onsdag 16 juli 2008

Förvaring





Bilder: Mia

Har glömt att visa er den nya hyllan i arbetsrummet. Den kommer från Sofias Me and my home, en ljuvlig butik! Egentligen bra för förvaring men tycker den gör sig bäst med lite dekoration bara.. Såsom lite danska märken - Maileg, Walther og Co och nu senast något från House Doctor som jag visar er en annan dag! Och ja, jag vet att det inte är jul på ett bra tag ännu men tomtenissan får agera hustomtenissa! ;-)

P.S - Jag vann Nordljus tävling och eftersom detta är tack vare er som klickat så kommer det en tack-för-hjälpen-tävling inom kort. Håll utkik!

I've forgotten to show you the new shelf in our workroom. It's really nice for storage but I think it's nicest with just some decoration like stuff from Maileg, Walther & Co and now - the latest is something from House Doctor which I'll show you another day! And yes, I know that it's not Christmas yet for a while but the cute Christmas Santa is our home bird ;-)

And - I won the Nordljus contest and since this is thank to you who clicked, I'll arrange a thanks-for-your-help-contest. Keep posted!

32 kommentarer:

Mitt Nya Vita Hem sa...

Grattis till vinsten.! vilken fin hylla
ha en bra dag!!:)

Millas hem sa...

Hej!
Nix, jag har inte köpt tavlorna på Balders, det ligger (eller låg kanske) en liten mysig butik i ett hörn vid Liseberg, där köpte jag dem. Vet inte om butiken ligger kvar!
Kram Camilla

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Så söt hylla!

Kram Lina

MiaMaria sa...

Hej!

Men grattis till vinsten på Nordljus!!!!!!!!!!!!

Och vilken söt hylla...

Må så gott och ha det så bra!
MiaMaria

Ulli sa...

Ett jättegrattis till vinsten! Fin hylla.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Ulli

HildeS. sa...

Hei hei.
Så fin hylle du har.
Den likte eg kjempegodt:)
Ha ein fortsatt fin sommar.
Klem H.

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej! vilken fin hylla, håller med om att den gör sig bra med lite dekorationer :) den butiken ska jag kolla in :)

tack för din snälla kommentar inne hos mig, när man inte har en stor plånbok jämt får man ta till knepen :)

stor kram sara

Anna-Carin sa...

Nu kommer du bli glad!! Du har vunnit 1:a priset i min bloggtävling...kika in på sidan o se vad du vunnit...GRATTIS!!!

Annette sa...

Grattis till vinsten!

Annette

Lina sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig! Vi är hemma och vänder efter några dagar i mina föräldrars stuga. I morn bär de av till Köpenhamn! Späckat schema är de minsta jag kan säga om vår semester i år! ;- )

Ser att jag missat flera av dina senaste inlägg, får botanisera mer i dessa när vi kommer hem igen!

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Livets njutning sa...

Åh! Hyllan är underbar. Funderade om den skulle passa till vår lilltoa. Nu ser jag att den är sååå fin så jag måste beställa en. :) Kram

a home far away sa...

Gratis till vinsten! Och en sån fin hylla, jag käner minsann igen det lilla zinkhuset, jag köte et på Sverige semestern i somras hos Syster Lcklig, det är jättegulligt!
Ha en fin dag

Kram Gunilla från ett stekhett Singapore

MY WHITE COTTAGE sa...

Hallå där! Äntligen kan jag kika hit, vi har haft datorkrasch hemma i över en vecka... Snacka om att man nästan blir tokig över att inte ha tillgång till dator!!! Därav att jag inte har kunnat kika in för att tacka för utmärkelsen... Men stort tack gulliga du!!!

Din hylla är superfin!!! Sofia har så mycket fint! Grattis till din vinst också!

Ta hand om dig!
Stor kram från Jenny

Guldkant På Livet sa...

Hylan var ju skitfin, har inte sett en sån förut, snygg och praktiskt! Grratis till vinsten hos Nordljus, ännu en fin butik! Mari.

Tina sa...

Jätte fin hylla...och Grattis till vinsten... Kram Tina

marita blücher sa...

Jättefin hylla och hustomten skulle nog inte gilla att bli nerpackad i en låda som man gör med det andra pyntet. Tack för din rara kommentar på min blogg. Önskar dig en härlig shoppingtur i Danmark.
Kramis/Marita

Lottaspace sa...

Tjusig hylla!
Grattis till vinsten! Tur att man klickade så många gånger!

Kram,Lotta

Hem & Lyckas Mia sa...

mitt nya vita hem - tack tack!

millas - ah, på så vis, vet vilken butik du menar. kram!

smått och gott - tack, kram!

miamaria - tusen tack!

ulli - tack! kram

hildes - tack, tack och detsamma till dig! klem

vägen till drömhuset - tack själv! kram!

anna-carin - å vad skoj, tack!

anette - tack!

lina - låter härligt med en CPH-resa! hoppas ni får det riktigt trevligt. kram!

livets njutning - ja, visst är den fin! *nöjd* kram!

a home far away - tack! ja, älskar walther & co:s produkter. kram!

my white cottage - ajaj, inte kul med datorer som havererar. hoppas ni fick rädda så mycket som möjligt. tack, tack, kram!

guldkant - tack tack vännen!

tina - tack, kram!

marita - nej, precis, tomtenissan sitter förnöjd och kikar på oss när vi huserar vid datorerna ;-) tack själv, kram!

lottaspace - ja, stort tack för klickningarna, håll utkik efter tävlingen som kommer inom kort. kram!

sofia sa...

TACK snälla rara för awarden!! Åh vad glad jag blev!! Och tack för reklamen här ;)
Kraaam

Snusilus o Sannibus sa...

Vad fin både arbetshyllan blev och i hallen :) Ser så fint ut :)

Ha en skön helg!

Kram, Susanne

Rebecka sa...

Vilken söt hylla, den var jätte fin =)
Kram Rebecka

Linda/Lantliv i lägenhet sa...

Tack så mycket för tipset! Ska absolut testa! Vilken söt hylla du visar, och stort grattis till vinsten!

Kram Linda

Nygammalt sa...

Grattis till vinsten, vad roligt!
Hyllan som du har köpt är jättefin.

Ja jag har också jobbat på hotell och jobbr fortfarande inom servicebranschen så jag vet också att man står för det man har sagt. Men de har inte ens hört av sig till oss och det tycker jag är en riktigt dålig stil.

Har gett dig en utmärkelse!

Kram!

Anna sa...

Hej!

Ja snacka om att man blir överlycklig när man kommer över nåt så fint för en sån billig peng. Jag kommer nog sväva på moln ett bra tag framöver, speciellt när jag sneglar på min korgstol eller sitter i den med en bra inredningstidning :)

Vilken fin hylla du har i arbetsrummet för den delen!

Ha en härlig fredag,
kram

My Lovely Things sa...

Hej!!
Vilken fin hylla..
Grattis till vinsten..
kram anna

Drömrum sa...

Superfin! Det var länge sedan jag var in på den nätbutiken! Måste kolla in den!
Grattis till vinsten!!! :-D
Kram
Helen

mhow sa...

Hej Mia!

Har du inte besökt gotland så måste du dit, fårö är nästan som utlandet!!! Hinner tyvärr inte med fl så mkt längre, konstigt att jag hade så mkt tid som föräldraledig. Nu jobbar jag massor men det är himla kul det med :) Mår du bra annars? Ha en skön helg kram madde

LoveinH sa...

Hej hej!

Vilken fin hylla! Jag vill också ha... och vilka fina detaljer du har prytt den med!

Ha en fin helg! Kram/Hanna

Helena /Franska Liljan sa...

Hej

såklart att du är med i tävlingen ändå!!! Det gäller alla prenumeranter!!!!

Håller tummarna för vinst!

kram Helena /franska Liljan

Designe sa...

Jättefin hylla och så fint kort! Ha en fin helg! Kram :)

Åse sa...

Tittar tillbaka in till dig! Mysig blogg du har =)

Hem och Lycka sa...

tack snälla ni!