måndag 22 september 2008

Du vann!




Bilder: Mia

Bilderna som är tagna tidigare i sommar visar rosen från farmor och farfar som är nysatt i vår täppa men självklart inte såhär fin, inte ännu. Snälla svärmor har vårdat om sticklingarna och tro det eller ej men kommit med en vacker blomma. Hoppas att det ska bli lika vackert i vår trädgård nästa sommar.

Så är tävlingen om handduken från Himla/Likasom avgjord och jag säger stort GRATTIS till Hwita villan som valde färgen sand! Kontakta mig på maria@hemochlycka.se så kommer handduken per post.

Stort tack till Likasom för att ha sponsrat denna tävling och stort tack även till er som deltog men tyvärr inte vann. Likasom har dock ett erbjudande angående just Himlas kökshanddukar, lite som plåster på såren för er som kämpade men tyvärr inte nådde ända fram. Titta in här!


Så vill jag passa på att be er uppmärksamma reklamen i högerkanten - för Barncancerfonden.
Det finns så många barn som är svårt sjuka så snälla, ägna denna reklam lite extra uppmärksamhet!


For translation, please choose flag in top of the right column.

5 kommentarer:

Pia sa...

Grattis til vinderen:-) Så bra at du støtter barnecancerfonden - absolut mange barn,som trenger hjælp - du har hjertet på rette stad:-)

Stor kram Pia

Wilda Stenlyckan sa...

Hejsan!

Vilka vackra bilder på rosen! :-)
Grattis till Hwita villan som vann handduken! Måste ta mig en funderare om jag ska beställa några, de är ju så fina! Vad fint att du uppmärksammar barncancerfonden! Det behövs!!

Kram

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Snyft...jag vann inte..uuuhuuuä...;)
Men stort Grattis till vinnaren såklart:)

Ska kika på den där annonsen:)

Susanne

Hwita Villan sa...

ÅHHH!!!! TACK SÅ MYCKET MIA!!!!
Vilken härlig start på dagen! Nu går jag här och ser fram emot mina finfina kökshanddukar!

Tack en än gång! :)

Kram M ♥

Hem och Lycka sa...

pia, wilda - ja, det behövs! barncancerfonden menar jag.. kram!

hwita villan - ja, grattis! fast det är bara 1 handduk så du vet det ;-) kram!