torsdag 21 augusti 2008

Tävling x 2




Bilder: Mia

Jag har ju haft turen på min sida på sistone och vunnit flera tävlingar. Skoj! Igår kom den hemliga vinst jag vann hos Franska liljan för ett litet tag sedan. Tusen tack, söta vinster!

Men, vare sig jag eller Helena vet vad hjärtat i stål/zink ska användas till. Bara som prydnad? Nån som kan upplysa oss? Mest glad blev jag för muffinsformarna som definitivt kommer att användas, ni vet ju att jag älskar att baka.. ;-)



Bild: Mia

Från den tävlingen till en ny. Jag har startat om en prenumeration på Lantliv som jag hade förr men nu uppdaterat igen. Klantliga jag glömde det när nya numret kom ut i butiken varvid jag köpte en och fick en på posten. Dubbla tidningar alltså.

Den ena läste jag självklart men den andra tänkte jag lotta ut för er som inte hunnit köpa er eller vill testa en ny tidning. Den är min favorit bland inredningstidningarna så jag rekommenderar er att vara med! För att delta skriver du bara en kommentar under det här inlägget så deltar du. Har du ingen blogg ber jag dig att skriva din e-mailadress!


Tävlingen pågår till söndag 24 augusti kl. 20.00. Lycka till!

51 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Grattis till vinsterna! Jag vet inte heller vad hjärtat har för funktion, förutom att vara fint då förstås...;o)
Vill gärna vara med och tävla! Kram Petronella

pia sa...

FINA VINSTER, hjärtat var fint men vad det är vet ej heller jag.
Jag är gärna m å tävlar:)
kram

Marres Hörna sa...

men kära nån vad du vinner grejer!!! :-) Härligt!!!

Kram!!!

tjenixen sa...

Vad kul att du vunnit igen. Har ingen aning om vad hjärtat ska vara till men det är ju fint att bara titta på med:) Såklart är jag gärna med och tävlar hos dig.
/Åsa

Zizzi sa...

Grattis till vinsterna! Vilken fin ny banner du har gjort på bloggen! I like!
Kram cissi

♥ HedvigochJag ♥ sa...

Tack för inbjudan darling! Fiiins muffinsformar, jag har precis köpt de prickiga! Vad ska du baka? Cupcakes?

En helt vanlig mamma sa...

Självklart vill jag vinna en tidining.

Och vad hjärtat ska vet till veti sjutton???

Hwita Villan sa...

Jag vill vara med! Jag ääälskar Lantliv! en just nu är det lite knapert och jag har inte köpt den... men vilken tur att din tävling kom just nu!

Grattis till DINA vinster! Vilka härliga muffinsformar, jättefina! Men jag undrar - kan det vara ett kokboksstöd eller liknande?

Kram M

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina saker du har vunnit. Ska fundera på vad hjärtat kan vara till för.

Vill gärna vara med i tävlingen. Har inte köpt det numret än :-)

Kram Lina

StrandviksVillan sa...

Grattis till vinsterna!

Ehh... jag har faktiskt aldrig köpt nån Lantliv själv, så jag skulle gärna bläddra i den där ;)

Pia sa...

Jeg er selvfølgelig med og tävlar:-)

Kram P

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh vilken himla tur du har haft med tävlingar! vad roligt :)
Jag vill gärna vara med och tävla!
Ha en bra dag.
kram!

Ulrika sa...

Hej!
Va tur du har med tävlingar;)
Muffinsformarna är så söta.

Jag har tidningen så jag hoppar över denna gång;)

Kram!

Nina sa...

Fina priser du har vunnit.Jag vill också vara med och tävla om en tidning.
Catarina

Villa Hemmet sa...

Tjena!

Bra jobbat med det nya forumet! Ser även framemot ditt reportage :-D

ps jag har redan tidningen *tidningoholic* :-D

kram

rosenskära sa...

Det ser lite vekt ut för att vara ett kokboksställ, annars hade jag gissat på det! Blir fint att klä det med ekollon/lavendel/linkapslar eller nåt annat.

Jag har tidningen så jag står över tävlingen. Muffinsformarna vill jag också ha

/Lena

dahlarna sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen om tidningen Lantliv. Har nog bara bläddrat i den hos frissan. Vore jättekul att få ett alldeles eget ex....
Ha det så bra!

Anonym sa...

Vilken turgumma du e! :) Jag e gärna med i utlottningen, kanske jag har turen på min sida denhär gången..

Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Lyckofröken sa...

Jag är gärna med i din tävling!
A

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Åh jag blir alldeles lycklig av att se de där muffinsformarna..!!! Jag bara MÅSTE köpa sånna =)

Hjärtat, ja, det är jättefint..kanske det är tänkt att man skall ha det som stöd för en liten tavla eller kort?

Kraaaam
Mia

Vita ljuva tankar sa...

Grattis din turgumma!:-) Hjärtat får väl vara fint som det är, jag har ingen susning vad det kan användas till.

Har köpt mitt nummer av Lantliv redan...så tyvärr behöver jag inte tävla ;-)

Kram

Ellas Inspiration sa...

Grattis! De söta formarna har jag också.

De skymtade här...

http://ellasinspiration.blogg.se/2008/july/lackra-morotscupcakes.html

Ja, den tidningen har jag faktiskt aldrig läst. Vore väldigt kul att vinna. ;0)

Kram Karin

Ljuvligt Hemma sa...

Stort grattis till alla underbara vinster! Kram kram.

Lilla huset på prärien sa...

Oj, här har jag missat en hel massa inlägg! Har varit iväg några dagar och då blir det lätt så. Var på posten idag och hämtade mina alldeles underbara Café au lait-skålar ;) Så himla glad jag är. Tusen, tusen tack för tipset. Hade också gärna haft dem i cremefärgat men det duger gott såhär också.

Stort grattis till alla utmärkelser och vinster och allt!! Vilken turtjej du är!

Kram Jenny

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Vilken bra idé!

Sand mellan tårna sa...

Jag vill gärna vinna!!!!! vet inte om jag provat den....

Kram L

tara sa...

vil bare si at de muffinsformene var vanvittig søte...
nesten litt greengate-aktige;)
lantliv høres spennende ut, tror ikke jeg har lest det noen gang...
ha en god kveld:)

Hannis sa...

Vilket fint repotage!!
Var stolt!

Fina vinster från Franska Liljan.
Du har verkligen turen på din sida=))

Kram Hannis

Skatan sa...

Hej! Jag vill gärna var med och tävla. Det är väldigt länge sedan jag öppnade ett nummer av den tidningen...

Kram och godkväll!

Maria sa...

Jag är med =)

...Tre rum och kök sa...

Hej!

Så mysig blogg, med intressanta tips och läsning!

Klart att jag vill vara med och tävla!

Jag kikar in igen ;-)

Må så gott! //L

Lycklig fru sa...

Grattis till vinsten! Muffins-formarna var ju såååå söta. Jag har ingen aning om vad hjärtat ska användas till, men fint var det i alla fall.
Jag är gärna med och tävlar om tidningen.
Mvh Sofia

Inredningsgalen sa...

Du har tur du! Gillar den nya layouten på bloggen, helt i min smak!
En tidning tävlar jag gärna om!!!

Angel.Pearls sa...

Hej Mia - det händer så mkt roligt på din blog! Jag har inte senaste numret av Lantliv - vill såklart vara med i din tävling!! Tänker att det fina hjärtat ser "gammalt" ut - min farmor skulle säkert ha vetat...(jag tänker något med bakning..)
Supertrevlig helg o kram // Eva

Designe sa...

Vilka fina vinster du har vunnit! Jag trodde först att man skulle ha ett foto i hjärtat men det finns ju inget att fästa ett foto med..
Har redan tidningen så du behöver inte ta med mig i tävlingen! :)

sofia sa...

Jag vet vad hjärtat är till för :) har nämligen ett likadant! Korthållare! Visst är där små "krokar" längst ned? Där skall kortet lutas mot...
Fintfint men lite synd att man då inte ser hjärtat ;)
Tidningen har jag så låt någon annan få chansen! :)
KRAM på dej o trevlig helg!!

Jen sa...

Vill gärna vara med i din utlottning!!!

Ha det gott! / Jen

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din tävling.Vilken fin blogg du har./Jag.

Icka sa...

Vilken tur du har!! Grattis till vinsterna. Själv hoppas jag att jag har tur i din tävling!! =)

Cissi sa...

Hej!

Klart jag vill vara med i tävlingen!

Må gott och trevlig helg!

//Cissi

Maria / Frøken Fryd sa...

Tillykke med præmierne :-)

Jeg ved ikke om zinkhjertet er til andet end til pynt. Finder du ad af det, er jeg da bestemt nysgerrig på at høre til hvad det kan anvendes, hi hi.
Fiiine muffinsformer, der kan man kun lave gode lækre kager i.

Klem Maria.

♥ HedvigochJag ♥ sa...

Hej! Så söta muffinsformar. Grattis till vinsten. I morgon ska vi ta en liten tripp till Danmark och kolla in nya greengate prylar och maileg kaniner. Lite dåligt med pengar innan lön men det är mest utflykt inte så mycket shoppingplaner. Hoppas allt är bra med dig och känns bra med tråden.

Kram Terese

Ulli sa...

Grattis till alla vinster! Nu hoppas jag på tur!

Trevlig helg!
Kram Ulli

Vårt lilla röda sa...

Godmorgon. Fin fina muffins formar.Hmm hjärtat vet jag inte heller riktigt vad det är till. Men jag vet att det finns liknande som man använder till att steka ägg med :-) Du lägger den i stekpannan och knäcker ägget i så har du hjärtans ägg. Nu ser jag inte riktigt om det skulle kunna vara samma men det är min bästa gissning.

Kram Linda

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej! Fin blogg! Hit återkommer jag gärna! Jag vill hemskt gärna vinna Lantliv. Brukar ofta stå och fingra på den i affären, men det slutar ofta med att jag tycker att den är för dyr... Hade blivit överlycklig över ett nummer!!!

Kram

Brita sa...

Grattis till vinserna! Och vilken härlig blogg du har.
Har aldrig faktiskt läst Lantliv, så skulle vara kul att vinna den.
Kram
Brita

stina sa...

Åh den skulle jag vilja ha turen att vinna för den här månaden har jag verkligen inte haft råd att unna mig någon inredningstidning!
Kram stina
p.s Grattis till vinsterna!

Livet i Gläntan! sa...

Grattis till vinsterna, jag är jättegärna med och tävla. Kram Jesssica

Hem och Lycka sa...

Och DÄR stoppar jag tävlingen! Resultatet offentliggörs på tisdag!

Maria: sa...

Ohhh klart jag vill va med och tävla!!!