fredag 11 juli 2008

Lina Gardelid






Bilder: Mia

Jag har sedan länge tyckt det saknats något bredvid Ylva Skarps bräda i hallen men inte kunnat sätta fingret på vad det var. Så när jag såg Lina Gardelids otroligt fina tavla klickade det till. Möjligheten är att välja text själv och jag velade lite grann medan Home sweet home, Hem ljuva hem, Mi casa etc men så tyckte jag det vore fint med vårt eget efternamn. Och lite mer personligt. Tusen tack Lina för jättefin och snabb service och så en ljuvlig tavla!

Så tigger jag en sista klick här..

I've for a while wondered what would be suitable next to the board of Ylva Skarp in our hall. When I saw Lina Gardelid's incredibly nice picture I found it. The possibility you have is to choose your own text and I wondered for a while between Home sweet home in Swedish or English, Mi casa and other text but finally decided for our own surname. A little more personal that way. Thanks a lot Lina for great and quick service and a beautiful picture!

And please on last click here..

26 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Åh så fint det blev!

Hem & Harmoni Marie sa...

Oj, det blev verkligen fint! Och tack för tipset...

Ha en skön helg! Kram Marie

MiaMaria sa...

Hej!

Hon är så duktig vilka konstverk hon gör helt fantastisk...och tavlan passade ju så bra där!

MiaMaria

Hallakulle bygger bo sa...

Vad kul att du köpt en tavla av Lina! Jag gick gymnasiet tillsammans med henne (och min man var hennes kavaljer på studentbalen). =)

Tavlan blev jättefin! Trevlig helg!

Romantiska Hem sa...

Åh wow så fint det blev!! HA en go helg! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

S o F sa...

Supersnygg!

Var inne på hennes sida - hon gör saker helt i min stil.

Grattis till ditt nya köp.

Varma hälsningar.

Vaniljdrömmar sa...

Åhh vad fint det blev!
Ha en fin helg!
Kram Helene

Inspiration i vitt sa...

Åå den lilla tavlan var såå söt passade så fint hos dig.
Du undrade vem som var Petra/Romantiska Hem på en bild på min veranda så kan jag tala om att det är tjejen till vänster.
Kram på dig/Ingela B.

linnea-maria sa...

Ja hennes konst är något alldeles speciellt. Så vacker tavla. /linnea-maria

Karin A sa...

Hej, hej! Tänk att här har jag klickat mig in till dig när jag ser att du kommenterat hos mig. :) Så fin den blev. Jag såg hennes saker i Stockholm i våras. Mycket fint! Härligt med en ny mixer och din fina vita kruka från Sturehof med söt australiensk viol i. Kan bara konstatera "vill-ha"...

Trevlig helg! Kram Karin

johanna sa...

HEJ
hittade du Maries tips? Hoppas ni får en riktigt mysig resa..I fredriksberg ligger även K& co en helt fantastisk antikbutik svindyr men sååå mycket fint. Vi fotade hos dom världens mest fantastiska människor. Dit är värt och åka. Hoppas ni får en mysig resa.
kraaam

johanna sa...

Glömnde säga att tavlan var underbar=)

Drömrum sa...

Wow, vad fint det var! Bra idé!
Trevlig helg!
Kram
Helen

Jellon sa...

Kika in hos mig. Du har fått någonting ... //Kram Jellon

Lottaspace sa...

Verkligen fint!

Jag får så otroligt mycket inspiration av dina bilder! Behövdes verkligen, då jag tog en paus från att ha hållit på och ta bort färg från en brun stol hela dagen..

Nu först förstod jag tävlingen.. vad den går ut på..känner mig dum.. har iallafall klickat flera gånger!

Kram,Lotta

Hem & Lyckas Mia sa...

stämningsfullt - tack!

hem & harmoni - tack själv! trevlig helg, kram!

miamaria - ja, visst är hon! tack!

hallakulle - vad skoj! tack, trevlig helg!

romantiska hem - tack snälla, trevlig helg du också! kram!

s o f - tack tack!

vanilj - tack! trevlig helg, kram!

inspiration - tack! aha, tack för det, då vet jag numera hur hon ser ut ;-) kram!

linnea-maria - ja, visst är den..

karin a - tack, tack! trevlig helg, kram!

johanna - jajamän, tack! och tack återigen för detta tips! kram!

drömrum - tack! trevlig helg, kram!

jellon - å tack söta du! kram!

lottaspace - tack snälla! äsch, det är ju jag som varit kryptisk och inte berättat till fullo vad tävlingen gick ut på. tack för alla klickningar! kram!

johanna sa...

Hej igen...på loppis=) Sådana brukar finnas i mängder. De är även fina att ha under huvudrättstallriken när man ska duka=)
kraqm

PiaMaria sa...

Hej!
Jag har linkat din härliga blogg på min sida bland favoritbloggar. Hoppas det är ok?

kram PiaMaria

Malin sa...

Lina har helt underbara tavlor.
Jag har beställt bröllopstavla och barntavla till kompisar för ett par år sedan. love it
Kram Malin

beas barnslikheter sa...

Jag tycker mycket om den tavlan.
Det blev hur fint som helst i hallen !

Kram Bea

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken fiiiiin... jag vill också haaaaa :) Önskar dig en fortsatt trevlig söndag! Kram kram.

Hem & Lyckas Mia sa...

johanna - så typiskt, tänkte du skulle säga nån butik så det bara var för mig att knalla in och köpa ;-) men tack för tipset! kram!

piamaria - visst är det ok, bara roligt! kram!

malin - ja, verkligen fina tavlor.. kram!

bea - tack tack! kram!

ljuvligt hemma - tack! och tack detsamma, kram!

Lina på Gården sa...

Hej sötnos!

Tack för det fina inlägget om tavlan! hur fint blev det inte då? :D Härligt!
och KUL att du blev så nöjd!! Det gläder mig mycket!

Hoppas du har en fin vecka!!
KRAM
Lina

Hem & Lyckas Mia sa...

lina - tack snälla! kram!

Linda P sa...

Ja visst är hon duktig, Lina!

Hem & Lyckas Mia sa...

linda - mycket!