måndag 29 september 2008

Zinkvinst!




Bilder: Mia

Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna denna flax jag haft de senaste månaderna med att vinna tävlingar?? Men faktum är att jag aldrig vunnit såhär mycket någonsin som jag gjord under det senaste halvåret. Skoj naturligtvis och ett bevis på att man måste delta för att kunna vinna.. ;-)

Vann det underbara zinkfatet från Pia, tusen takk!! Knus!

Tävla om en barntröja från Blingo HÄR.

For translation, please choose flag in top of the blog.

24 kommentarer:

Vit Spets sa...

Grattis till alla dina vinster! Vilken lycka :) Tack oxå för kommentaren - det värmer!
Kramis
//Siv

Stämningsfullt sa...

hej!
Grattis till vinsten! Jättefint!
jag har också haft turen att vinna en del på sista tiden :)
Sååå roligt eller hur :)
Kram!

MiaMaria sa...

Hej!

JA, du är en riktig tur gumma.....
Fint fat....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

timelesshome annika sa...

Grattis till din vinst Tack för att du kommenterar på min blogg. 0 kommentarer då kanske man skall lägga ned .. Min dotter är borta ikväll= min dator! så det blir ett nytt inlägg ikväll
Kram Annika
Keep on blogging...

Lilla huset på prärien sa...

Jamen du är ju en riktig liten turgumma - grattis!

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

grattis till vinsten:)
ser urfin ut:)
Kram M

Titti underkalas-eken sa...

Grattis till alla vinsterna! Vinna är så himla kul! Den enda saken jag vunnit, vann jag ju hos dig! Jag blev superglad, och har flaskorna framme hela tiden där jag kan se dem! Ha en fin vecka! /Kram Titti

rosenskära sa...

Jag tycker att det är helt rättvist att du vinner mycket för du ordnar ju ganska mycket tävlingar själv!

Själv vinner jag aldrig... *surar*

Lena

Pia sa...

Så glad for at du kunne bruge vinsten:-) Blev rigtigt fint med kronen från Walther & Co:-)

Kraaam

Karin A sa...

Grattis till en fin vinst Mia! Zinksaker tackar man ju inte nej till. :) Bilderna i mitt inlägg från igår är tagna i Fiskebäck. Man behöver inte åka långt för att upptäcka hur fint Sverige kan vara...

Ha en skön vecka! Kram Karin

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till vinsten!! :)

Så sött! :)

Kram o ha en fin kväll!

Susanne

Anonym sa...

Hej!
Måste bara fråga dig var du köper dina Walther & Co saker?
Tackar för en underbart inspirerande blogg!

*Ida*

Living by Milla sa...

Hihi, det börjar bli tjatigt nu men grattis till ditt fina fat!;) En del har tur.

kram!

Gård och Hagar sa...

Tråkigt tycker jag, saknar dig!

Kraaaaam

lill gröna huset sa...

Grattis till vinsterna! härligt med lite flax. Jätte söta saker oxå.

Lottaspace sa...

Grattis grattis, härlig vinst!

Kram,Lotta

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis! Vilken turgumma du är, kan du inte smitta mig med lite tur?! Fatet var jättefint!

Kram

Lundagård... sa...

Kul att du vunnit så pass mycket och kul att hitta en massa nya inlägg här sen jag kikade in sist!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis! Ibland har man mer tur än annars:)
Fina vinster du fått också!
Susanne

Leva som jag sa...

Roligt att ha flax!! Vilken fin vinst från Pia!!
Ha en fin vecka
kramar M

Marres Hörna sa...

Det var ju helt otroligt vad du vinner. Turgumma där! :-)

Kram!!!

Hem och Lycka sa...

Tack söta ni!

timeless - du ska INTE lägga ned din blogg! den är verkligen kanonfin! ge det lite tid, snart lossnar det rejält siar jag! kram

rosenskära - tack, det var gulligt skrivet! fortsätt tävla, snart lossnar det! kram

anonym - tack snälla! jag köper walther o co lite här och där. www.systerlycklig.se har en del, likaså www.tradgardsliv.se I Göteborg finns en hel del av deras sortiment hos Grönbergs interiör.

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis! Va kul för dig.

Jag är en riktig tävlare som alltid tävlat så fort jag sett en tävling. Men på ett långt tag nu har jag inte vunnit alls och då tappar man suget att tävla tillslut. Tävlar fortfarande om det är tävlingar som man inte behöver göra så mycket för att vara med, så man kan ju hoppas att jag har tur någon gång.

Kram

Hem och Lycka sa...

smått och gott hos lina - förstår att du tappat sugen men tycker du ska fortsätta, en dag så händer det! kram