söndag 6 juli 2008

Utmärkelser



Tusen tack till Jorunn som gav mig denna utmärkelse, "Du gjør dagen min bedre :-)"! Many thanks to Jorunn who gave me this award, "You make my day better!"

Jag låter denna fina gest vandra vidare till ytterligare 5 bloggerskor som förtjänar den: I let this nice gesture move on to these following 5 bloggers who all deserve it:

Me and Alice
Jennys hem och harmoni
Syster Ruffa
Vitbalansen
Hannas form



Och
Lina gav mig Sweet home blogger award, tusen tack för den! Väljer att lämna vidare utmärkelsen till: Lina gave me Sweet home blogger award, thanks a lot! I choose to give it to:

Julias vita drömmar
Evelinas hus
Hvita sinnen
Inredningsgalen
Lottaspace

Och om ni vill hjälpa mig att vinna en tävling så klicka gärna
HÄR eller HÄR! Tack i så fall på förhand! And if you want to help me win a contest, please click HERE or HERE! Thanks in advance in that case.


6 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!
Grattis till dig!

Nu haver jag klickat...här och här och så lite till.....

HA det så gott!
MiaMaria

Vaniljdrömmar sa...

Grattis till utmärkelserna!
Må så gott!
Helene

Jennyshemochharmoni sa...

Hej! Ååå tusen tack för den utmärkelsen! Jag bugar och bockar! :) Du har verkligen förgyllt min kväll!! Stor KRAM

Evelinas hus sa...

Tack Mia! Vad du är rar. Du gör mig jätteglad. Jag har klickat ;)
Kram Caroline

latara sa...

Grattis till utmärkelserna, dem är du SÅ värd!

Ha en riktigt bra ny vecka!

Kram, Karin

Hem & Lyckas Mia sa...

miamaria - tack, tack!

vanilj - tack!

jenny - roligt att höra, kram!

evelinas - tack själv! kram!

latara - tack söta du, kram!