måndag 8 september 2008

Tävla om kökshandduk från Himla



Dags för ny tävling!

Denna gång är Likasom.com sponsor till en underbar kökshandduk från en av mina favoritleverantörer Himla. Kökshandduken är Himlas storfavorit och klassiker Rachel som finns i färgerna sand/vit, blå/vit samt rosa/vit. Eftersom Likasom finner det viktigt att handduken passar in i ditt kök får du möjligheten att välja färg. Välj alltså mellan sand, blå eller rosa.
Handduken tävlingen handlar om är märkt med en stjärna på bilden.

För att tävla länkar du till tävlingsinlägget här på Hem och Lycka i din blogg samt till Likasom.com. Låna bilden i inlägget. Skriv en kommentar så jag vet att du är med och tävlar, glöm inte att nämna färg du önskar på handduken. Har du inte blogg har du möjlighet att delta i tävlingen genom att tipsa tre vänner genom mail. Glöm då inte att skriva din e-mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Tävlingen avslutas den 22 september kl. 20.00. Lycka till!

For translation, please choose a flag in top of the right column.

51 kommentarer:

Julhuset sa...

Oh, vill gärna vinna de fina handdukarna. Länkar självklart också.

blommandesyrener sa...

Jag vill självklart också vinna en fin kökshandduk, gärna rosa. Länkar till dig och likasom.com i min blogg!

Anne sa...

Har ingen blogg men har tipsat tre vänner om tävlingen.

abackman66[a]hotmail.com

Designe sa...

Skoj med tävling igen!..länkar om jag hinner :)

Åh, såg den blå vagnen från Kalikå längre ner och jag älskar deras vagnväskor och husväskor, de är helt underbara...trots att inte jag heller har barn ännu...
Jag gillar särskilt den halvrunda med vita prickar som blir som en dockvagn då man öppnar upp locket! :)

Fredrik sa...

Kul med tävling

Anonym sa...

Skulle bara säga hej...
Kul att du tittade in til mig.

Nu ska jag titta på allting hos dig.

Kram Pia - (livet på fyran) *grr* var ju inte inloggad...typiskt mig, kram igen.

Icka sa...

Skoj att du ordnar tävlingar! Nu har jag länkat! Jag vill vinna en sandfärgad!

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar och bra info kring canvastavlorna.
De är bverkligen jättefina. Perfekt att veta var man kan köpa dem, ska fundera lite mer kring motiv och storlek.

Kram

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med, skulle vilja vinna en rosa handduk.

Jag har tipsat i min tävlingsblogg
http://molnboanna.blogg.se/2008/september/handduk-himla.html

info@annakarlsson.se

Angel.Pearls sa...

Jag vill gärna vara med i Hem & Lyckas tävling. Vinner jag önskar jag blå handduk. Lånar bilder - tipsar o länkar till Hem % Lycka och Likasom.com.
Trevlig vecka!!

beas barnslikheter sa...

Oj, vad du lyckas få in många fina tävlingar. :-O

trebarnsmamman sa...

Åhhh jag vill jättegärna vinna den blå handduken, för just en sådan skulle passa super i vårt kök!

Direktlänk: http://entrebarnsmammasvardag.blogspot.com/2008/09/vinn-en-kkshandduk.html

Hwita Villan sa...

Klart jag vill vara med! Jag skulle viloja ha den fina kökshandduken i sand! Länkat och klart!

Kram M

Villa Nordåker sa...

Jag vill vara med och tävla, en rosa handduk skulle passa.
Jag har länkat till dig och Likasom på min blogg

Kram
Malin

Vårt lilla röda sa...

va kul att du har börjat få en massa sponsringar i bloggen.Hur går det till egentligen. Jag är gärna med och provar min lycka. En kökshandduk från himla i blått skulle nog inte sitta helt fel.

LÄnkar självklar oxå.

Wilda Stenlyckan sa...

Hejsan!

Så roligt med en tävling. :-)
Vill såklart vara med och tävla!
Länkar med bild och länkar på min sida.
Om jag vinner vill jag ha en blå/vit.

Kram

Jag sa...

Tack tack, känns bra att vara tillbaka i bloggvärlden! :) Även om det inte kommer handla om samma saker som innan, kul att du kikade in! Hoppas allt e bra med dig! kram kram

Smått och gott hos Lina sa...

Så kul med så många tävlingar. Men det förstår man ju eftersom din blogg är så trevlig och välbesökt.
Tack för kommentaren i min blogg :-)

Kram Lina

Leva som jag sa...

Hej igen!!
Jag har något till dig hos mig!!
Kramkram Malin

Hemma hos Alva sa...

Nu har jag länkat! :) Vill ju förstås vinna en sån fin kökshandduk. Den sandfärgade skulle nog passa bäst i mitt kök. Kram tjejen!

Vit spets sa...

Tack för kommentaren, måste meddela att jag är mallig över Sifonen...himla har så enkla & vackra textilier...
Ha det bra!
//Siv

Sand mellan tårna sa...

hejsan.... mmm imorgon skall jag ta en långpromenad med vagnen och kameran, då blir det höstbilder... bara regnet kan stoppa mig!

Jag skulel vilja ha dein hjälp.... vart har du hittat översättaren? Vill också ha flaggor och kunna ge den servicen till mina internationella läsare....

Blir glad om du mailar mig eller svarar i bloggen

sandmellantarna@home.se

Kram Linda

Karin A sa...

Hej Mia! Vilka fina handdukar. :) Och underbara bilder på luktärtorna. Ha det gott! Kram Karin

Vitbalansen - Helena sa...

Tack för tipset om reportagedatumet! Jag siktar på att köpa Aftonbladet den 21 september - gissa om jag är nyfiken :-).

Ha en fin tisdag!

Kram från Helena

jenny sa...

jag är med och tävlar! en sandfärgad kökshandduk hade varit super fint i köket!
jag har länkat till dig och till likasom.com här

http://hyperballad-poetry.blogspot.com/2008/09/tvling-hos-hem-och-lycka.html

brandt.jenny@gmail.com

kram

Camilla sa...

Nu har jag tipsat några vänner om din tävling, så nu vill jag vara med och hoppas på att vinna en ljusblå handduk! :-)

Guldkant På Livet sa...

Oj va du är duktig med olika länkar, reklam, tävlingar och allt i komb med vackra foton! Mari.

Villa Hemmet sa...

Tjenatjena!

Oj, vilken massa tävlingar :-D
Jag spetsar nog på en sand ifall turen blir min...

kram

Jessica sa...

Fin blogg! :)

Anna sa...

Ja jag vill vara med!!! Likasom är en superbra butik, med bra service!

KRam

Linda/Lantliv i lägenhet sa...

Vilka vackra bilder ddu visar i inlägget nedan..och fina handdukar...Kram Linda

erika sa...

jag har länkat och vill vinna

bagateller.se sa...

Tack för omtanken! Jag är på bättringsvägen. Sjukskriven trodde jag aldrig att jag skulle bli... Men snart har jag nog lärt mig hantera min sjukdom, ska bli skönt att vara heltidsarbetande igen. Kram Terese

Stämningsfullt sa...

Hej!
jag vill gärna vara med!! Om jag skulle vinna vill jag gärna ha en i färgen sand.
Jag länkar!
Kram!

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2008/september/entry-17372050.html#comment

Lottaspace sa...

Klart man vill vara med! Om jag skulle vinna, så skulle det nog vara i färgen sand.
Jag har länkat till dig på min blogg också!

Kram,Lotta

Nygammalt sa...

Heeeej! Nu har jag länkat så att jag kan vara med på den här fina tävlingen!

Kram!

Brita sa...

Vill gärna vara med och vinna, ljusblått drömmer jag om. Länkar till dig så klart.

Mys o Mirakel sa...

Jag vill jättegärna vinna de fina handdukarna, hoppas hoppas ...! :-)

Pia sa...

Jeg vil gerne vinde de fine kökshanddukar - har självklart också länket:-)

Kram Pia

paula sa...

Hej
jag vill gärna vinna dessa fin handdukar
mvh paula.bratt@telia.com

Emy sa...

Jag är med och tävlar... :-)
/dreams in white

Moje sa...

Åh, va fina! Klart jag vill vinna. Den blåa skulle passa fint vårt kök. länkar på min blog. Håller tummarna. //moje

Två hjärtan sa...

Jag har länkat på min blogg och skulle om jag vinner vilja ha en fin handduk i färgen sand.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Självklart vill jag vinna:)Länkar såklart!

Jag tar tacksamt emot vilken färg som helst! Tycker alla passar i mitt stugkök!

Fast om jag måste välja så tar jag......blå!
Susanne

Anonym sa...

Jag har mailat tre kompisar!!, och har jag turen att vinna så önskar jag en sand!! =)

Kram från Annika
annikafornstedt@hotmail.com

Nina sa...

Är gärna med och tävlar om nya kökshanddukar eftersom de flesta blev förstörda när vi hade översvämmning för ett tag sedan (och var tvugna att torka allt kloakvatten med dem). Om jag vinner vill jag ha färgen sand eftersom vi kommer renovera köket i beiga toner :)

http://niini.blogg.se/2008/september/handduk.html

Solåkra sa...

Det vore härligt med en ny fin handduk. Gärna en rosa. Jag länkar till dig och likasom.com i min blogg

Andrum sa...

Jag är gärna med och tävlar om en rosa Himla handduk! Länkar såklart också!

Vilken fin blogg du har! Har inte hittat hit tidigare. Nu ska jag läsa igenom den ordentligt. Kram, Annica

C sa...

En blå handduk vore väldigt passande, speciellt då jag f.n.. inte äger någon kökshandduk men en hel massa disk!

http://heartsick.blogg.se/tavlingar/2008/september/vinn-kokshanduk-fran-himla.html

Livets njutning sa...

Jag vill såklart vara med och tävla. En blå handduk skulle passa väldigt bra i vårt kök.

Har länkat till tävlingen och till likasom i min blogg. Du hittar länken till likasom på mina favoritlänkar. :)