onsdag 20 augusti 2008

Reportage och awards



Bilder med tillstånd från Design & inredningsbloggen

Jag måste tacka Design & Inredningsbloggen för ett kanonfint reportage om mig och min lilla blogg! Stort tack, jag känner mig ärad! Rekommenderar starkt besök hos Pethra, inte bara för "mitt" reportage naturligtvis utan för att få inspiration hos en tjej som verkligen vet hur man bloggar! Som är en av de "stora" bloggarna!

Från ett reportage till ett annat, gårdagens besök av Nneka och Mia från Aftonbladet gick bra! De var båda mycket trevliga och det gick smidigt. Det jag dock är nervös för är hur jag och maken gjorde oss på korten.. ;-) Jag har inte nåt datum att ge er för när det kommer ut men troligtvis i början av september. Jag kommer få besked om detta senare.




Apropå bloggar så har jag fått två (!) utmärkelser igen, stort tack söta Lottaspace för denna! Jag väljer att lämna vidare awarden till;

Ellas inspiration (en riktig bloggkaramell)
Jellon (inspirerande till fullo)
Jordgubbar med mjölk (otroligt vackert hem)
Hemma hos Klara (proffset alla ggr på cupcakes och duktig nätbutikinnehaverska)
Mimmi magnolia (ljuvligt hem)




Tusen tack Ellas inspiration för denna!

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least
7 other blogs.

Och denna skickar jag vidare till;

Drømmefangeren (nyfunnen och ljuvlig)
Flittiglisene (bara bannern/layouten säger ju allt..)
Lilla huset på berget (inspirerande till tusende)
Vitt och brett (fingertoppskänsla när det gäller inredning)
Min lilla vita vrå (storfavorit)
Smått och gott hos Lina (ett hem så vackert, så fint)
Vit stjärna (Vitt, vackert och alldeles underbart)

22 kommentarer:

pia sa...

Vad skoj för dig med alla repotage och utmärkelser, det är du helt klart värd:)
kram

Sussi sa...

Trevlig sida förstår att du har blivit uppmärksammad, kul!

Karin Krut sa...

Grattis både till awardsen och till reportagen :)
Ha en skön onsdag
Kram Karin

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till bådereportagen och utmärkelserna! Vad roligt! Nu ska det bli spännande att få se hur bilderna blev :) Blev säkert super!
kram!

Hwita Villan sa...

Grattis till både bra reportage och dina utmärkelser! Och nu hittade jag lite nya bloggar att besöka genom dina utmärkelser - roligt!

Ha det bra!

Kram M

helena/franska liljan sa...

GRATTIS igen, nu även till dina repotage och awards!!! Det är du värd tjejen!!!

Jag älskar oxo bakning och hjärtan (samt rosor och franska liljor...) vilket kanske gjorde vinstpaketet lite partiskt... ;-) KUL ATT DU TYCKER OM DET DU VANN!!!

Ser fram emot tidningen! Hojta till när den kommer ut!

Kram kram Helena /franska liljan

T O D A Y sa...

gillar din blogg skarpt:)
første gangen jeg er her inne! Inspirerende!

Jellon sa...

Grattis till att du uppmärksammas så fint med reportage och awards. Det är så himla roligt och du är verkligen värd detta med din fina blogg och alla dina inspirerande inlägg. Blir kul att läsa tidningen.

Och hjärtligt massor med tack för utmärkelsen från dig. Det värmer innerligt och jag blir så glad och smått generad. Du är en pärla! Stora kramar från Jellonet Märit

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken ny fin Header :) Kram kram.

fru Pink sa...

Tuuusen TAKK:-)

MiaMaria sa...

Hje!

Grattis till att du uppmärksammas....

Och dina Awards....

Ha´en bra dag!
MiaMaria

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Tusen tack för att Du ville vara med och visa upp Ditt vackra hem! Ska bli kul att få läsa artikeln i Aftonbladet också. ha en underbar dag! Kram, Pethra

Ulrika sa...

Grattis! Gillar din blogg

Ellas Inspiration sa...

Men tack gulliga du!!

Jag visste ju att jag gjorde ett bra val att ge dig din så jag sällar mig till övriga skaran och utropar bara: Helt rätt att du får all härlig uppmärksamhet!!!

Kram Karin

lottens vita och gröna sa...

oh så spännande med reportage, ska spana efter det!

stooort grattis till dina awarder!

varmkram lotten

Maria / Frøken Fryd sa...

Hjertelig tillykke med awards og reportager. Hvor er det fint. Jeg har været inde og kigge reportagen, og den er rigtig god. Lige dig :-)

Glæder mig til at høre om den i aftonbladet også, håber du viser den her på bloggen for os der ikke kan købe bladet.

Må også komplimentere den nye header, flot !

Klem Maria

Smått och gott hos Lina sa...

Tack snälla! Va glad jag blir!!

KRAM Lina

Lottaspace sa...

Det var ett fint reportage! SÅ roligt att du blev glad för awarden!

Kram,Lotta

C´est la vie sa...

Åh så roligt med repotaget och grattis till awardsen! :) Du är verkligen värd det! Läser flitigt här.

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med reportage. ska ju bli så skoj att få se det i tidnngen. Grattis till dina utmärkelser.

Kramar Ullis

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Grattis till dina awards och reportage! :)

Ha en fortsatt trevlig vecka
Kram / Therese

Hem och Lycka sa...

tack söta ni!