tisdag 30 september 2008

Fyra år




Foto: Fotograf Karin Linde

Ibland undrar jag över mig själv som vågar lägga ut bilder på oss på nätet. Stundtals ångrar jag mig grymt men stundtals känns det helt ok. Men å andra sidan har vi varit med i Aftonbladet så nu är det ju ingen återvändo.. ;-)

Idag har vi varit gifta i fyra hela år, grattis älskling! Visst är han stilig!? (Klicka gärna upp Karins fina fotografier så ser du bättre!)

For translation, please choose flag in top of the right column.

59 kommentarer:

Vårt lilla röda sa...

grattis på bröllopsdagen =0) Så underbart att få njuta av tankarna på den dagen då man vigde sig till varandra.

Lilla huset på prärien sa...

Klart du ska lägga ut bilderna - du är ju redan rikskändis *ler*

Vad fina ni är! Stort grattis på bröllopsdagen!! Hoppas er dag blir toppen.

Kram Jenny

Zizzi sa...

Grattis på bröllopsdagen!
KRam cissi

Stina sa...

Jättekramar från svärmor och svärfar!!!!!!!!!

Living by Milla sa...

Som sagt - det är redan kört för er del så lägg ut bilder du!;) Stort grattis på bröllopsdagen! Ni är sååå fina.

kram
Camilla

Vaniljdröm sa...

Grattis!
Hoppas att dagen blir mysig.

Karna sa...

Grattis med bryllupsdag! Flotte bilder som fortjener å bli vist!!

rosenskära sa...

JA, han är stilig din man - och du, du är VACKER! Nu hoppas jag att ni får en riktigt fin bröllopsdag och hittar på något som känns inuti!

Kram Lena

Kicki sa...

Hej
vad gulligt - GRATTIS! (Då har nu ju kommit över den kritiska puckeln...nästa kommer visst vid 5 år tror jag så då får ni vara snälla!
Kram från Kicki
på Thyrasgård

Eddan sa...

GRATTIS på er 4-åriga bröllopsdag! Hoppas ni får en mysig dag!
Kram från Anette

Mari sa...

Grattis till fyra år - önskar er mångfaldt många fler! Jättevackra bröllopsfoton...och det där med att visa sig på nätet - ärligt tror jag ingen bryr sig så mycket egentligen. Jag var som du inne på om man verkligen ska visa sig...men världen e för stor för att folk ska lägga märke till vem man är! Så ni e nog trygga!

Kram!

Älfgärdet sa...

Grattis!!!
Ni är så stiliga båda två, & vilken miljö sen! Din klänning är ljuvlig!
(Skulle allt gärna vilja vara med om mitt egna också...;)).

Ljuvligt Hemma sa...

Stort grattis på er bröllopsdag :) Kram kram.

Lottaspace sa...

Grattis på bröllopsdagen! Vad fina ni var!

Det där med att lägga upp bilder på sig och sina barn vet jag att det finns många åsikter av. Tycker att det är var och ens eget val. Själv tycker jag att det är helt ok. Tycker att det blir mera personligt då! Man lägger ju inte ut sådant som man inte själv tycker om! Annat är det ju sen att lägga ut bilder på andra utan att fråga, eller att man hittar bilder på sig själv som man inte gett tillåtelse till att läggas ut.. Det är ju inte lika kul..

Ha en bra dag!

Kram,Lotta

Lycklig fru sa...

Grattis på bröllopsdagen. Jättevackra bilder.
Min man och jag firade också fyra årig bröllopsdag i år, den 4 september.
Kram Sofia

Designe sa...

Så fina bilder på er och grattis på bröllopsdagen! Vilken fin klänning du har!

Så fint zink du vunnit nedan oxå!
Kram :)

Anonym sa...

Underbart fina bilder..

Pia sa...

Grattis på bryllupsdagen:-) (akkurat en sån hvid Calla hadde min mand også i brystlommen når vi giftade oss:-)

Gårdsromantik sa...

Vilket vackert par ni är!
Din klänning var så ljuvlig med spetesen nertill!

Kram Maud

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis på Bröllopsdagen!
Ni är ju kändisar nu...
Kram
Marie

Hannis sa...

Vilka härliga bilder!
Lekfulla och kärleksfulla=))

Stort grattis till er/Kram Hannis

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis, grattis på bröllopsdagen!! Ni är ju jättefina på bilderna så jag tycker inte du ska tveka att lägga ut dem!

Hoppas ni får en trevlig dag!!

Kram

StrandviksVillan sa...

Stort grattis till er båda! Önskar man hade såna fina foton själv från sin bröllopsdag...
Anki

Leva som jag sa...

Har lite samma funderingar som du ibland, då jag lägger ut barnen, men jag gör det för att jag tycker det känns bra. Ville inte hålla på med lilla P, lilla E osv, tycker bara det låter löjligt!! Va fina ni är och supergrattis Mia. Vi firade vår 4 års dag den 17 juli.Tycker tiden bara flyger iväg. Är nästan lyckligare i dag, vi har verkligen växt i hop!! Stilig och fin är din herre också!!
Superkram och önskar dig en härlig höstig tisdag
Malin

Roslagsdrömmar sa...

Grattis på bröllopsdagen! Vad vackra ni är : ) Jätte fina bilder i Aftonbladet!!

Kram Maria

Sjöboden sa...

Grattis! Fina bröllopsbilder! Vi är inte gifta än... kanske en dag. HAde också velat ha så fina kort på oss två.... :-)

Kram C

Saramedflera sa...

Hejsan
Grattis till er båda. Fina bilder.
Kram Sara

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis! Va fina ni är :-)

Kram Lina

Anitha sa...

Ni är båda stiliga!

Himmelbit sa...

Stort grattis på bröllopsdagen!!!
Vad fina ni är!

Ha det toppen!
Kram

Hemma hos Klara... sa...

Grattis på bröllopsdagen! Bilderna är jättefina, har redan sett er båda i det fina reportaget i Aftonbladet :)

Kram Helena

Lotte sa...

GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN..

Ljuva ro sa...

Det är nåt visst att få fira bröllopsdag! Maken o jag firade tio år i somras! Grattis till er! Jättefina bilder på er!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Stort grattis på er bröllopsdag!
Så vackra bilder på er två :)
Kram!

Håkan sa...

Hej
Grattis på bröllopsdagen!

Håkan

mhow sa...

fick du min kommentar?

mhow sa...

Provar igen, tredje gången gilt hoppas jag! Först och främst stoooort grattis på eran dag, va otroligt fina ni var! För det andra, stjärnan jag sattpå stolen kom från en lokal inredningsbutik som tyvärr har stängt igen. Men ser jag en likadan så lovar jag att hojta till! annars så är allt jättebra här. hur är det själv? kram madde

Katta sa...

Grattis på bröllopsdagen! Fina bilder.

Karin A sa...

Vilka underbart fina bilder på er! Inspirerande!

Hoppas ni haft en fin bröllopsdag...

Kram Karin

Livet på Sjögård sa...

Grattis på bröllopsdagen :)
Efter 12 år tillsammans sade vi "ja" till varandra, jag och min man, nu i sommras.
Hoppas ni haft en fin dag!

Sara sa...

Åh grattis! Har ni firat på något speciellt sätt idag?

Mysiga lantliga ting sa...

Grattis! Oj så fina ni är!! Super.
Nu har jag visst missat nåt..aftonbladet, hmmm.

Ha det fint
Kram Johanna

Annette sa...

Grattis på bröllopsdagen!
Jag hoppas ni haft en jättfin dag!

Kram Annette

Gnistrande snö sa...

Grattis på bröllopsdagen! Så fina ni är!
Det är klart att du ska lägga ut bilderna men jag känner igen mig i det där med att tveka, för mig var det ett jättestort steg att skapa en blogg och lägga ut bilder på hemmet :-)

ha det så gott!

Kram Katarina

AnnaKarin sa...

Stort grattis till er båda! Ni är båda stiliga ju!!

T H E R R E fotoblogg sa...

Jag tycker det är skoj att se bilder på dig! :) Du har varit så snål tidigare! :P

Villa Hemmet sa...

Grattis, grattis! Vad fina ni var! Är lite nyfiken på vad ni köpte *fniss*

kram

Anki sa...

Gratulerar på bröllopsdagen.....så mysigt // Anki

Visor från vinden sa...

Grattis! Det var modigt minsann men ingen oro behövs – ni är så vackra!

Moderncountry sa...

Men gratulerer så mye Mia, for en lykkedag!! Så gode dere ser ut begge to. Håper dere hadde det fint på dagen.
Såklart du kan legge ut bilder nå, livet består også mer enn bare blomster, fine skap og loppefunn.

Ha det så gdot begge to, hilsen fra Norge!
Gode klemmer

Aina

Frida sa...

Grattis på bröllopsdagen, jättefina bilder!
Kram Frida

Livets njutning sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott. :) Ni är ju väldigt fina. Underbara bilder på er! :)

Kram Jenny

Ellas Inspiration sa...

Ett stort GRATTIS på bröllopsdagen och vilka fina kort!

Kram Karin

Hem och Lycka sa...

TUSEN MILJONER tack för era söta gratulationer! KRAM

mhow - tack! och typiskt med stjärnan men ja tack, hojta gärna om du ser nån igen! kram

villa hemmet - kika på fredag *fniss* ;-) kram

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis! Och vilket vackert par ni var! Eller är, för ni är ju fortfarande vackra:)

Susanne

Vävra Keramik sa...

Åh, grattis till er båda! Vad fina ni är på fotona!

Hoppas ni får många lyckliga år tillsammans!
Och tack för besöket förra veckan.
;-)

Hem och Lycka sa...

Tack snälla ni!

Maria / Frøken Fryd sa...

Et forsinket hjerteligt tillykke med jeres 4 års dag - og samtidig skal jeg lige sige at i er utrolig fine begge to. Dejligt at få se billeder af jer.

Længe siden jeg har fået kigget ind her til dig, masse gost at kigge på.

Klem Maria.

Hem och Lycka sa...

tack söta maria! klem!