onsdag 8 oktober 2008

Bonde söker fru



Bilder med tillstånd från TV4. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Ikväll börjar programmet som jag väntat på sedan i vår då vi först fick stifta bekanskap med de åtta bönderna - en ny säsong av Bonde söker fru. Programledare även i denna säsong är Linda Isacsson och bönderna som deltar i jakten på kärleken är Magnus, Malin, Per, Jörgen, David, Hanna, Håkan och Peter - fyra mjölkbönder, en hästbonde, en vallodlare, en köttbonde och en spannmålsbonde. De fyra bönder som fått flest kärleksbrev får gå vidare och välja ut de personer som de vill träffa i hopp om att finna sin partner för livet.

Ikväll, kl. 20.00 i TV4!

Tävla om Bagaren och Kockens tre priser med baktema HÄR!

For translation, please choose flag in top of the blog.

14 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vad spännande, jag ser fram emot att se lite svensk tv, och vet du vad? Tvn kom fram idag kl 9!! Perfekt!! :P

Ha en fin dag!

Kram, Susanne

Stämningsfullt sa...

Hej!
Hmmm undrar just om det ens är någon mening att titta på det utan ljud, haha. Tror att det är något fel med boxen....
Vad roligt att se att det går så bra för dig och bloggen! ser att besöksräknaren tickar på som bara den :) KUL!
Hoppas du får en bra dag!
Kram.

Lotta sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är väl med dig! Saknar dig i forumet....

Visst är väl mina kiseungar så söta! De har inte fått namn ännu, kanske skulle ta och ha en liten omröstning på bloggen om det. Hmm, nu fick jag nått att tänka på.

Ha det jättegott!
Kram
Lotta

MY WHITE COTTAGE sa...

Det ska verkligen bli kul att se Bonde söker fru ikväll! Och direkt därefter kommer ju min favorit; Persbrant! :)

Kram till dig!

Tina sa...

Tack för din kommentar på mín blogg...:-) Jag ger mig inte förrän jag har fått en remiss till en barnläkare nu...:-) Ha en härlig dag. Kram Tina

Rebecca sa...

Åh vilken mysig blogg du har :] Jag tänkte höra med dig hur man ändrar sin blogg, att man gör en egen mall typ? Jag har letat över allt efter tips&tricks men hittar bara för de som bloggar på blogg.se... Skulle du kanske kunna hjälpa mig mot betalning & fixa min designe på bloggen? MVH/rebecca :]

Rebecca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Handplockat sa...

MEEEN TACK snälla goa
jag har redan fått den men den värmer lika mycket från dej

Du inspirerar alltid
Grattis till Drömhem & trädgård bilderna
ha det bäst

Ett hem på landet sa...

Här har du en till som tänker sita som fastklistrad i soffan varje onsdag fram över nu. Bara älskar "Bonde söker fru"
KRAM

Visor från vinden sa...

Det här programmet talar verkligen till mitt hjärta. Fina människor som söker kärlek och bekräftelse och vi får följa med på färden. Kanske lite smaskigt men ändå så mänskligt.

Lallis - liv och leverne sa...

Oj, är deti kväll?
Förrstår inte hur jag har kunnat missa det. Men tur då att jag kom in här till dig:)
Tack!
Och så gillar jag din blogg.
Kram Lallis

Hem och Harmoni Marie sa...

Yippie! Även ett av mina favvoprogram...

Kram Marie

Wilda Stenlyckan sa...

Det ska jag inte missa :-)

Kram Sar

Hem och Lycka sa...

Tack snälla för era kommentarer!

rebecca - har svarat hos dig.