torsdag 28 augusti 2008

Vinster, presenter och awards





Bilder: Mia

Jag har blivit en riktig turgumma! Jag har vunnit nu igen! Ett par kökshanddukar och vackra kort kom häromdagen per post från Hvidt, tusen tack!

Och ytterligare ett paket från min hemliga vän i Vita Gåvor, tusen tack till dig också! Badsalt och en ljuvligt doftande lavendeltvål till höstens bad, perfekt!

Så har jag återigen fått några utmärkelser.



Jag har fått Fifi's blog love award från C'est la vie - tusen tack, jättegulligt av dig! Jag väljer att lämna vidare den till fyra otroliga, inspirerande, underbara, söta bloggvänner:

Lena Kristina
Jorunn
Tara
MiaMaria



Och så fick jag i samma veva ungefär denna award från La Fleur Blanc - hemskt snällt, tack! Till fyra bloggerskor som skriver med hjärtat;

Min trygga vrå
Stämningsfullt
Hemma på landet
Beas barnslikheter

Och tusen tack Bea för "I love your blog." Eftersom jag redan fått den och redan lämnat den vidare så behåller jag denna helt för mig själv och lämnar den inte vidare återigen.

Ni missar väl inte TÄVLINGEN med underbara textilier från Hanna Säfström?

For translation, please choose flag in top of the blog.

15 kommentarer:

Vit spets sa...

Grattis till vinsterna & de fina utmärkelserna... korten var fina & doftande höstbad tackar man ju inte Nej till!
Kramis
//Siv

Hemma på Landet sa...

Men du min goa gumma, som jag "känt" ett bra tag nu. Det var väldans vilken tur du har. Men det är bra det, för du är då allt värd allt du kan få...som är bra!

Tack sötnos!
Du är så go... alltid.
Puss Stina

Pia sa...

Godt at vinsterne nådde frem med posten:-))

Kram P

Livets njutning sa...

Grattis till vinsterna! Du måste vara född till en turgumma. Jättefina saker. :)

Svar: Jag har beställt Oskar & Ellen-sakerna. Fick dem nu idag. Dom är alldeles ljuvliga. Wilma blir nog jätteglad på julafton. :)

Kram!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh nämen tack!! Så glaaad jag blir :)
Vilken turgumma du är alltså :) Jättefina presenter och vinst!
Kram!

Lotta sa...

Åh gumman, tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Härligt att komma hem efter en jobbig dag på jobb och se att man fått en utmärkelse!

Massa kramar
Lotta

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

oj grattis vilken tur du har då:)
Kram M

Sand mellan tårna sa...

Grattis! Du har verkligen tur!

Kram L

MiaMaria sa...

Hej!

Det finns några turgummor och du verkar vara en av de...grattis till vinsten och till Awarderna, de är du så värda!!!!!!!

Och tack du rara Mia för att du delar ut en till mig....tack!
Nu somnar jag nog gott!!!!

Sov gott!
MiaMaria

Betty sa...

Ja ha där ser man vilken tur vissa har , det är bara till o gratulera.
Kram Betty !

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vilka härliga vinster... Och grattis till utmärkelserna! Så roligt! :)

Ha en fin helg!
Kram Hanna

Hulda sa...

Virkelig en vakker blogg du har! Herlige bilder, og flott layout. :)

Hem och Lycka sa...

Tack tjejer!

Camilla sa...

Viilken turgumma du är, grattis!
*kram*

Hem och Lycka sa...

tack camilla! kram