lördag 5 juli 2008

Likasom




Bilder med tillstånd från Likasom.

Det är svårt att låta bli att kika på barnkläder och leksaker även om vi inte är med barn ännu. En av mina favoritbutiker är Likasom där du hittar otroligt mycket fint och jag får ge kontokortet till maken så jag inte klickar iväg en gigantisk beställning. Ett märke som de nyligen fått in är Sobea som är lite sällsynt i butikerna och därför värt att tipsas om att du kan finna det just här. Jag föll speciellt för den söta haklappen och mössan, visst är de otroligt söta? Se också förklädet för den lilla och mamma, visst blir de ett fint par i baket?

Tävlingsresultat offentliggörs på söndag!

It's hard not to look for baby clothes and toys even if we're not pregnant yet. One of my favourite stores is Likasom where you can find amazingly much cute stuff and I have to give my creditcard to my husband in safety just to avoid not to make a huge order. A brand that they recently got is Sobea which is rare in stores and therefore worth mentioning. I just love the cute bib and cap, aren't they just adorable?

10 kommentarer:

Kristin sa...

Hej! Vad fina kläder det var! Får ta och kolla in länken, särskilt nu när jag fått en liten dotter. Fast hon är ju bara 4 mån än så hon passar inte så bra i förkläde än ;-)

Vad kul att du fick till layouten! Den blev snygg! Jag gillar den mycket jag med.

Kram och ha en skön helg!
/kristin

Gårdsromantik sa...

Men gud så läckert!

Det vill man ju ha.

Kram Maud

PiaMaria sa...

Jättevackra!!

MiaMaria sa...

Hej!

Men så sött...ska genast kika in där inte för att jag själv ska ha barn men jag har ju blivit moster och något som är kul att köpa är ju baby kläder.....enkelt och så vackert!

HA´nu en härlig helg Mia!

MiaMaria

Lena Kristina sa...

Hello!

Visst är det sockersött allt som du visar. Jag har fått mina barn och har både pojkar och flickor så jag har haft min del av att handla kläder och fixa med båda könen. Det är ju såå roligt.

Jag brukar oxå kika på bebiskläder fast jag inte har någon beis längre. Men jag har kompisar som har bebisar och de stickar jag till.

Det finns så många fina affärer nu förtiden

Ha det jättebra

Kramar Lena

Smått och gott hos Lina sa...

Så söta! Bliderna var så fina också!

Kram Lina

Zizzi sa...

VIlka jättesöta förkläden! Och mössan också! Nästan för fina att använda...
Kram cissi

Hem & Lyckas Mia sa...

kristin - tack! ja, visst är kläderna söta.. kram!

gårdsromantik - ja, inte sant! kram

piamaria - verkligen!

miamaria - ja, det är ju en perfekt present. hoppas din helg varit fin!

lena kristina - ja, det finns verkligen mycket fint numera och det är farligt även om man inte har barn själv. kram!

smått och gott - ja, visst är de! kram!

zizzi - ja, nästintill.. kram!

mandco sa...

Oj så nydelig!

Hem & Lyckas Mia sa...

mandco - visst är de!