lördag 14 juni 2008

Vänd blad..




Tack snälla ni för stöd vid vår olycka i förrgår, era söta ord värmer verkligen! I dag ska jag till läkaren som ska titta på min nacke.

Har ni sett något speciellt nytt här på sidan? Jag har fått hjälp av Fru Sirlig som är skicklig på att fixa till det. Tanken är att man ska bli nyfiken på att vända blad och då hamna i min bloggbutik! Tusen tack Helene för hjälpen, jag är mycket nöjd! Kika in på hennes ljuvliga blogg, väl värd att tipsas om!

Have you seen something new here at my blog? I've had help from Mrs Sirlig who is clever to make stuff like this. The thought is to be curious and turn the page over to my blogshop! Thanks in a million Helene, I'm really satisfied! Look at her lovely blog, worth to read!

17 kommentarer:

Zizzi sa...

Ska genast kolla in din butik! Idag är sista dagen på min tävling!
Kram cissi

Strandviks-Villan sa...

Wow! Snyggt gjort, har inte sett den funktionen förut på nån blogg!
Trevlig helg!

MiaMaria sa...

Hej!

Men usch, olycka tur att det gick bra.....hoppas att det ordnar sig i nacken för dig!

HA´det så gott!
MiaMaria

Cattis sa...

mm. det är jättesnyggt.

Fast jag vände blad i inlägget ovan och kom... ingenstans...

Har "ätit" många öl de senaste dagarna. Tur att det är svalare ute nu... :-)

kram
Cattis

Lotta sa...

Usch vad hemskt med olyckan! Man ska som du säger alltid tänka på att alla kanske inte kör så bra som man själv.. synd med nacken.. hoppas det blir bra snart!

Vad roligt med butik! Och snyggt dessutom!

Trevlig helg!

Kram,Lotta

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Hej! Det var verkligen en snygg funktion! Har kollat in din butik. Kram Malin

organic-lizzi sa...

Herremin så altfor lenge siden jeg "hilste på"..
For et sjokk å bli påkjørt da!!
Håper det går bra med nakken.Det er jo ingen spøk..
Lekre bilder og styling som alltid:-))
Ha en fortsatt deilig helg.
Stooor klem fra Randi

Mari sa...

Men Maria! Va hemskt med olyckan! Och så, på ren svenska, j*la typiskt att det ska drabba din redan onda nacke! Men ändå skönt att ni e såpass välbehållna...kunde ju gått värre - hemska tanke!

Himla fiffg grej med fliken!*impad*

Ha en härlig lördag!

Puss o kram!

ps. ingen lght i sikten än - nu söker vi över 60 stycken runt om gbg:) Men jag miströstar ej, snart har vi lght! Du skulle se min önskelista som börjar forma sig på olika saker te hem...;)

Petra sa...

Oj, så hemskt med er olycka! Där hade ni verkligen liten skyddsängel... tänk, så fort det kan gå, läskigt... Håller tummar och tår att du snabbt blir bra i din nacke, sånt kan ju ta sin lilla tid så va rädd om dig!
Stor kram till dig och gubben!
Petra

Stämningsfullt sa...

Hej!
Wow vad snyggt det där var!!

Smått och gott hos Lina sa...

hej!

Hoppas du slapp vänta för länge på akuten och att nacken känns bättre.

Så fin effekt på länken till din butik!

Kram Lina

Hemma hos Klara... sa...

Åhh vilka mysiga saker i din butik! Läskigt med din olycka, hoppas du blir bättre i nacken.

Trevlig helg!
Kram Helena

Hannis sa...

Vad otäckt med olyckan!!
Vilken tur att det ändå gick ok.
Håller tummarna för att det inte är något allvarligt med din nacke också!

Jag ska genast kika in hos din butik=))

Kram Hannis

Hem & Lyckas Mia sa...

zizzi - fint! kram!

strandviks-villan - tack, ja, visst har hon fått till det bra! tack detsamma!

miamaria - tack, det ska nog ordna sig tror jag.

cattis - tack! men du måste klicka för att hamna i bloggbutiken! kram!

lotta - tack, tack! kram!

vita hjärtan & rosa drömmar - tack, kram!

organic-lizzi - tack! trevlig helg, kram!

mari - tack! håller tummarna för en lägenhet! kram!

petra - ja, man har tydligen skyddsänglar ändå..tack söta du, kram!

stämningsfullt - å tack!

smått och gott hos lina - tack! det gick hyfsat smidigt på akuten. tack! kram!

hemma hos klara - tack, kram!

hannis - tack snälla! kram!

Peace of cake sa...

Men har du fått bloggbutik! Grattis till utvecklingen :-) Och vad trist med olyckan...hoppas verkligen nacken ordnar sig!

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Hej!
Blev så inspirerad av din "flik-funktion" så jag letade runt på nätet lite och hittade en gratiskod. Så jag har fixat liknande, det var en himla snygg funktion! Kramar Malin

Hem & Lyckas Mia sa...

peace of cake - tack!

vita hjärtan - din flik blev verkligen kanonfin! kram!