måndag 11 augusti 2008

The winner takes it all..








Bilder: Mia

Jag har haft turen att vinna några tävlingar på senaste tiden. Fem stycken faktiskt på bara tre veckor! Av dessa visar jag två av vinsterna, Nordljustävlingen gav mig ett presentkort som jag utnyttjade till fullo. Mest nöjd är jag över spegeln som jag tycker är superfin och jag väljer att gå emot Feng Shui och placerar den i sovrummet..

Ett annat pris gav mig kökshandduken, grytlapp och grytvante från Ib Laursen. Jag fick tipset att köpa en lott när jag ändå hade sånt flyt vilket jag faktiskt gjorde men där slutade turen naturligtvis.. ;-)


Och apropå tävlingar, missa inte den HÄR!

For translation to your language, please choose a flag in top of the right column.

33 kommentarer:

T H E R R E fotoblogg sa...

Vilket flyt! :)

Marres Hörna sa...

Riktigt fina grejer!!! :-)

Kram!!!

Hannis sa...

Fina saker!!
Dom där speglarna är ju så snygga=))

Kram Hannis

Living by Milla sa...

Wow, snacka om turgumma!;)Spegeln är sååå snygg.

Och vilken tur du hade som kom över så fina Leksandsstolar. Jag har bara en men är på jakt efter fler.

kram Camilla

storeflittig sa...

hei hei, så tur du har hatt i det siste:) likte kjøkkenhåndklene best, jeg, og speilet da:)

johanna sa...

Men vilka fina saker...vad roligt. Spegeln är ju såå fin!
Kraaaaam

Stämningsfullt sa...

Men oj vilken tur du har haft!! Så fina vinster alltså!
Älskar spegeln!
Kram.

berryberr sa...

U've got an interesting blog!Will be checking it out often!

Malena sa...

Men oj, somliga har turen på sin sida! Vad roligt för dig! Superfina saker!
Ha det gott! Kram Malena

Hem och Lycka sa...

therre - :-D ja, det får man kanske säga..

marre - tack, kram!

hannis - tack! kram

living by milla - tack tack! kram

storeflittig - tack tack!

johanna - ja, spegeln är favoriten.. kram

stämningsfullt - tack, kram

berryberr - thanks! your'e welcome back!

malena - tack! kram

mariana sa...

grattis!!hmm man kanske ska börja försöka att vara med i några tävlingar...

Living White sa...

Ja det er mye for frakt på ting fra IKEA og hit:( For 1 mnd siden bestillte jeg noe til barnerommet, vi var flere som delte på frakt men alikevel kom jeg nesten opp i 1000 kr bare i frakt. IKEA sender jo heller ikke småting, kun møbler, så...

Nå har jeg fått hjelp. Det er jo så mange flotte og snille bloggere der ute. Man føler jo at dem nærmest blir gode venner:) HÆRLIG å blogge!!!!

tara sa...

heisann...
hvis du kikker innom bloggen min, så ligger det noe kult å venter på deg...

klem tara

Guldkant På Livet sa...

Vilken lyckost, så fina priser, både spegeln och tyget i vitt/grått, så nygg och fina foton som vanligt! Mari.

Ljuvligt Hemma sa...

Stort grattis till alla fin fina vinster :) Kram kram.

White Season sa...

Kul med en så himla massa fina vinster, ibland har man flyt... Härligt!
Fina bilder som alltid, ha en fortsatt bra vecka, kram Malin

Ascaca sa...

Sjukt snygg spegel! :-)

Evelinas hus sa...

Men du vilken tur och vad mycket fint du har vunnit.
I så fall går jag också emot Feng Shui för jag har en likadan spegel i sovrummet, jag tycker livet funkar bra ändå :).
Kram Caroline

Lotta sa...

Vilken turgumma du har varit! Så härliga fina priser! Allting passar helt perfekt inne hos dig!

Ha det jättegott!
Kram
Lotta

Cissi sa...

Vilken tur! Men det är ju roligt för dig att vinna en sådan massa fina saker!!!!!!!!!!
Snällt att du visar upp dem för oss! De var super fina!

Må gott!

//Cissi

Atelje Annorlunda sa...

Fina bilder och saker. Vilken tur du har haft.
Kram Åsa

Piffa & Puffa sa...

Vilken turgumma du verkar vara, grattis. Kanske vill du vara med i ytterliggare utlottningar? I så fall ska du gå in på min blogg där jag just nu har min första utlottning.
Kram Anette

Karin sa...

Hej!
Vilken tur du haft och så fina saker också. Grattis!
Fina blev också stolarna. Kul att fixa när det blir så fint.
Kramar
Karin

T H E R R E fotoblogg sa...

Tack, vad sött skrivet om mina foton! :)

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur du har haft. Jättefina vinster. Gillar dina Leksandsstolar.

Kram Ullis

Zizzi sa...

Vilka underbara saker du vunnit! Vilken tur du har haft!
Kram cissi

ruffa/cvadrat sa...

Halloj,
joo har min gamla adress på blogkoll och såg att nån plötsligt börjat använda den. Känns minst sagt trist, eftersom dom flesta säkert förknippar namnet med mig :(
Överväger att så småningom låta ruffa gå i graven och starta en ny blogg bakom lösen.
Superfina stolar du fått runt ditt matbord. Så mysigt när det går mot höst och man får börja pynta med fåskinn och tända ljus. Jag pyntade oxå mina soffor med grå fårskinn igår :)
Ha det bäst!
kram/ruffa

Lilla Blanka sa...

Jösses Mia vilken tur du har!!!
Grattis x 5 säger jag bara alltså :)
Jättefina vinster!

Kraaaaaam

Hemma hos Alva sa...

Jättefina saker du vunnit! Det är ju alltid roligt att få vinna, inte för att det händer en själv så ofta som man skulle vilja :)

Maria / Frøken Fryd sa...

Flotte sager :-) Specielt spejlet er jeg helt vild med, men også alle de andre ting. Uhhh altså, du er virkelig heldig :-)

Jeg må spørge dig om hvordan du har fået translate ind på din side ? Jeg har søgt, og forsøgt. Jeg vil nemlig så gerne have det ind på min butiksside, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor og hvordan jeg gør det. Vil du hjælpe mig ?

Klem Maria

Under en vind sa...

Grattis till alla dina fina vinster, vad kul!

Ha det gott, kramar!

Anna sa...

GRATTIS! Du är vinnaren i min lilla boktävling! :) Skicka din adress till mig så har du snart ett paket som är påväg..Kram Anna

Hem och Lycka sa...

Tack snälla ni!

tara - vad gulligt av dig, stort tack!

ruffa - riktigt trist när det blir sådär. hoppas på att få fortsätta följa dina inlägg på den nya bloggen dock.

maria - jag svarar dig i din blogg. klem

anna - å vad roligt, ännu en vinst!! kram