måndag 15 september 2008

Lexington home fall collection




Bilder med tillstånd från Lexington.

Jag är svag för New England och Lexington och tänkte först visa er bilder från deras höstkollektion men fastnade för julen..

Kan inte hjälpa det, har gjort en massa nya julkort för min hobbyverksamhet och det är bara musiken och glöggen som saknas nu ;-)
Att jag börjat vissla lite grann ur julrepertoaren i början av september månad borde väl egentligen förvåna min man men han höjer inte ens ett ögonbryn, han känner väl mig vid det här laget ;-) Men när han kommer på sig själv att råka vissla på samma melodi blir han irriterad på mitt val :-D Ni vet väl hur svårt det är att låta bli när den väl har satt sig..?

Strunt samma, visst är det fina inspirationsbilder! När jag ser dessa skulle jag mer än gärna vilja shoppa lite nytt till julen 2008..


Klicka HÄR för att komma till pågående tävling om Himla textil.

For translation, please choose a flag in top of the blog.

26 kommentarer:

Hwita Villan sa...

Haha, nä men det är för tidigt med jul!!! :D Men vilka härliga bilder... men jag ska blunda lite till, hihi :)

Kram M

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh man får ju sån jullängtan när man ser så fina bilder!! Jättefint!
Ha en bra dag.
Kram!

Livets njutning sa...

Hej! Nu får jag jullängtan. Längtar faktiskt till julen jättemycket. Men vill njuta lite av hösten först. :)

Bilderna från Lexington är underbara. En del inspiration får jag från dem. :)

Kram Jenny

Living by Milla sa...

Det är ljuvliga inspirerande bilder - jag fastnade särskilt för sovrumsbilden!

kram Camilla

lyckostunder sa...

Härliga bilder!
Här anmäler sig en annan julfreak....

Kram!

Skatan sa...

Snacka om att man börjar drömma och yra om jul när man ser de där härliga bilderna!!!

Stor kram,

Anna

Dessi sa...

så mysigt! man längtar verkligen efter julen nu ju!

MY WHITE COTTAGE sa...

Härliga bilder! Lexington gör så himlans mycket snyggt!!!

Kram Jenny

Tidsmästarinnan sa...

ja, nu börjar det bli lite kallt, så alltför långt känns inte glöggen, hihi!
Men jag vill ha lite mer höstmys först!
Bilderna var såå läckra.

Kram på dig min vän!
Susanne

Pia sa...

Vil haaaaa:-) Hvilke fine farver Lexington har i kollektionen!!!

Lotta sa...

Hej vännen!
För en julälskare som jag är det himmelriket att få se så härliga bilder!

Hoppas allt är bra med dig! Saknat dig i forumet!

Varm kram
Lotta

Evelyn, i hemmet sa...

Julen ja.. Åå vad jag längtar. Snart! Först vill jag ha lite höst :)
Kram, kram!

Hanna sa...

Man får verkligen jullängtan när man ser alla dessa underbara bilder! men det är nog lite för tidigt ännu, men visst får man insparation för att redan börja inreda för jul! Jättefina bilder!

KRAM Hanna

Angel.Pearls sa...

Hej Mia!
Ja, det är väl bara att inse - kall höst, och vintern kommer så småningom!
Har kikat på dina nya, underbara nostalgitags!
Husmoderns Jul är min favorit!
Trevlig vecka från Pärlbloggaren AngelPearls-Eva

Saramedflera sa...

Hejsan

Vilka underbara bilder. Jag längtar redan till jul.
Kram Sara

Karin A sa...

Neeeh inte jul ännu, jag väntar till november! :) Men bilderna är supermysiga...

Och vilket härligt rostigt inlägg sist. Hoppas helgen var trevlig! Kram Karin

Lina sa...

Hej!
Ja, snart är de jul igen ;- )Jätte fina bilder! Tiden går så fort, så snart är de dags att börja pynta för fulla muggar!

Kika in hos mig, jag har en utlottning den här veckan!

Kram, Lina

rosenskära sa...

Jättehärliga bilder, förstår att du fastnade för vintertemat. Själv har jag anmält mig till en julkransbindningskurs (DET var ett långt ord!) idag, den 15 september... Suck, tomtar på loftet.

/Lena

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka underbara bilder. Man blir så inspirerad av att få se dem. Känns som om det tar ett tag innan julen är här och än har jag nte börjat att längta.

Kramar Ullis

Mari sa...

Oh my god, vilka vackra foton! Lexington har så smakfulla kompositioner - man vill ju bara ha allt! Och jag förstår ditt visslande o din längtan - jag delar det/den med dig!;)

Puss o kram!

Lycklig fru sa...

Så sjukt snyggt. Får riktig jullängtan när jag ser bilderna. Men det är liiiite tidigt att tänka på julen än.
Kram!

charlotte sa...

Jag planerar just nu för fullt inför jul och julens aktiviteter, det känna lite galet när man hamnar i julstämning redan i september. Men va tusan.

Härliga bilder!

Hem och Lycka sa...

Hihi, förstår att många av er tycker det är på tok för tidigt men så är det när man "jobbar" med jul ;-)

lotta - I'm back! ;-) kram!

angel pearls - vad kul att du kikade! det är min favvis också! kram

rosenskära - lät jättekul! kram

Living White sa...

Ja der ser man, flere som vanner oliventreet sitt masse. Lurer på hvorfor det står overalt man skal vanne det lite? samme sier dem jo i blomsterbutikker også...merkelig.

Jeg ble SUPER inspirert av bildet fra soverommet og Lexington her, fikk lyst å begynne ordne til jul her. ELSKER juleting:)

Hem och Lycka sa...

living white - ja, visst är det fina bilder!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Det sovrummet var ju bara för läckert!
Måste hösta/jula till det ordentligt i stugan i år:)

Susanne