söndag 19 oktober 2008

I hennes skor




Bilder med tillstånd från tv3. Key Art Toni Collette and Cameron Diaz.

Filmtipset för kvällen är I hennes skor med Cameron Diaz, Toni Collette och Shirley MacLaine. De två systrarna Maggie (Diaz) och Rose (Collette) är så omaka man kan vara som syskon. Trots detta är de bästa vänner fram tills den dag då de blir osams och Maggie flyr till deras mormor som de aldrig har träffat.





En romantisk mysig film och ni som gillar Cameron Diaz så tycker jag ni ska slå på TV3 ikväll kl. 21.00!

A tip for the swedish televiewers.

32 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh jag har ju inte tv 3!!! Så synd, den filmen är ju jättebra! Jag såg den faktiskt på barnvagnsbio men tyvärr missade jag en vesäntlig händelse p.g.a blöjbyte så jag skulle gärna se den igen. Funderar på att köpa den i stället, just nu säljs den bl.a på Ica Maxi som en kampanj och man stöder då bröstcancerforskningen *tipsar*. Ha en mysig söndag! Kram, Anette

♥ Fyra årstider sa...

Hej vännen
Måste tyvärr meddela att du var 1 nummer ifrån att vinna i min tävling, men nu har jag en ny på gång.
Får nog blogga framför tv:n ikväll.
Kram Lotta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jag har nog faktiskt inte sett det så tack för tipset :)

Kram Therese

Sofia sa...

Sv: Jättekul att du är med och tävlar :P Lycka till :)
Kram Sofia

Hemma hos Alva sa...

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Tack för filmtipset. Jag såg faktiskt den där på bio men har glömt bort det mesta av handlingen. Jag har en tendens att göra det efter att jag sett filmer. Gör att man kan njuta av en film flera gånger :D Ha en trevlig söndag! Kram

Himmelbit sa...

Den är ju såå bra! Jättemysig film! Jag och min bästa kompis har "tjej-films-träffar" och ser till att se de flesta sådana :-D.

Hoppas att allt är bra!
Ha en toppendag!
Kramar

Mamamekko / Vit design sa...

Den är bra! Sambon fick däremot genomlida den som han sa =) Fin blogg du har!
kram

Flower Power sa...

Takk for filmtips!! Det er godt å få noen hint om bra filmer....:))

Ha en strålende søndag:)))

Lallis - liv och leverne sa...

Jag såg den för ett tag sedan. Men gillade den mycket och kommer helt klart att se den ikväll igen:)
Ha en fin söndag.
Kram Lallis

Lilla huset på prärien sa...

Det låter alldeles utmärkt för mig! Älskar romantiska, "inte-tänka-så-mycket" filmer :)

Ha en skön vecka!

Kram Jenny

Stämningsfullt sa...

Hmmm ja den kanske man ska se? Tack för tipset!
Kram!

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Lycka till i min tävling och besök gärna min nya julblogg.
Kramis Lotta

Nettan sa...

Å tackar för filmtipset, blir en perfekt söndags kväll tillsammans med en stooor skål popcorn!:-)
Tack för att du tittade in hos mig, mina stolar har åkt med hela vägen över Atlanten!
Kram Nettan

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Synd att jag missade den, verkar vara en rolig film!

Får se den en annan gång helg enkelt!

Kram o ha en fin kväll!

Susanne

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Tack så mycke för goa komentaren... Jag har nästan aldrig tid med tv, eller jo de med inredning följer jag...
Kram Kram Linda

liljorochtulpaner sa...

Vad bra! Här har man inte kollat TV-tablån, men så kikar man in till dig och får reda på vad som inte borde missas! Får väl se om man kan slita sig från datorn! Kram tulipa

dahlarna sa...

Den ska jag se! Ska bli mysigt att få krypa upp i soffan med en kopp te alldeles strax! Kram!

Meddelålderskvinna sa...

Tjenare! Tack för din kommentar hos mig, Ja, köp boken! Bra med ett filmtips!!!
MVH Zinkbaljan

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Tack gulliga du med 3 spalter på min blogg. Jag hoppas alla här förstår vilken go blogg vän du är!
Kramis Lotta

HildeS. sa...

Hei hei.
Det ligg ei overrasking og ventar på deg inne på bloggen min:)

Vem är jag? sa...

Hej!

Filmen är jättebra. Har sett den några gånger. Vill se den men sambon har ockuperat tv:n. Så jag får snällt backa. :)

Hoppas du hittade något fint hos Många rum.

Kram Jenny

Hannis sa...

Tack snälla du för awarden!
Blev jätteglad =))

Jag kikar på mord och inga visor jag samtidigt som jag håller ett öga på skärmen=))

Kram Hannis

Sofie sa...

En otroligt bra film! Väcker många känslor och man bara måste se klart den... Skulle verkligen ha sett den filmen igen om det inte vore för att vi inte har tv3 just nu... boxern som krånglar igen(inte ovanligt hemma hos oss, suck!) Trevlig kväll! Kram, Sofie

Karin A sa...

Tack för tipset! Såg den på bio men den är ju bra och kan ses flera gånger. Hoppas helgen varit fin! Kram Karin

Inspiration i vitt sa...

Hinner inte se den men kan ju kolla en annan dag tack för tipset i alla fall. Gillade dina maränger som du gjorde i förra inlägget tyckte de var så fina att man skulle kunna ha dom som prydnad.
Kram på dig/Ingela.

Frida sa...

Vilken tur att jag har sett den, har inte TV 3 :-(
Kram Frida

me and alice sa...

Oh, den verkar bra! Ska skynda mig. Kanske hinner jag se lite grann i sängen innan jag slocknar...
kram Susanne

Guldkant På Livet sa...

Gud va gode de där rosa marängerna såg ut, jag älskar maränger och dina såg extra goda ut i rosa! Så kul, jag läste just i en gårdagens kvällsbilaga att ngn undrat var ert soffbord kom ifrån! Mari.

Bo med barn sa...

Hei og takk for koselig hilsen. Veldig koselig å høre at du liker bloggen min :)

Jeg har fulgt med bloggen din en god stund allerede og liker den veldig godt!

Du må gjerne ta turen innom meg igjen, og nå er det forhåpentlig bare få dager til nettbutikken min åpner:)

Klem Lena

Zizzi sa...

Visst är den filmen mysig! Jag älskar den pga skådespelarna och speciellt Shirley MacClaine!
Kram cissi

Hem och Lycka sa...

Tack snälla ni!

fyra årstider - tack själv vännen! kram!

hilde - men åå vad skoj, stort TACK! kram!

guldkant - hihi, ja, och även tvmöbeln har de börjat maila om nu, har fått några mail från Nneka.

Tina sa...

Den såg jag...helmysig! :-) Kram Tina