lördag 28 juni 2008

Tävling!


Bild med tillstånd från Angel Pearls.

Jag har min första sponsrade tävling! Priset är ett vackert halsband Yin o Yang som gjorts av Eva Svartz,
Angel Pearls. Hon beskriver det enligt följande;

"Dubbelt halsband Yin o Yang med pärlor i svart/vit/gråa nyanser. Sötvatten-, glas-, metallpärlor och söta blommor mitt fram i snäckskal. Längd ca 45 cm. Förlängningskedja."


Vill du vinna? Skriv då en kommentar och har du ingen egen blogg så glöm för all del inte e-mailadressen så jag kan nå dig. Tävlingen avslutas på fredag den 4 juli kl. 23:59. Lycka till!

I have my first sponsored contest! The prize is a beautiful neckless Yip and Yang that have been made by Eva Svartz from Angel Pearls. "Double neckless Yip and Yang with pearls in black/white/grey nuances. Freshwater-, glass-, metal pearls and cute flowers in the front in sea shells. Length about 45 cm. Extention chain." Do you want to win? Write a comment and in case you don't have a blog of your own, please write your e-mail adress so I can contact you. The contest closes at Friday July 4th at 23:59 Swedish time. Good luck!

117 kommentarer:

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilket smycke! Superfint! Klart att jag vill vara med och tävla!!//Linda

Ellas Inspiration sa...

Åh så fint! Älskar smycken och det här var ju så fint med ett litet "syfte" också!

Ja, jag vill GÄRNA vinna!

Ha en riktigt härlig helg!

Kram Karin

Anna sa...

Kul med tävling! Och vilken härlig vinst sen!
Ha en härlig helg!
Kram /Anna

Ulli sa...

Klart man vill vara med i tävlingen! Vilket fint smycke.

Ha en trevlig helg!
Kram Ulli

Ann-Louise sa...

Ååå vad fint det var! Jag är med och tävlar!! :)

Zoey sa...

Åh jag älskar halsband - självklart vill jag vara med och tävla!

Linda sa...

Vilket vackert smycke det skulle passa en sliten 3-barns mamma perfekt ;).
Ha en bra helg.

Kram L

Gårdsromantik sa...

Vackert smycke - klart man vill ha en chans på det!

Kram Maud

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh det där vill jag gärna vara med och tävla om :)
Jättefint!
Hoppas du får en bra dag.
Kram!

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilket vackert halsband! Så klart man vill vara med på utlottningen.

Trevlig helg! Kram Marie

Jessica sa...

Vilket fint halsband det vill jag gärna vinna :)

ejmis sa...

Jag är med! =)

ej-mis@hotmail.com

Maarit: sa...

Tänk om man hade tur någon gång. Trevlig helg allihopa!

Birgitta sa...

Jätte fint halsband! Blundar och tar en lott och hoppas att det är jag som vinner! Ha en fin sommar, stora kramen.

Millas Mirakel sa...

Woow, så snyggt halsband !! Det skulle jag bli väldigt glad om jag vann !

Ha en bra lördag!
kram Camilla

Nettan sa...

Klart man vill va med, supperfint halssmycke =0)...
Trevlig Helg..
Kram Nettan

stina sa...

Oj det halsbandet skulle passa bra runt min hals!
Kram Stina

Titti underkalas-eken sa...

Hej!
Jag håller båda tummarna att jag ska ha turen att vinna något så fint! Ha en bra dag! /Kram Titti

Linda sa...

Oh, vilket fint smycke.
Det får mig att vilja ställa upp i min första bloggtävling någonsin.

Inez sa...

urgulligt smycke! Jag är verkligen med och tävlar! :D

inez@kahlstrom.com

Madeleine sa...

ååh jag vill vinna :)

Kari sa...

Nydelig smykke! Jeg vil gjerne vinne.
Ha en flott dag!

nutresnartfyra sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta vackra smycke. Hoppas nu att turen är på min sida:-)
Trevlig helg!!

Jenny sa...

jag är gärna med

Leva som jag sa...

Hej Mia
vill självklart vara med och vinna det ljuvliga halsabandet
kramar Malin

wictoria sa...

Åååh jag är verkligen med och tävlar. Wictoriia.blogg.se

Sandra sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jättesnyggt halsband ju :-)

Emelie sa...

Jag är med! :)

Natalie R sa...

Jag vill gärna vinna! :D

Lina_Josefina sa...

Hej!
Jag vill var med och tävla och förhoppningsvis också vinna :)

Ha en bra dag.

/Lina-Josefina.

lina_wennberg@hotmail.com

Annette sa...

Jag vill gärna vinna detta fina smycke.
Kram Annette

Rävöra sa...

Oh vilket fint! Jag är gärna med och tävlar!

Katarina sa...

Jag är med :)

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar, vem vill inte vinna detta fina smycke?

En Mölnbobos Liv sa...

Vilket underbart halsband, det vill jag vara med och tävla om.

Petra sa...

åh jag vill ha :D

Anonym sa...

Jag är med! :D Superfint var det!! Min mejl: Tramsig_@hotmail.com / martinsalexandra.blogg.se

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Hej hej!
Jag vill vara med i tävlingen såklart *hoppas* *hoppas* på lite tur =)
Ha en skön helg!
Kram Malin

dorion sa...

harmoniskt smycke, precis i min smak! *håller tummarna*

tjenixen sa...

Självklart vill jag vara med och tävla:) Läser din blogg i stort sett dagligen och tycker du har så mycket fina bilder och ger så mycket inspiration här i bloggen.
/Åsa

Anonym sa...

Tänk om det ändå kunde vara jag som har turen att vinna detta. Skulle faktiskt vara kul att få sätta på sej något annat halsband, än detta som jag burit nu i 15 år!
gotland@speedmail.se

Susanne sa...

Anonym??? Jag är inte anonym, Susanne heter jag.

Sandra sa...

Jag vill vara med och tävla:)

Designe sa...

Supersnyggt halsband! Är gärna med och tävlar om det! :) Kram

Piffa & Puffa sa...

Självklart vill jag vara med i utlottning av det jättevackra halsbandet.
Kram Anette

Sanna sa...

Fint halsband! Jag vill gärna vara med och tävla.

Hvita sinnen sa...

Jag vill också vara med att tävla! Hoppas du får en skön söndag!

Sara sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jättefint smycke!

Anonym sa...

så vackert smycke! Det vill jag självklart vara med och tävla om.
Ha en bra dag.
Eva
http://minaquiltar.blogg.se

Frida sa...

Vad fint halsband, det e klart jag är med och tävlar ;)

elina sa...

Jag är hemskt gärna med i tävlingen!

Linda sa...

Jag vill jättegärna vara med!

anniskattis sa...

Hej, vilket härligt sommarsmycke. Blir present på moderns födelsedag - om jag kan släppa det ifrån mig. Är med och tävlar!

Kram

Natalie sa...

Åh, jag är väldigt gärna med och tävlar om det underbara halsbandet ! :)

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar :-)

Kram Lina

Carro sa...

jag vill vinna :D

Jennifer sa...

ooh, himla fint halsband :D:D
klart jag är med och tävlar !

Therése sa...

oj va fint! jag vill också vara med =)

Rebecka sa...

Jag vill jätte gärna vinna det fina halsbandet Yin och Yang ;D <3

rebecka.jenzen@hotmail.com

Anna sa...

Hej! Vilket fint halsband. har ett armband i samma färger från Angel.Pearls. Så det skulle passa perfekt med detta halsband. I våras var jag i Bejing med jobbet och fick känna av atmosfären av Kina. Vilken upplevelse. Detta Kina-inspirerade halsband skulle vara pricken över i:et för mig.
Hälsningar Anna, famdarnell@hotmail.com

Anna sa...

Hej! Vilket fint halsband, jag har ett armband från Angel.Pearls i samma färger så det skulle passa perfekt. I våras var jag i Beijing med jobbet, och fick uppleva kina-atmosfären. Det här halsbandet skulle bli som pricken över i:et.
Trevlig Sommar. Hälsningar Anna, famdarnell@hotmail.com

HVIDT-WHITE sa...

SÅÅÅ skønt halsbånd, det kunne jeg godt tænke mig:-) Synes din blogg er virkelig fin:-)

Millan sa...

Jag vill oxå va med! Superfint halsband

Anna sa...

Underbart fint halsband! Vi vill nog alla vinna!
Anna - a.sv@home.se

Maria sa...

Precis mina färger! Jättefint! Skulle bli jätteglad om jag vann!

mlundb@hotmail.com

MiaMaria sa...

Hej!

Klart man vill vara med när det nalkas tävling! Och så fint det är.

ha´det så bra!
MiaMaria

Linda sa...

Gud vad vackert smycke,jag är mer än gärna med o kämpar om detta!

Anonym sa...

oh ja jag vill gärna ha detta fina halsband.Skulle "smycka"upp mig å d finaste.Har inget hår att skryta med för tillfället då jag är sjuk.men ett fint halsband kunde ju pigga upp vem som helst.Lena i UK..

mia pettersson2000@yahoo.se sa...

Hej!
Kul med en tävling och det vackra smycket vill jag gärna vinna!/Mia

isabelle strömberg sa...

Jag vill vara med..
http://bellolitoo.blogg.se
isabelle.stromberg90@hotmail.com

erika sa...

jag vill va med och tävla

Linda sa...

Kniper mina tummar och tår....
hoppas att turen är på min sida!

linda@villesveranda.se

Lilla huset på prärien sa...

Keeping my fingers crossed... och armar o ben ;)

Carola sa...

Klart jag vill va med och tävla! Snyggt halsband!

//Carola

Doftranka sa...

Oj vilket fint halsband. För första gången så vill till och med jag tävla, Jag som inte ens brukar använda så mycket smycken, men det här var riktigt vackert!

Kram Terese

åsa w sa...

vill verkligen vara med så dunder fin vinst...
asawallgren72@hotmail.com

Lina sa...

Hej igen!
Vem vill inte vinna detta fina halsband! jag är gärna med i tävlingen!!!

Nu håller jag tummarna hårt! ;- )
Kram, Lina

Anonym sa...

Oj vad fint! jag vill vara med och tävla :)


min mejl är; duvetsessa@hotmail.com

Anna sa...

Hej! Det halsbandet skule jag vilja vinna! Det är jättefint!

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej! Fin blogg du har! Hemskt gärna vinna en sådan underbar liten tingest!Har själv precis startat blogg. Titta gärna in!

KRAM

josefine sa...

Åh herregud vilket vackert halsband ;o jag vill verkligen vara med och tävla om detta! Så nu håller jag tummarna ;)

Anna sa...

Ja självklart vill jag vara med o tävla, kanske man vinner ett så fint halsband!

Välkommen till min blogg! sa...

Åh, jättefin smycke! Jag vill vara med och tävla. :) / Jenny

evans sa...

Det var ett otroligt vackert halsband! Jag är med och tävlar!

Här har jag dessutom skrivit om din tävling:

http://evans.blogg.se/tavling/2008/june/vackert-halsband.html

e-post anna.evans(snabel-a)zonline.se

C´est la vie sa...

Superfint! Klar man vill vinna det.
Men har man tur i kärlek, har man tur i spel då?.. Vi får se. :)
kram Lin

Grodmamman sa...

Kul med tävlingar och det där halsbandet vill jag gärna tävla om!
Kram

Anonym sa...

Jag vet vem som har gjort detta vackra halsband/ P
amb.peter@hotmail.com

P-lina sa...

Jag vill oxå va med!!! :-)
Hälsningar/P-lina

starblind_90@hotmail.com sa...

Jag vill väldigt gärna vara med, halsbandet skulle passa jättebra till en ny klänning som jag har beställt. :)

Pysselprinsessan sa...

Klart man vill va me! :)
Kramar

Tuva Armitage sa...

Jag vill vara me :)

Inredningsgalen sa...

Ja vem vill inte vinna detta fina priset!
Håller tummarna!!!!

Helena sa...

Oj va fint! Jag vill ha!

Kristin sa...

Hej! Ett sådant fint halsband vill jag försöka vara med och vinna! Kram!
/Kristin

Gita sa...

Ett vackert halsbannd skulle passa mig perfekt.

Lotten sa...

Jättefint halsband! Jag vill vara med i utlottningen såklart;-)

Kram Lotten

Kalkstenssommar sa...

WOW! Ursnyggt halsband. Kul med sponsrad tävling, hur går det till?

Kram L

ps nu håller jag tummarna o väntar på turen

Drömrum sa...

Jag vinner aldrig några tävlingar, men försöka måste man ju! :-)
Vill vara meeed!
Kram
Helen

Lolitha sa...

Vilket fint halsband! =) Är gärna med och tävlar.

Ha en trevlig kväll

/Lolitha

Robban sa...

Jag är gärna med, blir fin present till flickan min!

(robbe67@hotmail.com)

Anonym sa...

Det här halsbandet va nog ett av de finaste jag sett. Du gör en superbra blogg Mia, läser den ofta även om jag inte skrivit i den förrut.
Kram/ Lotta Alexandersson

Marie sa...

Jag vill också vara med att tävla!

Jennie sa...

Klart jag vill vara med och tävla, lite spänning förhöjer vardagen.
Tack för en fin blogg.
Jennie
jenniesalo@hotmail.com

Mitt Nya Vita Hem sa...

jag är gärna med och tävlar :)

Tidsmästarinnan sa...

ooo, jag hoppas på turen! pulsen ökar allt lite när det blir tävlingsdags, särskilt med tjusiga priser...

kramar från mig!

Susanne

tinginneoute sa...

Jag ställer mig i den långa kön och hoppas på en chans. Klär mig bra när jag är ute och gör min stans.

Jen sa...

Vill gärna vara med i din tävling!
Ha det gott! / Jen

Anonym sa...

Supersnyggt halsband! Jag är med och tävlar.
/Elisabet

elisabet.hemming@spray.se

Tjohalia sa...

Vilken fint pris, jag är gärna med och tävlar! Kram Sandra

beas barnslikheter sa...

Åhhh...hjälp vad många kommentarer redan...det är nästan lättare att skrapa fram en miljon på en trisslott än att vinna det vackra halsbandet.

Nåväl...är det vackert så är det...och jag tar min chansning..om det inte redan är försent förstås. :-)

beas barnslikheter sa...

Nej...jag trodde ju det var den fjärde idag, men det är ju inte förrän imorgon.
*dagvill*

Marie sa...

Självklart vill man vara med och tävla om det vackra halsbandet!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

O sa...

Jag är med, mycket fint!
Oliw_er02@hotmail.com

Lilla huset på prärien sa...

Anmäler mig omedelbart till denna tävling! Jättefint halsband - jag håller tummarna.

/Jenny

LillaBoo sa...

Ååååååh! riktigt snyggt....Hoppas hoppas!!

Lilla_Bosse@hotmail.com

Hem & Lyckas Mia sa...

Och DÄR stoppar jag tävlingen.

PiaMaria sa...

ojnejonejojnej...jag hann inte med....

Suck..