fredag 15 augusti 2008

Bloggtips och utnämning


Bild: Mia


Hoppsan! Trodde jag hade visat detta men det hade jag tydligen inte vid en närmare titt i arkivet.

I förra numret av Allt i hemmet (det nya utkommer i dagarna) så tipsade de om min blogg! För länge sen, närmare bestämt i februari (har kollat när det var) så skrev jag på deras internetsida när de efterlyste bloggar. Skoj!


Och apropå bloggar så har jag fått en award av söta
Tara, tusen takk!



Here are the rules:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between -it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite,
http://www.tammyvitale.com/ so she can go visit all these wonderful women.

Purpose of the award:
To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy!

Jag väljer att lämna vidare awarden till fem bloggerskor som är väl värda den;

Lilla Blanka
Ljuvligt hemma
Min lilla veranda
Vintage
Vita villa vila

Och för er som deltagit i tävlingen och är nyfikna på vem som vunnit.. Ni får vänta tills imorgon! *drar på spänningen och skriver lotter för glatta livet*

For translation, please choose flag in top of the right column.

16 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Alltid kul med en rad i tidningen. Det ger extra läsare kan jag tänka mig :)

Grattis och trevlig helg.

Kram från Skatan.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt att du var med i tidningen :)
Spännande att se vem som blir vinnare!
Grattis till utmärkelsen!
kram.

Ljuvligt Hemma sa...

Tusen tack för utmärkelsen... vad glaaaad jag blir :) Önskar dig en alldeles underbar helg! Kram kram

rosenskära sa...

Dubbla grattis!

/Lena

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mia!

Vad roligt att du omnämns i tidningen! Din blogg är ju så himla mysig så det är helt rätt att den omnämns!

Men åh vad du är gullig, TACK snälla för Awarden..!!!*kram*

Och GRATTIS till att du fått den!!!

Kraaaam vännen, ha en fin helg!
Mia

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis till utmärkelsen!! Vilken söt liten sked och snygga stolar! Perfekt att göra ett klipp sådär. Vad kul att du är med i tidningen, ska bli härligt att komma hem till lite svenska inredningstidningar! Mmm håller med om att möblerna var snygga. Ha en skön helg!

Kram, Susanne

anette sa...

Grattis! Min mor berättade häromdagen att min blog är nämnd i senaste numret. Alltid roligt!

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Så kul att de valde ut DIn blogg att ha med i tidningen! Det är den värd, för här finns massvis av inspiration! ha en underbar helg!

Camillas nya hem sa...

Ja, jag såg dig i Allt i hemmet, roligt! Hoppas många nya läsare hittar hit nu...

Trevlig helg önskar Camilla!

dahlarna sa...

Grattis & vad kul att de skrev om din blogg i Allt i hemmet! Grattis även till utmärkelsen! Hoppas att helgne blir msyig! Kramis!

Maria / Frøken Fryd sa...

Tillykke med awarden, og tillyke med omtalen :-)

Må bare sige dig endnu engang tak for hjælpen med translate, det var virkelig fint gjort af dig.
Desværre kender jeg ikke en eneste interiørblogg på dansk, jeg har ellers ledt i et halvt år ! Men mon ikke det komer på et tidspunkt.

Klem Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen. Såg att du var med, kul.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Jes/Vita villa vila sa...

GRATTIS till din award & tusen tack för att du ville ge mig en utmärkelse! Gulliga du!

Kram Jes ♥

Hem och Lycka sa...

tack söta ni!

♥ Fyra årstider sa...

Nämen vad kul att komma med i tidningen, det ser avlägset ut för min blogg...men jag är nöjd ändå. Kul för dig!
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

fyra årstider - tack! kram