torsdag 7 augusti 2008

Tävling



Jag är stolt över att få presentera min andra sponsrade tävling, nämligen bakformar från den fina nätbutiken Klara färdiga gå! Om ni ännu inte stiftat bekantskap med butiken föreslår jag att ni tar ett raskt klickande över och kikar, Helena har så mycket snyggt, både till liten och stor! Visst är formarna fina, tänk vad snygga cupcakes du kan servera med dessa!

För att få tävla är det relativt enkelt. Lämna en kommentar under detta inlägg. Har du blogg har du möjlighet att få en extra röst genom att skriva några rader och tipsa om tävlingen. Låna gärna bilden och du måste länka till tävlingen. Då räknas din medverkan x 2, två lotter alltså. Glöm då inte att skriva i din kommentar här att du tipsat i din blogg. Och ni som inte har blogg, glöm inte att lämna din e-mailadress så jag kan nå dig.

Tävlingen är till för alla och avslutas torsdagen den 14 augusti kl. 23:59. Vem som vinner avgörs genom lottdragning. Lycka till!

For translation, click on one of the flags in top of the right column.

223 kommentarer:

1 – 200 av 223   Nyare›   Senaste»
♥ Fyra årstider sa...

Älskar och baka, passar mig perfekt!
Kram Lotta

Livet er heeerlig sa...

Å så fine de var, jeg har veldig gjerne lyst å bli med i trekningen. Elsker å bake!!!
Så fin blogg du har, tar gjerne turen innom igjen hvis det er greit :)
Hilsen Siv

Living by Milla sa...

Nämen, vad lustigt..jag var inne där och kikade igår för första gången. Klart jag vill försöka vinna de fina formarna.

kram Camilla

Nettan sa...

Klart man vill vara med & jag länkar oxå till dinn blogg om tävlingen =0).
Så söta formar....
Kram, Nettan

storeflittig sa...

artig med konkurranser!

vi driver en liten oppussing på flittiglisene, og så har vi tenkt at vi har lyst å lage noen knapper (du vet sånne som står i margen en kan trykke på) for de bloggene vi liker aller best, og føler vi har blitt gode "bloggevenner" med. er det greit for deg at vi lager en sånn knapp til deg, vi bruker bare headeren din som utgangspunkt? IKKE sånn at du må lage tilbake, vi vil bare friske opp blogglayouten vår:):)

storeflittig sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Blåbærpai sa...

Heihei! For nokre søøøte muffins former! Dette vil eg vere med på! Tevlinger er gøy!!
Fin fin blogg!

Madicken sa...

Ohhh, vill gärna vinna! Jag försöker att lägga en länk till din tävling också!

Kramis!

Petra sa...

Hejsan vännen!
Jaa, det är så mysigt att sitta där om kvällarna med levande ljus och lösa korsord eller att sitta där och skåla med goa San fransisco-drinkar med bästa väninnan, haha... Man får ju njuta av de sommarkvällar man har kvar, eller hur?
Sköt om dig!
Kramiz
Petra
Ps. Deltar gärna i din utlottningen...

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Har länkat till dej på min blogg!! //Linda

Anne B. sa...

Vilken söt vinst! :)
Jag är med och tävlar.

En helt vanlig mamma sa...

Givetvis är jag med och tävlar och kommer att skriva om det i min blogg också

Tack för en trevlig blogg

matilda sa...

så fina formar, bakverken skulle säkert smaka ännu godare i dem! vill självklart vara med och tävla :)
/ matilda

Hannis sa...

Hon har då mycket fint!
Jag köpte min glasburk med silverlock hos henne och den håller jag hårt i =))

Fint med glaset som vas!

Kram Hannis

Kristin sa...

Å, perfekta formar för mig som är ett riktigt muffinsfreak!!! Jag ska faktiskt baka muffins alldeles strax... har dock inte så fina formar hemma som dessa. Hoppas på tur i tävlingen!
Kram
Kristin

marrimoster sa...

gillar tävlingar men vinner alltid, men man måste ju ha en krok ute ..... provar

tina sa...

Otroligt söta! Klart jag vill vara med och tävla!

Linda/Inna sa...

Hej! Naturligtvis vill jag ta chansen att vinna dessa fina formar. Jag har lagt in bilden och en länk i min blogg (inna-om-inredning.blogspot.com) också.

/ Linda

marrimoster sa...

naturligt´vis tipsar jag om tävlingen i min blogg

Sussi's värld sa...

Åhhh, dom vill jag gärna vinna,
har länkat på min sida.

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man vill vara med o tävla om så snygga muffinsformar!

Ha en skön dag (trots regnet)
Kram Marie

paula sa...

Hej
Du har så mycket fint på din sida. Klart jag vill vinna formarna.
MVH paula

Lottaspace sa...

Visst vill man ju vara med! Jag länkar också!

Kram,Lotta

Anonym sa...

Gud vilka söta muffinsformar! Vinner jag inte får jag nog ta och köpa ett gäng!

Kram Kusin Anna

Angel.Pearls sa...

Hej Mia! Härligt med ännu en sponsrad tävling..Jag ställer mej i raden av tävlande! Jag förstår inte hur jag skulle kunna använda formarna, jag skulle i det längsta använda "de gamla vanliga". Dessa vackra skulle jag spara länge och bara njuta av - fånigt va!?
Jag tipsar om tävlingen med länk o bild - till höger i min blog.
Ha det gott //Kram Eva

Tidsmästarinnan sa...

hallojj, klart jag vill vara med och tävla! nu ska jag kika in till denna för mig nya butik.
Kram Maria!
/Susanne

Snöflickan sa...

Hej hej tjejen! Klart man vill tävla! Det är länkat och klart i min blogg!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Har redan länkat :)
Kram!

lyckostunder sa...

Underbara formar! Jag var redan och klickade hem några åt mig, men deltar ändå väldigt gärna i tävlingen! Formar kan man aldrig ha för många av!
Kram!

lyckostunder sa...

Underbara formar! Jag var redan och klickade hem några åt mig, men deltar ändå väldigt gärna i tävlingen! Formar kan man aldrig ha för många av!
Kram!

Lis sa...

Vilka härliga bakformar, kan man aldig få för många av...=) Ställer mig snällt i kön bland tävlande. Har även lagt upp en länk på min blogg./Lis

Sara sa...

Vilka söta formar! Dom vill jag gärna baka i.

Jennie sa...

Vill gärna vara med i denna tävling om man kan vinna så söta bakformar!! Har länkat till tävlingen på min blogg också....

Ha det bra, Jennie

Madeleine sa...

Åå, en tävling, vad kul. Vad fint med prickar på bakformarna. Jag måste in på den sidan och titta runt. Kram Madeleine

Anonym sa...

Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix.
Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.

Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar.

http://gratistrix.blogg.se

Tävlingen sprids då till folket!

OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingen.

Det är en samlingssida för alla bloggtävlingar!

Mamma C sa...

Klart man vill vara med på denna utlottning. Gillar att baka.
Kram mamma c

Bodil sa...

Jag vill baka cupcakes! kram.

Marres Hörna sa...

Har tipsat i bloggen med! :-)

Kram!!!

Lina sa...

Hej!
Oh, lite fina formar skulle sitta fint! Får ta mig i kragen senare i höst och ställa till med ett STORT bullbak! Nu är de min snälla mamma som fyller frysen med bullar. Lilla E hemma ÄLSKAR bullar. Minst 2/ fika får denna lille skrutta i sig! ;- )

Tänkt att man kan blåsa glas i Strömstad! De blev ingen utflykt dit i sommar, men kanske senare i höst! Får kika in här då!

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Lilla huset på prärien sa...

Det är en jättefin liten butik! Har handlat av henne och hon är så söt! Jag länkar på min sida och är gärna med o tävlar!

Mvh Jenny

Drömrum sa...

Vill HA! :-)
Jag tipsar självklart på bloggen också!
Kram Helen

Sextiotalsvillan sa...

Jag vill vara med och tävla jag också!! De prickiga formarna var ju helt bedårande :)

Kram
Mia

lilla h sa...

Klart att man vill vara med och tävla om så söta formar!!!
Jag lånar din bild och länkar på stört!
~Helena

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina! Kul med tävling.

Ja länkar också från bloggen

Kram Lina

Mari sa...

Sweet! Det där tipsar jag om i bloggen!

Smultronstället sa...

Jag vill gärna vara med och har även länkat till din tävling fr bloggen.

Ett hem på landet sa...

Måste bara gratulera dig till din Kitchen Aid. Det vore rena drömmen att ha en sådan i sin ägo, men jag får nog allt drömma vidare jag.

KRAM

linda sa...

Otroligt söta formar.
älskar att baka, o skulle hemskt gärna vinna dem *L*
Föresten har du möjligtvis ngt bra o roligt recept på cup cakes som du kan lägga ut på sidan,, el skicka till mig?

kram linda

Emma sa...

Ååå jag vill verkligen vinna.
Nu kommer bakningen bli mkt roligare med dessa formar:)

77:an sa...

Åh, vilka fina formar. Jag vill vara med och tävla!

Elzie sa...

Vad härliga de där formarna är. Och vad kul med en sponsrad tävling.
Hoppas du har det bra.
Kram Elzie

Ljuvligt Hemma sa...

Älskar fina bull- & muffinsformar, så självklart vill jag vara med & tävla :)

erika sa...

Jag är med och har länkat
Tipsa mej gärna om fler bra tävlingar.

ejmis sa...

Jag är med! =)

Arcturasidyll sa...

Jag vill såklart vara med och tävla! Länkar och skriver om tävlingen i min blogg...

Hanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de godingarna. Har länkat till tävlingen i min blogg.
Hälsningar Hanna

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar!

info@annakarlsson.se

Tårtsmulan sa...

Jag vill jättegärna vara med i din tävling och har länkat till dig från min blogg.

Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll.

Kram!

Anna sa...

JA vad kul med tävling! Men jag vet ju inte om chansen är så stor, är ju nummer 59!!!!

Ha det så bra!
Kram

Hwita Villan sa...

JAg vill vara med! Har länkart också - se i vä kolumnen.

Ha det bra!

Lotta sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla - behöver nya bakformar :P

Länkar i min blogg:
http://deliquate.blogg.se/manekineko/2008/august/bakformar.html

Annette sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat till din blogg från min blogg också.

Kram Annette

Helans Håla sa...

Heij .. så fin blogg du har.. jag e gärna me i utlottningen.. å jag länkar gärna me till dej.. ha de bra..Helén i Piteå.

Millas hem sa...

Hej!
Visste inte ens att det fanns så fina formar!
Kram Camilla

Inredningsgalen sa...

Detta kan jag inte missa!!!!

Jenny sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Har tipsat om tävlingen och länkat i min blogg.

http://drefseryd.wordpress.com/2008/08/07/tavling/

Granne med Selma/ Selmas granne sa...

har fått blodad tand efter mina kafferep och bakar GÄRNA. Därför vill jag gärna vara med i din lilla tävling. Brukar för all del aldrig vinna, men jag har vunnit en sidovinst på bingo i ett Folkets Hus när jag var liten... det kanske ska vara nåt med bakverk för att det ska gå vägen
;-). Jag länkar gärna till din tävling inne hos mig och hoppas på TUUUUR!
Kram Sussie

Lilla Blå sa...

Jättesöta!
Jag vill jättegärna vara med i tävlingen!
*Håller tummarna jättehårt att jag ska vinna*

Mys o Mirakel sa...

Roligt med tävling och vilka mysiga bakformar! Kram Camilla :-)

Ägarinnan talar sa...

HEjsan.

klart jag vill vara med och tävla om dom fina formarna.
Ha det gott önskar bitte

Karin sa...

Formarna är verkligen söta, hoppas på tur då så jag kan få baka lite!!
många kramar
Karin

Anonym sa...

åhh såå sööta!
Klart man tar chansen när man bara "ramla" in.Jag håller tummarna!
Vänliga hälsningar Pernilla

Susanne sa...

Jag brukar inte baka sååååååå ofta, men om jag vinner dessa bakformar....ja då äntligen ska det bli bakning av!!
gotland@speedmail.se

storeflittig sa...

så utrolig koseslig vi får knappe deg, hihi. ser det er skikkelig drift om disse konkurransene, kanskje jeg burde legge inn mange mange kommentarer.. hjelper det, hihi?

www.minochmammas.blogspot.com sa...

Oh! Dom där vill jag vara med och tävla om. Någon länk i bloggen lyckads jag inte åstakomma, mitt ernorma tekniksnille till trots:-)
Åsa

leopardia sa...

nu har jag lagt blåbär i frysen för kommande muffinsbak, jag är givetvis med och tävlar om fina formar...

Atelje Annorlunda sa...

Vilka härliga formar, dom skulle jag vilja vinna.
Hoppas på tur. Har länkat till din sida.

Kram Åsa

T H E R R E fotoblogg sa...

Åh så söta :) Jag har ju nu dille på rosa med vita prickar ;)

. sa...

Åh så fina formar..dom skulle man kunna göra fina cupcakes i..

Annapanna sa...

Fina formar..dom skulle jag gärna vilja vinna..

Zizzi sa...

Jag har både gjort ett inlägg idag om tävlingen, och satt upp tävlingen i min högerspalt av sidelement. Älskar den här tävlingen, eftersom jag älskar att baka cupcakes!
KRam cissi

Jenny Penny sa...

Ja dom var ju supper söta så jag är med i tävlingen jag länkar även på min blogg..

//Jenny

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej hej! Klart jag vill vara med och tävla om dessa uber snygga formar! Det är länkat och klart i min blogg!

//Kram Frida

syster doris sa...

Å, tänk att få fylla dessa med choklad o hallonmuffins! Jag är med!
Kram Tina

Fru Henriksson sa...

Åh så fina! Dottern fyller 1 år i slutet på oktober, och vad vore mer passande till prinsessa-temat än rosa formar! Givetvis vill jag va med och tävla! =) Länkar på min sida!

MY WHITE COTTAGE sa...

Åh, vilka fina bakformar! Klart man vill ta chansen att vinna dom!!!

Kramar Jenny

Pia sa...

Øj øj - de fine former vil jeg gerne vinde:-))

Kram P

stina sa...

Dom här fina formarna kanske kan få mig att BAKA!!! Ungarna skulle bli glada för dom tycker att deras mamma bakar alldeles för sällan!
Kram stina

Jenny sa...

jag har länkat: http://zipzo.blogg.se/2008/august/tavling-6.html#comment

Maria sa...

Vilken trevlig tävling, den måste man ju vara med i =) Underbar blogg förövrigt.

Har länkat i min blogg!

http://mijamaria.blogg.se/2008/august/tavling-hem-och-lycka-vinster-fran-klara.html

Ellinor sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag länkar från min blogg!

Perny sa...

Jag är gärna med och tävlar och har även med en liten länk i min blogg :)

Jenny - Smultronsaft.se sa...

Jättefina formar! Jag vill vara med!

Vill inte skriva ut min mailadress här för att undvika spamrobotar men det finns ett kontaktformulär på min blogg.

Villa Nordåker sa...

Jag är gärna med och tävla.Har länkat till dig i min blogg.
Saga skulle älska de bakformarna.

Kram malins79

Anonym sa...

Skitfina! Precis vad jag letat efter! Har ingen blogg ännu så min mailadress: malinskolansvensson@hotmail.com

Håller tummarna o tack för alla tittar i din blogg =).

Malin

Icka sa...

Jag vill vinna!! Självklart länkar jag!

Moje sa...

Åhh, va fina! Klart jag vill vara med. Jag har länkat till tävlingen och skrivit ett par rader väl synligt på min blogg. Håller tummarna =)

Tack för en underbar blogg.

Kram Moje

leopardia sa...

det blev en länk till slut oxå...

http://leopardia.webblogg.se/2008/august/sa-blev-det-annu-fler-muffins.html

smilla sa...

Jag är med i utlottningen. Hoppas vinna dom till min dotter som alltid bakar muffins.Självklart har jag tipsat om tävlingen på min blogg http://smillasplats.blogg.se/?tmp=08222456
mvh smilla

Malin sa...

Jag vill vara med i utlottningen för här hemma bakas det muffins i tid och otid! Har länkat till din härliga blogg oxå såklart!

dahlarna sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Vilka fina bull/muffins-formar! Ha en msyig helg!

Nygammalt sa...

Tjusigt värre, har tipsat om dem i min blogg nu. =)
Kram!

Vita ljuva tankar sa...

Baka, baka liten kaka...men då behöver jag bakformarna ;-)

Hennes shop är så mysig!

Jag länkar till tävlingen på min blogg.

Kram

tiwa sa...

Åhh vilka fina muffins formar! Dom vore perfekta till oss som ska baka muffins till tre födelsedagar i augusti! Hoppas... Kram tiwa

Jema Rose sa...

EXAKT vad jag behöver...snygga cupcakes-formar!!!

Självklart tipsar jag om tävlingen på min blogg också..!

Kram, Jenny

<3

karofina sa...

åhhh vad fina!!! klat man vill vara med o tävla!!! :)

kram karro!

TapetserarEva sa...

Åh, vad fina formar, vill såklart gärna vinna!!
Jättetrevlig blogg du har.

Hälsningar Eva
www.tapetseriosant.se

Hemma hos lilla mig sa...

Är gärna med i tävlingen:-)
Länkar i min blogg:-)
Kram

blommandesyrener sa...

Jag skulle gärna vilja ha såna fina bakformar till nästa gång jag bakar! Självklart länkjar jag till tävlingen i min blogg!:-) Kram Malin

Åsa sa...

Snygga bakformar ! Klart jag prövar lyckan och deltar i tävlingen ! Hälsn Å

Ullis/Leva på landet sa...

Vill självklart vara med i tävlingen. Länkar också.

Kram Ullis

Barbamorsan sa...

JAg är med och tävlar som den mufffinsbakare jag är, tipsar om tävlingen i min blogg..
http://barbamorsan.webblogg.se/2008/august/tavling-muffinsformar.html

Nallebr.. sa...

klar jag vill vara med och tävla!!!
vilken fin blogg du har!!

villan vid vilan sa...

Hej vad kul med en tävling .Jag är ju helt ny i den här bloggvärlden så jag ska försöka mej på att länka till tävlingen. Få se om jag lyckas...Ge mej gärna tips....Fina formar iallafall!!!

villan vid vilan sa...

Jag fixade att länka till tävlingen kul nu är det gjort

Lovilin sa...

Vilka söta formar!!
Jag är gärna med och tävlar!!

/Linda

Treabarnsmamman sa...

Jag är med och tävlar :)

Lynette&Susan sa...

Hej, vilka söta formar.
Vill gärna vara med i tävlingen.
Länkar förstås hit i våran blogg.

anna sa...

Ååååhh vilka fina formar!
Jag som älskar muffins, är SJÄLVKLART med och tävlar!! :D

Maria sa...

Vilka underbara formar!!
Tar gärna en lott!
Härlig blogg du har, hittade just hit!
Hälsar Maria

E-Mansion sa...

Hej Mia,

Vilken rolig butik det var, gillade särskilk den roliga barntröjan "Home-made" - hur cool som helst!!

Jag tipsar gärna om tävlingen i min blogg.

Kram Jessica

Cissi sa...

Hej!
Det är klart man vill vara med i tävlingen!
Jag länkar också!!!!

Må gott!

//Cissi

C De-sign sa...

Hej
Det är klart att jag vill vara med i tävlingen! Tycker såååå mycket om att baka! Ha en bra start på nya veckan ! Kram fr C

Mia sa...

Så klart att jag vill prova att tävla.
Mia

Johanna sa...

Åhhh, vlika fina! Dem vill jag gärna vinna.

Mvh Johanna

johannawiig@hotmail.com

Sand mellan tårna sa...

jag älskar att baka, och cupcakes är så härliga.....

Vill vinna!

Kram L

Pixi sa...

jag e med,har lånat bilden o länkat nu til dej!=)

Bonnies vita rum sa...

Hej
Gud vilka fina former...
Lånade bilden..länkar från min sida.. hoppas jag vinner!! Hihi
Kram Bonnie

malin2 sa...

Vilka läckra formar!!!

jag deltar givetvis i tävlingen och har dessutom länkat till din sida!

Anonym sa...

Hej, här är en till som vill vara med...helt underbara kakformar

Hälsningar från en Värmlandstös

Dosiss sa...

Jag har köpt silikonformar för de formarna man hittar här i frankrike är inte praktiska. Jag bakar cupcakes/muffins minst en gâng i veckan och barnen älskar de. Variationer finns i oändlighet. Sâ jag sitter här och längtar!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen:)Cupcakes är så trevligt att äta, och fina formar runt dem är tjusigt att se på också!

Skriver några ord om det på bloggen också!

Susanne

Lisa M sa...

Vilka härliga formar, jag bakar för nöjets skull oftast, sen så måste jag dela ut det jag bakar för det blir liksom inte uppätet hemma hos mig! men nöjet är just att få baka, och äta en eller 2 av det man gjort!

kram Lisa

Anonym sa...

ÅÅh vilka sötnosar! :) Klart man vill ha sådana!
Daniela

Viola sa...

Hej!
Jag hakar mer än gärna på denna tävling. Det som ger mig glädje...

Jag tar med det i min blogg och länkar hit.

Adjos

Anonym sa...

Oj vilka fina formar ! Vem skulle inte vilja bli glad av att vinna sånna !!
Måste passa på att säga vilken underbar blogg du har oxå !

Kramizar Linda

Livet i träsket sa...

Klart at tjag vill vara med och jag länkar givetvis från min blogg!

mariana sa...

jag vill gärna ha en lott jag mé
mariana

Anette sa...

Jag vill gärna ha sånna formar! Har ju kommit in i en bakperiod där jag gör Leilas alla goda recept ;) Går det ju åt bra formar!!!

Marika sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag älskar att baka. Ska nog baka några goda muffinsar med någon god frosting till.. MUMS!!

Länkar givetvis från min blogg.. fast de tar emot, jag vill vinna de fina priset!

Evalinda sa...

Å va fina, klart jag vill vara med å tävla =))))

Sanna sa...

Dom var ju så fina , vill gärna vara med i tävlingen och självklart länkar jag hit från min blogg
kram

Lisa//www.lisasbibliotek.blogg.se sa...

Givetvis tävlar jag!

Pysselprinsessan sa...

Klart jag e med! :)
Kramar

J.La sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
J.La sa...

Jag vill också vara med och tävla =)

Mia Wärnevall sa...

Åhh jg vill vara med och tävla om dessa!!!

Hälsningar Mia

Anonym sa...

Vi är fyra i våran familj, och tre fyller år inom loppet av två veckor så formarna vill jag gärna vara med och tävla om!!!=)

Du har en jättefin blogg!!!

Annika
annikafornstedt@hotmail.com

Josefin sa...

Åh va söta, sådana vill jag baka i! Självklart vill jag vara med och tävla, jag länkar på min blogg också! :)

Inspiration i vitt sa...

Oj vilka söta formar de vill jag gjärna vara med och tävla om.
Nu ska jag kika in i den butiken lite.
Kram på dig/Ingela B.

Nettan sa...

Vill gärna vara med och tävla,under mina Länkar på min blogg (http://olelsi.blogg.se) finns en länk hit.
Älskar att baka och även mina barn,håller tummarna på att vi vinner dessa formar.

Ps; Har ett gott recept på falsk mazarin med rosa läcker glasyr.

Kram Nettan i Hälsingland

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Jag var helt säker på att jag kommenterat detta inlägget....men nähäpp, ibland blir man lite snurrig av bloggeriet märker jag *hihi*

Kul med tävling!

Formarna är jättesöta också :)

Kram
"en annan Mia"

Mia sa...

Jag vill också vara med och tävla! Skriver ett inlägg på min blogg och länkar till tävlingen!

Linda sa...

Jag älskar att baka och formarna är bara försöta! :)


Här kommer länken till min blogg:
http://spjatte.blogg.se/2008/august/sota.html

Kraam :)

Anonym sa...

Jag vill ju så klart också vinna de söta formarna.

Har ingen blogg men läser dem gärna.

fredricsdotter@yahoo.com

Blushie sa...

Jag är gärna med och tävlar, har länkat dig i min blogg också!

Anonym sa...

Tveklöst de sötaste bakformar man har sett på länge :-) kommer att fylla dem med muffins med blåbär och banan med mera.
Hälsningar Eva

alidas sommaräng sa...

Hej! Det är klart att jag vill vara med och tävla om formarna, och jag har också länkat till min sida! Kramar Laila

Pernilla / pia74 sa...

Så söta! Klart man vill vinna dem!

Anonym sa...

oj vad fina formar, har just blivit cupcake-frälst, så jag är gärna med i din tävling!
anitabarrett49@hotmail.com
kram Anita B

Jessica sa...

Jag har länkat tävlingen:

http://vagavinn.blogg.se/2008/august/vinn-bakformar-fran-den-fina-natbutiken-klara.html#comment

Johanna.B sa...

Det är klart jag vill va med å tävla!

Kram
/Johanna

Elin sa...

Ett kakbak är en självklar sak!

Elin sa...

Ett kakbak är en självklar sak!

//Elin

sundance1984@hotmail.com

Alex sa...

Jag är med och har länkat från min blogg (http://alexandras-blogg.blogspot.com/2008/08/baka-baka-liten-kaka.html)

Lilla Eken sa...

Klart att jag vill vara med o tävla jag oxå.
Lilla eken

Isabelle sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa formar :)

Isabelle sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fina formar!

Frida sa...

Guu va söta.. jag som är i bakartagen för tillfället, kika gärna förbi i min bogg (fridaberggren.bloggagratis.se) och titta på mitt senaste bakprojekt=)
Jag håller tummarna!! /Frida

Junitjej sa...

Jag vill självklart vara med i tävlingen!!! Jag har länkat i min blogg. Se här:
http://junitjejen.se/2008/august/vinn-bakformar.aspx

Maria sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar :)


mariapettersson1985@hotmail.com

Anna sa...

Vem gillar inte att baka =) Vinner jag kan jag utöka min muffins meritlista =D
Har även länkat till tävlingen i min blog... Kram Anna

Nina sa...

Åh, vilka fina.
Klart att jag är med ! =)
Härlig blogg du har.
Kram/ Nina

Anki sa...

Vilka söta formar,man blir klart sugen att baka.Är gärna med i utlottningen.

tiindra sa...

Hejsan!
Mkt fina formar och jag som justh ar börjat baka cup-cakes under våren här så skulle de passa perfekt....
http://tiindraz.blogg.se

Linda P sa...

Oj jösses. JAg höll ju på att glömma att säga att jag har gjort ett inlägg om denna tävling :)

http://livinglikelinda.blogg.se/2008/august/kan-jag-fa-vinna-nu-da.html

Nnika sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i denna tävling!
Har även tipsat från min sida: http://www.nnika.se/wp/?p=212

WillPower sa...

Åååå... skulle ju göra mina goda mangomuffins snygga också!! :-)

Anonym sa...

Oj vilka underbara formar!
Dom skulle passa underbart fint på bordet nästa gång vi håller dop :)

Jag länkade också till sidan från min blogg: http://blogg.expressen.se/4barnsmorutanbarn/

Maria: sa...

Åh... Så fina klart jag vill tävla om dem!! Har tipsat i bloggen oxå!!

http://varalskadelanthandel.blogspot.com/

maria sa...

me wont (:

Lovar att göra väldens finaste muffins om jag vinner dom (:

Anna-Carins hektiska liv sa...

Jag vill vara med.....

Fembarnsmamma och student sa...

Hej! Jag vill gärna var med och tävla. Har lagt LÄNK i min blogg med: www.mariasdagbok.blogspot.com VÄLKOMMEN DIT!!

Ellis sa...

Baka är ju det roligaste som finns, näst att scrappa! =)
Har länkat till dig i min blogg nu! =)

Jennie sa...

Vill vara med och tävla.
kram Jennie
jenniesalo@hotmail.com

Gunilla sa...

Så söta och charmiga bakformar, har lagt en kommentar i bloggen och hoppas på turen. :)

Klarafina sa...

Vilka underbara bakformar!
Jag har länkat i min blogg.........och håller tummarna!

Marica Rödebäck sa...

Jag är gärna med och tävlar om dom =)

Sofia sa...

Hej självklart vill jag vara med och tävla om dessa sötingar :)

Anonym sa...

jag vill vinna så fina så passar till min sons dop./ åsa
asawallgren72@hotmail.com

Blåbär och hallon sa...

Åh, så fina! Är gärna med och tävlar, länkar från min blogg och hoppas på tur! Kram A

Camilla sa...

Vilka fina! Jag vill vara med och tävla. Jag har länkat till tävlingen på min blogg http://camillastankar.blogspot.com/

NetteR sa...

Tävlingar är ju alltid skoj :)

Vit spets sa...

Cupcakes med Leila! Tänk så fina de skulle bli med dessa formar...givetvis vill jag vara med i tävlingen!
//Siv

Lotta sa...

Jag vill va' med o tävla om de fina kakformarna =)
Här finns mitt inlägg om tävlingen =) http://lisenj.blogg.se/2008/august/kakformar.html=)
Ha de gott !!

Tinnar och torn sa...

Hejsan!
Självklart vill jag vara med och tävla/ Petronella

J o h a n n a - Inredning och pyssel sa...

Självklart vill jag vara med och delta, här är mitt inlägg: http://inredning.webblogg.se/2008/august/vinn-bakformar.html

Pepsipuh sa...

Jag och mina barn älskar att baka muffins. Tänk så mysigt det skulle bli att få baka och använda så fina formar.

Pepsipuh sa...

Länk finns från min sida.

erica sa...

Ajajaj...vill inte på något sätt förstöra stämningen här på din fantastiska sida - men du vet att du måste ha lotteritillstånd för att slumpa ut vinster, enligt Lotterilagen?
(Du kan komma undan den genom att kräva en prestation typ "motivera varför du vill vinna" så att du sedan kan plocka ut de bästa).
Flåt...

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 223   Nyare› Senaste»