söndag 6 juli 2008

Vinnare


Bild med tillstånd från Angel Pearls.

Ojoj vad många som ville vinna det vackra halsbandet. Jag fick rekordmånga kommentarer - 117 stycken!

Vinnare i tävlingen om halsbandet från
Angel Pearls blev Midnattsräv. Grattis! Maila mig på maria@hemochlycka.se så kommer halsbandet snart per post.

Så vill jag sända ett stort TACK till Eva som var gullig att sponsra denna tävling! Och bättre lycka i nästa tävling till er alla andra!

Tips apropå tävlingar, se här för att tävla på nytt!

9 kommentarer:

Petra sa...

Såå söta barnkläder du hittat - mössan var ju helt bedårande! Mina granntöser va jättefina häromdagen i madickenklänningar, lagom lortiga va de också med spretigt hår på ända - kul hade de haft iaf!
Kram på dig!
Petra

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis till vinnaren!

Ha´det så gott!
MiaMaria

Guldkant På Livet sa...

Stort grattis till Midnattsräven! Vilka läckra bilder med fina små kläder som hänger på tvättlina i inlägget under!! Ha en skön söndag Mia!! Mari.

Lottaspace sa...

Grattis till vinnaren!

Härlig haklapp! Men tror nog att Max skulle bli galen om jag satte en sån på honom. Alltså inte nu, men då han blir större och såg en bild på sig själv.. Men om man får en liten tjej nångång kanske..

Kram, Lotta

atmosphere sa...

Du är då alltid lika flitig! Tur att det finns sådana som du som underhåller oss andra.
Sommarkram från Ingrid

Rävöra sa...

Mwa :D Jag blev jätteglad! Tack så mycket än en gång :)

Hem & Lyckas Mia sa...

petra - visst var de söta! kram!

miamaria - gulligt av dig att gratulera.

guldkant - ja, visst är de fina!

lottaspace - hihi, ja, det är nog mer för en liten tjej tror jag kanske.. kram!

atmosphere - tack söta du! kram!

rävöra - härligt!

Angel.Pearls sa...

Tack för att jag fick vara med om detta - att "sponsra" en tävling med att smycke jag gjort. Jag har följt tävlingen och läst kommentarer - det har varit jätteroligt!! Grattis till vinnaren - hoppas att halsbandet Yin o Yang kommer att användas flitigt!
Hem o Lyckas Mia har en helt underbar blog som jag gärna återkommer till så ofta jag kan!!
En riktigi skön somma önskar AngelPearls Eva

Hem & Lyckas Mia sa...

angel pearls - det är jag som ska tacka! tusen tack för gott samarbete och lycka till med din fina verksamhet! glad sommar, kram!