fredag 22 augusti 2008

Blingo






Bilder med tillstånd från Blingo.

Jag kan inte låta bli att tipsa om Blingos underbara sortiment av barnkläder. Inte nog med att de är SÅ fina, de är dessutom ekologiska och företagets ledord är färg, form och funktion. Då kan det ju knappast bli bättre än bäst, eller hur?

Blingos nya sortiment har precis sett dagens ljus så kika in och shoppa loss till dina små. Bor du i Göteborgstrakten kan du kontakta
Lotta och kan då få se och känna på kläderna till skillnad mot om du handlar i webbshopen. Bor du i övriga landet, maila Blingo för din närmaste säljare eller handla i webbshopen.

Missa inte tävlingen i inlägget nedan!

For translation, choose flag in top of the right column.

13 kommentarer:

Julia sa...

Hej,

Hoppas allt är fint med dig!

Allt har sin tid, och Vita tråden tiden är förbi. Jag tycker att den förändrats och inspirationen har på ngt vis tunnats ut.
Samtidigt är fl ett forum som jag inte vill vistas i, en enda stor sandlåda för vuxna människor. Jag ryser av tanken på vissa ämnen som tas upp på forumet, medans jag tex blir anmäld för bagateller.

Hursom, hoppas att du får en mysig höst och att inspirationen flödar hemma hos er, kram!

Handplockat sa...

kalas snygga kläder verkligen

Duuu vad är det för märke på dina underbara muffins formar .... jag jagar som en galning efter olika leverntörer efter snygga muffinsformar till vår butik!!!

fredagskramen

MY WHITE COTTAGE sa...

Vilka fina barnkläder! Måste gå in på deras nätshop och spana vidare!

Muffinformarna du vunnit är bedårande! Sååå vackra!

Ha en toppenbra helg!
Kramar Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Jag tycker Blingo verkar har gör-fina kläder. Har varit inne och tittat flera gånger men inte köpt någonting ännu eftersom jag nästan drunknar i kläder här hemma. Men fint ser det ut! Ska ut och kolla nya kollektionen :)

Kram Jenny

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Tack för tipset.. gillade verkligen de där barnkläderna, dom var urfian....
Trevlig helg
Kram M

Petra sa...

Hejsan vännen!
Så fina saker du fått, kan du inte klä in hjärtat i mossa och binda med silvertråd nu till vintern?
Klart jag är med och tävlar om tidningen!
kramiz
Petra

Lotta sa...

Hej vännen!
Vilka underbara kläder, tack för tipset!

Ha det gott gumman, och lova att du tar hand om dig!
Stor kram
Lotta

Nilla sa...

Jättehärliga barnkläder. Men nåt jag blev överförtjust i var muffinsformarna! Så söta =)

Ha det bra,

Kram

storeflittig sa...

hei hei! nå har jeg vært inne og prøvd å legge inn kommentar et pat dager, men blogspot har vært helt på bærtur:O)

først av alt: TUSEN takk! en award som kommer fra deg setter vi utrolig pris på!!!!

nå skal min lille tilbake i barnehagen, og disse klærne hadde gjort meg til den kuleste mammen i bygget (tviler på at barn som ikke har fylt 2 enda bryr seg så mye om påkledningen til de andre barna, hihi!)

skal inn å titte om dette er noe for oss på andre siden av grensen også:):)

tess sa...

Hej så kul att kika in till dig,visst är dom barnkläderna fina jag bara älskar dom.
Muffinsformarna var urläckra det är inte lätt att hitta fina pappersformar här uppe i norr.
Ha en mysig helg.
Kramis Tess på tildaochmamma.blogspot.com

Drömrum sa...

Vilka läckra barnkläder! Kul med tips!
Hjärtat i ditt förra inlägg ser nästan ut som en "mall" som man använda för att steka ex. pannkakshjärtan. Jag köpte något liknande till en kompis för länge sedan.
Trevlig helg!
Kram
Helen

Lotta Alexandersson sa...

Du är ju så himla gullig, tack snälla!
Kul att du skrivit om Blingo & jag kan garantera att de verkligen är lika fina i verkligheten, dessutom helt underbar kvalitet.
Jag ställer gärna upp om någon bor åt Borås, Allingsås el Kinna/skene med.
Dessutom bättre priser att handla av säljare än i webbshopen.
Så nu är det bara att jobba på med bebis så du också kan få använda dessa underbara kläder.
Vi hörs nån dag snart så får vi boka in en liten träff.
Kram/Lotta

Hem och Lycka sa...

tack för era kommentarer!

julia - svarar hos dig.. kram!

handplockat - har tyvärr inte kvar lappen så jag kan se vad det är för märke.. sorry!

lotta - skoj att du uppskattade det! ja, det vore kul att ses snart, efter alla våra resor ;-) kram!