tisdag 7 oktober 2008

Snopen men glad



Bilder: Mia

Linslusen (läs jag) har gjort det igen! Snopet slog jag upp senaste numret av Drömhem och Trädgård och när jag bläddrat igenom tidningen såg jag ett par bilder som såg oerhört bekanta ut.. Skickade för länge sen in några bilder till tidningen för att höra om de kunde tipsa om min blogg. Vad gör man inte för att få fler läsare ;-) Tydligen var inte bloggen av intresse men väl bilderna!



Tack Mangelboden för I love your blog som jag dock redan har fått förut så jag tar den till mig men lämnar den inte vidare.

Så har jag fått en ny utmärkelse hela vägen från Island - från Jorunn, tusen tack! Jag ger den vidare till följande fem;

Timeless home
Stämningsfullt
Handplockat
Leva på landet
White season

Och för er som väntar på resultatet.. Den som vann barntröjan från Blingo är Therese/Lurans blogg, stort GRATTIS! Den söta tröjan kommer snart per post!

Tävla om bakprylar från Bagaren och Kocken HÄR!

For translation, please choose flag in top of the blog.

19 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag kan förstå att du blev aningen snopen över dina bilder i tidningen.
Men..glad:) Och de var ju fina!
Kram Lallis

Gårdsromantik sa...

Hoppas att dom nämnde din blogg när de lånade dina bilder.

Kram Maud

Lotta sa...

Jag såg bilderna och tänkte precis samma sak, hmm dessa känner jag igen! Härligt gumman, dina bilder ska verkligen visas upp, de är ju så fina!

Stor kram
Lotta

♥ Fyra årstider sa...

Förstår att de gillar dina bilder för de är underbara. Hoppas bara att de skrev vem som tagit fotona.
Kram Lotta

Lena Kristina sa...

Grattis igen....

Till att varit med i tidningen med ditt fina hem

Kram LEna

Pia sa...

Fine billeder - håber de nævnede din blogs navn også:-)

Kram

Millas hem sa...

Hej!
Bilderna är jättefina, kul att de publicerade dem!
Kram Camilla

Stämningsfullt sa...

Hej!
Nämen vad roligt! Grattis! Verkligenjättefina bilder!
Tack så hemskt mycket för utmärkelsen!! Vad glad jag blir :) Blir alltid lika glad och förvånad att någon tänkte på lilla mig liksom...:)
Ha det gott!
Kram!

sofia sa...

Hihi - kul men förstår att du blev lite förvånad! Grattiskramar iallafall! :) /Sofia

Petra sa...

Hejsan snäckan!
Förstår din besvikelse, å andra sidan var det ju jättekul att de använde dina bilder!
Hoppas allt är bra med dig annars, var ju ett tag sedan man var "här inne"... Ska snart till ljuva Göteborg, visst är det dina hemtrakter? Några tips?
Kramiz
Petra

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att dina bilder var med. Hoppas att det berättas också att det är från dig. Tack så jätte mycket för att du skickar utmärkelsen vidare till mig. Värmer extra i höstmörkret.

Kram Ullis

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vad roligt att dina bilder är med, men de skrev väl att det var dina bilder får jag hoppas? Hehe ja du, hur man lyckas tappa bort en tv övergår mitt förstånd men men... just nu är den tydligen i Malmö så det tar sig!

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Ljuva ro sa...

KUl att få se sina bilder i den fina tidningen! Ännu roligare om de desutom tipsade om din fina blogg!

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni!

gårdsromantik, fyra årstider, pia, snusilus och ljuva ro - nej, de ville tydligen inte tipsa om min blogg men de skrev mitt namn.

petra - visst är det mina trakter, jag bor i Torslanda. missa inte: haga hem, grönbergs interiör, grandmas, balders hage, phillies design och casa linné! säg till om du inte hittar dem på hitta.se så hjälper jag dig med adresserna. kram!

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Hej!
Jag håller med alla innan, jättefina bilder och va kul.. Men hoppas dom nämde källan de e du värd..
Kram Linda

Karin A sa...

Åhh roligt! Jag prenumererar inte men ser fram emot att se de fina bilderna när jag köper numret. När de inte nämnde din blogg borde nästan haft betalt för bilderna! :D Kram kram

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis! Till både tidnings bilderna och dina awards:)
Susanne

Therese sa...

Åter igen, tack för den fina vinsten, jag ska med spänning spana efter brevbäraren de närmsta dagarna ;-) Och för står att du måste blivit snopen, så enkelt det skulle varit för dem att lyfta luren/skicka ett mail och cheka av läget om bilderna och din blogg - men som sagt du uppmärksammans, och det är huvudsaken så fler hittar hit! Tack för en inspirerande blogg.

Hem och Lycka sa...

Tack rara ni!