måndag 21 juli 2008

Tack-för-hjälpen-tävling






Bilder: Mia

Eftersom jag vann tävlingen hos Nordljus (igen!) och det var tack vare era klickningar så vill jag tacka er genom att ha en egen tävling. Även om jag skulle vilja så kan jag inte ge er nåt allihop så det får bli en utlottning och för att vinna är det bara att skriva under kommentarer.

Två priser - första priset enligt de övre bilderna (tändsticksask + tygblomma) och andra priset enligt de nedre bilderna (dekorationsdetalj + tygblomma). Lite somriga priser tycker jag som passar bra såhär mitt i den svenska sommaren.

Tävlingen pågår till och med måndagen den 28:e juli kl. 21.00 och alla är välkomna att tävla. Lycka till!


For translation, choose flag in the top of the right column.

69 kommentarer:

Hwita Villan sa...

Klart man vill vara med! Vad roligt att du vann igen :).

Hem & Harmoni Marie sa...

Så kul med en utlottning! Självklart vill man vara med att vinna... :)

Ha det gott, kram Marie

lilla h sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har!!!

Jag hittade hit via en länk i en annan blogg, och nu har jag kikat runt en stund på allt fint du visar... Så härliga bilder!!!

Så klart att jag vill vara med och tävla om de fina priserna! Håller tummarna...

Ha det bra!
Helena

Härligheter enligt Erika sa...

Jag är med!!! Kom gärna in och delta i min utlottning också!!!
Erika

mandco sa...

Å jeg vil å være med :-)! Og såå herlioge, friske farger da! :-)

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Jag vill med vara med och tävla, så klart:)
Ha en fin kväll...
Kram Mia

Linda P sa...

Wihooo! Skulle passa perfekt i min lilla Pärla (husvagn)...

Marica Rödebäck sa...

Nu hoppas jag att jag är med och tävlar ;)

Jag skriver upp dig på listan så kanske det kommer en dag då du är med ;)

Linda sa...

Mysig blogg du har!Kika in min där det finns bilder på vårt nymålade hus o vår nybyggda damm=)

Smått och gott hos Lina sa...

Så trevligt med tävling! Jag vill gärna vara med.

Kram Lina

PiaMaria sa...

Jag är med, jag är med, jag är med!!!

Jättefina,och GRATTIS till din vinst!!


Kram Pia

ytligast sa...

Jag e mä!!

Lottaspace sa...

Jag deltar i tävling och tävling, men aldrig vinner jag! Kanske den här gången!

Kram,Lotta

Stämningsfullt sa...

Grattis till vinsten!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Kram.

Sara sa...

Jag är med!! och vad kul att du är med i min! =)

tjenixen sa...

Det var väl självklart att hjälpa dig vinna:) Hoppas på tur hos dig såklart.
kram Åsa

Livets njutning sa...

Först vill jag gratta till vinsten hos Nordljus. Jättekul! :)

Klart jag vill vara med. Spännande! :)

Kram Jenny

Mys o Mirakel sa...

Grattis till vinsten! Vad kul med tävling, jag vill gärna vara med!
:-)

Angel.Pearls sa...

Hej Hem o Lyckas Mia! Grattis till vinst! Otroligt fina foton du tar, de är väldigt inspirerande! Kul med ännu en tävling- jag vill gärna vara med! Fortsatt trevlig sommar önskar Angel Pearls Eva!

Living by Milla sa...

Vad roligt att du har en tävling! Klart jag vill vara med.:)

Får jag vara nyfiken och fråga vad du vann hos Nordljus?

kram
Camilla

Inredningsgalen sa...

Kan bara säga GRATTIS!!! Nu håller jag tummarna för att jag skall vinna i´din tävling!

Inredningsgalen sa...

Kan inte mer än att säga grattis!!!! Nu håller jag tummarna för att jag vinner i tävlingen!

Hem och Lycka sa...

lilla h - tusen tack!
angel pearls - tack snälla!
living by milla - presentkort på 500 pix!

stina sa...

Grattis!!
Nu hoppas jag att jag kan säga grattis till mig själv ....söta saker du lottar ut.
Kram Stina

Lina sa...

Hej!
Utmärkelsen var du väl värd! De är alltid lika kul att kika in hos dig och att läsa de kommentarer du lämnar! ;- )

Jaha, du är en Strömstads tjej du! Nej, vi hann inte besöka din hemstad den här gången. Vi brukar ta en sväng på sommaren. Jag ska upp igen till mina föräldrar i morn. Kanske blir de ett besök då, vi får se…

Kul med en tävling, jag är gärna med!

Må så gott!
Kram, Lina

Nettan sa...

Grattis, det var du värd !!
Klart man vill vara med...=0)

Kram, Nettan

Shyme sa...

Kul med en tävling i denna trevliga blog... det är alltid så härliga bilder här. Fullt med inspiration!

Marres Hörna sa...

Då vvill jag gärna vara med! :-)

Kram!

Madicken sa...

Får jag med????
Då vill jag ju det så klart! Den där Greengateblomman hade nog lillan 4 månader älskat (liksom jag) Kramis!

Katariinas Living sa...

Så klart vill man vara med:) Så kul att du vann igen!

Kram Katariina

Anne sa...

Vilka söta priser! Vill vara med. :)

abackman66[a]hotmail.com

Livet i träsket sa...

Jag vill gärna vara med!

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Hej!
Såklart man vill vara med! Vilken underbar tygblomma från Green gate =)
Läste tipset om Martina Haag, håller med om att hon skriver bra böcker, fast jag har bara läst den första.
Ha en bra dag!
Kramar Malin

Pernilla/ Ockra villan sa...

Självklart vill man vara med och tävla.. Fina priser du har och så roligt att man kunde hjälpa dig vinna igen... Grattis...

Ha de`

Jenny sa...

jag är gärna med :)

Carola L sa...

Så klart att jag vill vinna!

Madeleine sa...

Jag är med :)

Nettan sa...

Jag vill vara med,det här var en toppen utlottning. Så jag vill vara med på ett hörn.
Ha en mysig sommar-dag.
Kramar Nettan i Hälsingland.

leopardia sa...

så kul att du vann! grattis!

och klart man vill vara med i utlottningen om så fina saker :)

paula sa...

Åh vad roligt med en utlottning. klart man vill vara med.

Thessan sa...

Åååå...klart jag vill vara med också

Vita ljuva tankar sa...

Åhhh jag är gärna med och tävlar om godbitarna! :-)

Kram

Anonym sa...

Oj va kul, ja vill också va mee! :)
/Daniela

bonnmoran sa...

Hittade precis din blogg från vavrakeramik !

Klart jag vill vara med o tävla.

/Bonnmoran

Tina sa...

Åh så fina saker vill jag vara med att tävla om!!! Kram Tina

Mia sa...

Så morsomme ting du har å dele ut til vinnerne, Mia. Klar jeg vil gjerne være med. Og tusen takk for dine koselige kommentarer i bloggen min, alltid like trivelig å se at du har vært innom.

Annette sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Annette

Zizzi sa...

Jag vill jättegärna vara med i din somriga tävling!
Kram cissi

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Klart att jag vill vara med och tävla!!! //Linda ;o)

Graadskan sa...

Fina priser - klart man vill vara med!!
Ha det bra! Kram Camilla

Vardagstugg sa...

visst vill jag var med =)

Ha en bra dag!

Annelie

Leva som jag sa...

ill jättegärna vara med!!
kram M

Roslagsdrömmar sa...

Vilka söta saker : )Är gärna med och tävlar!

Kram Maria

Ett hem på landet sa...

Jag vill så klart vara med och tävla det är ju alltid lika roligt!!!

Kram

Mia sa...

Hej!

Du har en sån underbar blogg med så härliga bilder föresten, jag blir alltid så inspirerad när jag är inne på din blogg, tack för det!

Såklart vill jag också vara med att tävla, jag har aldrig vunnit något tidigare men nu kanske det är min tur! :-)

/Kram Mia

Anna sa...

Du är en riktig turgumma! Får väl se om du spridit turen vidare?!

Kristin sa...

Hej hej! Jag vill självklart vara med i din trevliga tävling. Jättekul att du vann hos Nordljus, det är en härlig butik! :-)
Kram från Kristin

Doftranka sa...

Klart jag vill vara med och försöka vinna! :-)

Sand mellan tårna sa...

Vill väldigt gärna vinna!

Trevlig helg!

Kram L

Fyra årstider sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och vad fina saker vi tävlar om.
Kram Lotta

Nina sa...

Brukar kika hos dig lite då och då men inte säga något... nu öppnar jag munnen och säger att jag gärna vill vinna.

Ha en skön sommar!

syster doris sa...

HURRA -DET VILL JAG VINNA !!!!

www.minochmammas.blogspot.com sa...

Du är en riktig vinnare du, det har jag alltid vetat! Faller pladask för dina bilder som vanligt. Och självklart vill jag vara med och tävla:-)
Kram

Huset på kollen sa...

Alltid gøy med konkurranse - jeg melder meg på :)

Heidi

Maria / Frøken Fryd sa...

Tillykke med at du vant igen :-)
Og fine præmier du selv lodder ud, der vil jeg selvfølgelig være med i konkurrencen :-)

Klem Maria

Lotte sa...

Hamnade här via en länk hos Broarne där jag beställde ett diskställ. Gillar din sida skarpt och kommer garanterat att komma tillbaka. Självklart vill jag vara med i utlottningen. ;) Jag är en riktigt otursgumma när det gäller tävlingar. :) Men, men man måste ju prova.

Tilonino sa...

Å, alltid spennende med tevlingar. Hilsen Tilonino

Lilla Blanka sa...

Halloj igen Mia!

Här kommer den 68:e potentiella vinnaren ;)

Underbara vinster och GRATTIS till att du vann hos Nordljus, kul!!!

Bamsekram
Mia

Hem och Lycka sa...

Och DÄR stoppar jag tävlingen. Tack för alla deltagare!