa...

Det klart att jag pckså vill vara med. Vilket snyggt halsband!

Abbe

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj vilket fint halsband! Klart man vill vara med och tävla om det!
Kram
Marie

Anonym sa...

Vilket jättefint halsband! Såklart jag vill vara med och tävla!
Mvh,
Linda
linda.norberg@telia.com

Anonitota sa...

Åh, klart man vill vara med och tävla om detta fina pris!

Lilla huset på prärien sa...

Gud så fint halsband - jag är gärna med o tävlar!!

Kram Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Och du; ha en fin dag.
Kram Lallis

Linda sa...

Klart jag vill vara med och tävla!!

linda.sjolund@norsjo.net

evalinda sa...

Jag är gärna med och tävlar, superfint halsband.

akarg1@hotmail.com

PiaMaria sa...

Med! Jättesnyggt halsband!!

Kram Piamaria

Pia sa...

Er selvfølgelig med og tävlar:-)

Kram Pia

Hwita Villan sa...

Hej Mia! Gud vad glad jag blev! Så lyxigt! Och nu är jag redo att pröva lyckan igen :). Har självklart länkat på min blogg.

Många kramar M

Jessica sa...

Åh vilket fint halsband!
Tack för tipset, jag har länkat din tävling :)

http://vagavinn.blogg.se/2008/october/vinn-ett-smycke-fran-zann.html#comment

Hem och Harmoni Marie sa...

Fin vinst, självklart vill jag vara med. Har också länkat till tävlingen.

Kram Marie

Helena sa...

Jag vill vara med och tävla! vilket fint halsband!

Anonym sa...

Vilket underbart halsband, är gärna med o tävlar.
Kram Annette
hans.stenstrom@telia.com

Kari sa...

Vakker smykke! Selvfølgelig vil jeg gjerne være med i trekningen. :-)

Frida i underlandet sa...

Hallojsan,
tack för gratulationerna.
Jag vill också vara med och tävla :-)
Kram / Frida

Nygammalt sa...

Vilket tjusigt smycke, jag länkar från mig =)

Kram.

mali-mo sa...

Selvsagt vil jeg ha et lodd i smykketombolaen! Ser at mange av dere svenske bloggejenter er flinke til å ha trekninger og utloddinger på sidene deres;)

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg ;) Ønsker deg en fin tirsdag!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och försöka vinna det fina halsbandet!

Kram
camilla.schollin@uppsala.se

Pernilla sa...

Jättefint halsband! Hoppas på tur!

Pernilla
pernil@telia.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/halsband-5.html

info@annakarlsson.se

Nicole sa...

Jag är gärna med ! :)

nicole.larsen@live.se

Jennifer sa...

Jag är med :D

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för tipset om laxen, det ska jag defintivt prova :)

Kram Marie
PS. En liten nyfiken fråga...vad är Vitahemträff för nåt?

erika sa...

jag har länkat och vill vinna

Richiesliv DÅ och NU sa...

Hmmm... tack för att man får vara med även jag vet att jag inte har ngn tur tävlingar.

//chie
http://simchieinspires.blogspot.com/

Jenny Sellsve sa...

jag är gärna med och tävlar.:)

Elin Thor sa...

Nu är jag med och tävlar =) Håller tummarna!

Mariana sa...

Självklart vill jag vinna!!

Linda sa...

Klart jag vill vara med och vinna =)

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2008/october/vinn-ett-halsband.html

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ge den till mamma i julklapp :P

kram Linda

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Hej vännen
Klart jag vill vara med och tävla...länkar och hoppas på tur.

Vad skulle jag göra utan dig??
Kram Lotta

Nadine sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

/Nadine

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag vill såklart vinna:)
Du har underbara tävlingar! Och visst är det kul att man kan få bli sponsrad med så fina vinster att lotta ut bland sina läsare:)

Länkar såklart!
Susanne

Linruz sa...

Självklart vill ja va med...länkar från min sida med.
http://linruz.wordpress.com

mammagumman sa...

Mammagumman är med och länkar både hit och dit! Och skickar en liten kram med!

mammagumman sa...

Se här så fint det blev
http://mammagumman.kokobello.se/#post94
och vilka fina smycken hos Zann!

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med såklart!

/Jennie
jennie.bengtsson@osterlen.tv

matilda sa...

vill ju självklart vara med och tävla om ett så vackert halsband!
kram!

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med och tävla om halsbandet. Har länkat.
hälsn. lotta

Anonym sa...

Härligt halsband det vill jag gärna kunna bära.
/Petra
hultan77@hotmail.com

Wilda Stenlyckan sa...

Hejsan!

Provar min lycka den här gången också ;-) Länkar självklart på min blogg!!

Kram Sara

Sofie sa...

Har nu länkat till tävlingen i min blogg och är med spänning med och tävlar :) Vilken underbar vinst! Kram, Sofie

White Season sa...

Nämen ååå det var länge sedan jag var med och tävlade. Brukar inte ha någon större lycka men man vet ju aldrig. Fint smycke förövrigt älskar halsband.
Kramar Malin

Susanne sa...

Jag är också gärna med och tävlar...och hoppas på vinst!
gotland@speedmail.se

Eva sa...

Hej! Jag är gärna med=)

eva_olofsson1@hotmail.com

Lojs sa...

Jag vill vara med! :)

cecilia sa...

Jag är gärna med och tävla om det snygga halsbandet!

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla och länkar till både Hem och Lycka och till Zann :D

Kram Tina

Isabell sa...

Hej!

Jag vill klart vara med och tävla, och har länkat till inlägget:

http://isabellicious.blogg.se/2008/october/jag-tavlar-1.html

Nu är det väl bara att hålla tummarna då :)

(min mail: binggggg@hotmail.com)

Annette sa...

Jag vill vinna det fina smycket.

Jag har också länkat från min blogg:

Kram Annette

ANNIKA sa...

va kul det är med tävlingar.
Halsbandet är en klar favorit.
skulle bli pricken över i:et till min outfit.
Hoppas på tur.har ej blogg men mejlar mina vänner.
kram Annika
gustafsson.57@hotmail.com

Mamma-Mu sa...

Sign me up!
Har länkat från min blogg!
Smycken kan man inte få för mycket av... *ler*

Kram Mimmi

C´est la vie sa...

Jag tävlar så gärna om detta fina smycke!
Och länkar gärna från min sida.
Kram på dig!:)

LilllaBoo sa...

Jag vill vara med, riktigt snuggt halsband! :) Har även länkat: http://lillaboo.skyrock.com/2089043471-Vinn-ett-halsband-fran-Zann.html

Ellinor sa...

Hej, jag vill vara med och tävla. Fin vinst dessutom!

Jenny sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla om Saras fina halsband!
Jag lägger upp länkar till tävlingen &till Zann i min blogg (www.vardagar.com) & håller tummarna!
/Jenny

Widénskan sa...

Jag vill vara med och länkar så klart .-)

freja sa...

är gärna med och tävlar!
Väldigt fint halsband
håller tummarna!
Kram

Mia sa...

Ja jag vill också vara med och tävla.
Halsbandet är jätte fint och skulle passa mig perfekt.

Lotten sa...

Jag vill vara med och tävla!

Tin sa...

Å vilket vackert halsband!
Är gärna med och tävlar!

Anna Nilsson sa...

Vilket underbart fint halsband!

Angel.Pearls sa...

Klart jag vill vara med o tävla - har inget av duktiga Zann's smycken ännu...Länkar till höger i min blogg// Trevlig helg o Kram

Lotta sa...

Jag vill vara med o tävla, fina smycken hos Zann!

Lotta sa...

Vill gärna tävla om fint smycke från Zann!

Lotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Majsan sa...

Gud så fint, jag vill vinna! länkar från min blogg

Ullis/Leva på landet sa...

Vill gärna var med och tävla. Ska länka också.

Kram Ullis

svartakatten sa...

Jag vill vara med och tävla om detta vackra halsband!

Monika - Tävlingsblogg sa...

Tjohej! :D

Det är klart att jag är med, och här är min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/zann-smycke.html#comment

Ha en trevlig söndag :)

(mokiee@live.se)

rebecca sa...

Jag är med! :)

Linda-Lindis sa...

Snyggt halsband! jag vill gärna vara med och vinna! Jag länkar från min blogg.

Kram Lindis

Lisa sa...

Klart att man vill vinna ett smycke! Jag är med!!

Katt sa...

Jättefint halsband!

Är med och tävlar! :)

/Katarina
katarina.hornaeus@gmail.com

Elin Thor sa...

Jag är med! :)

Anonym sa...

Hej vilket snyggt halsband, jag vill jätte gärna vara med och tävla
Linda
lsz__99@hotmail.com

Anonym sa...

så snyggt halsband det skulle vara nått att ge frugan, vill vara med och tävla
tack på förhand
Johan
johan.svanstrom@telia.com

Anonym sa...

Hej. Vill gärna vara med och tävla.det var superfint halsband.

Eva
lelu@glocalnet.net

Tidsmästarinnan sa...

det hade allt suttit fint med lite bling i höstrusket! hoppas på tur!

stor kram
Susanne

Anonym sa...

Jag vill vara med! Superfint halsband! :D

(maiken51@hotmail.com)

Lottaspace sa...

Självklart är jag med i tävlingen, hur hade jag missat den? Har länkat också!

Kram,Lotta

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla om ett så fint halsband!

Kramis Åsa D

Radhusdrömmar sa...

Åh!! vilket fint! Klart jag vill vara med o tävla om det.

Jag länkar ifrån min blogg också.

Kram Johanna

Anonym sa...

Wow vilket snyggt halsband! Har ingen blogg men tipsar mina vänner om bloggen och tävlingen. Hoppas på tur...

/Hälsningar från en mammaledig
fiabelge@hotmail.com

Emma sa...

åh va fint =) klart man vill vara med

Anneli sa...

Viken vacker blogg!
Halsbandet är så vackert, vill gärna vara med och tävla:)

Mvh Anneli

Anonym sa...

smykket er da aldeles nydelig, bloggen din likeså.

Anonym sa...

Hej!
Vilket härligt halsband. Klart jag vill vara med att tävla =)

Ha en fortsatt bra dag!
//Nilla
nillahall@hotmail.com

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill vara med¨!
Länkar i högerspalten :)
Kram!

Karolina sa...

Åhh va spännande me tävling och unika smycken. sånt gillar jag...=)

Jag länkar gärna hit från min blogg. Kommer gärna på återbesök.=)

Hoppas på vinst!!

Bea sa...

Självklart vill jag vinna ett så otroligt vackert hjärt-halsband, mitt eget hjärta smalt när jag såg det!!!
Länkar till båda från min blogg!!!

Mvh,
Bea (musli)

Bea sa...

Publicerar under blogger men bloggen är på http://gillhov.blogg.se :-)

Bea (musli)

Ulli sa...

Klart man vill vara med! Vilket fint halsband. Länkar i min blogg och har lånat en bild.

Jag hoppas på tur!
Kram Ulli

Jonna sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett så fint halsband. Jag länkar till min blogg med ovanstående bild.

Lantliv sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen, har länkat till tävlingen på min blogg.
Må så gott!

Anonym sa...

Wow, ett så fint halsband. Vill självklart vara med att tävla om det.
//Tilda
ologiskt@hotmail.com

Anonym sa...

Undebart halsband som jag gärna är med och tävlar om...mvh Anette

Anonym sa...

Tävlar gärna om det underbara halsbandet..Anette


caliskan_002@hotmail.com

idas sa...

Klart man vill tävla!
/Ida

Amanda sa...

Jag vill vara med!! ^^

prinsesselinn sa...

jippi.
Klart jeg vil være med i trekningen :-)
Ha en fin fin dag

linaliten sa...

Jag vill så klart vara med och få chansen att vinna det fina halsbandet! :)

s.m.i.l.e sa...

Jag vill vara med och jag håller tummarna! Jättefint halsband!

Roxanna sa...

Jag är gärna med och tävlar :D:D

Namn: Roxanna Pros
Mail: r_oxanna@hotmail.com

Mari sa...

Söt halsband, jag är med! :)

malin sa...

Jag hoppas på tur. Vill jättegärna vara med och tävla! Jag länkar från min blogg till båda./Malin

Linda sa...

Jag är verkligen med,helt underbart smycke!

JOSEFIN sa...

Jag vill vara med :D

Iris sa...

jag vill vara med och tävla om det fina halsbandet! Det var ju jättesnyggt!

ha det bra!

Hemma hos Razzel sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla! Har också tipsat om tävlingen på min sida!

annica sa...

tävlar jättegärna!

Anonym sa...

Vilket fint halsband, skulle sitta som gjutet på mig! ;)

ee@seadeal.net

Mvh Elin

Smått och gott hos Lina sa...

Nu jädrans ska här vinnas tävlingar hihi

Jag länkar i min blogg och hoppas på tur :-)

Kram

paula sa...

Halsbandet vill jag vinna , jättefint
mvh paula.bratt@telia.com

Lily of the valley sa...

Det vill jag gärna vinna :D
Kram Lily

Mickan sa...

Jag vill vara med och tävla... :) Tror inte jag anmält mig än. *hm*

VillaValle sa...

Oj, så fint! Klart jeg vil være med i lotteriet! ;)

Saga sa...

Jag vill vara med i tävlingen! :D

Nanna sa...

Jag vill vara med och tävla!
nannae@live.se

Anonym sa...

Jättefint halsband!! Sista minuten, men vill gärna vinna. /Jenny
dtproduction@telia.com

Anette sa...

Vilket fint halsband det vill man ju vara med och tävla om. Jag länkar från min sida.

Anonym sa...

Jag vill självklart vara med och få chansen att bli en levande reklampelare för detta fina halsband.
maritta.fredriksson@telia.com

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN AVSLUTADES 12.00 och redovisas på torsdag.