onsdag 11 juni 2008

Swap sommar






Så är swap sommar i min skapelse Vita Gåvor över. Vi är 40 tjejer som byter vita presenter med jämna mellanrum och då gärna personliga sådana. Jag fick min gåva på posten häromdagen som kom från Inredningsgalen. Tusen tack, det var en fullträff känner jag - den vita tygpåsen för mina hårsnoddar och spännen samt det söta hjärtat som jag lagt i min smyckesskål i sovrummet. Jag älskar ju hjärtan och väljer att tro stenhårt på det uttryck ni säkert är urlessna vid det här laget på att höra från mig; Ett hjärta i varje rum ger rummet själ.

Är du intresserad av att bli medlem i Vita Gåvor? Som det ligger till just nu är vi egentligen fullt hus men jag kommer att utöka lite till längre fram till nästa swapomgång som sker i slutet av augusti. Jag efterlyser danska, norska, finska och isländska medlemmar! Maila mig på maria@hemochlycka.se i så fall och sätt upp dig på väntelistan!

Well, the swap Summer in the nordic Vita Gåvor is over for this time. We are 40 girls who exchange gifts that are personal and most of them are white. I got my present by mail and I want to thank Inredningsgalen for this excellent presents! Thanks a lot, it was definitely suitable for me! The textile bag is supposed to contain buckles for my hair and the heart is amazing. I love hearts which you maybe know by now and I've said it before and say it again; A heart in every room give the room a soul.

19 kommentarer:

Pysselprinsessan sa...

Vilken rolig idé! Jag måste bara fråga om presentpapperet i headern på Vita gåvor... Var har du hittat det underbara papperet? :)

Kramar

Inspiration i vitt sa...

Ja har du möjlighet någongång att åka till Danmark på en inspirationsresa så ska du göra det, du kommer inte bli besviken kan jag lova
Den vita påsen du fått var bara såå gullig (vill ha sak)
Kram på dig/Ingela B.

Gårdsromantik sa...

Så fina saker du fick!

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!

Rolig idé detta... och så vacker påse och hjärta.....

HA´det så himla bra!
MiaMaria

Snusilus o Sannibus sa...

Vilken oerhört söt liten tygpåse :) Fint hjärta också!
Ha en skön onsdag!
Kram, Susanne

Hem & Lyckas Mia sa...

pysselprinsessan - pappret kommer från Island eftersom jag fick den presenten just därifrån från min hemliga vän i februari månads swap.

inspiration i vitt - nej, jag hoppas på en resa till Danmark i år. tack, kram!

gårdsromantik - tack, kram!

miamaria - tack!

snusilus - tackar! och tack detsamma, kram!

Inredningsgalen sa...

Hej du!
Kul att du gillade de, jovisst - hjärtat är hemma gjort!
Sjävl fick jag en underbar ljuslykta och två söta porslins snäckor. De ligger så fint här på innergården!
Ha det bra!
KRAM

Hemma på Landet sa...

Vad fint du fick.

Ja men du gumman...jag har gärna med dig att göra.:-D Puss

Smultronstället sa...

Vad kul! Söta saker=)

Jellon sa...

Åh så fina presenter du fick. Helt underbart! Varifrån var hjärtat köpt? Urgulligt! Ha det så bra // Jellon

Lotta sa...

Oj, just en sån där skulle jag behöva! För alla hårsnoddar som ligger överallt..

Kram,Lotta

p.s. jag har mailat dig!

Nygammalt sa...

Vilka fina gåvor. Vilken kul grej ni gör!
Kram.

Mia sa...

Så koselig med slik vita gåvor swap. Og gavene du har fått er jo så fine da.

Hannas form sa...

Hej Mia!

Vad go du är...och vad fint du har det som vanligt!

Vilka gåvor du fått, jättefina!!!

Hoppas allt är bra med dig...här går man mest och längtar efter semestern.

Ha det gott!
K R A M
Hanna

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Jättefin hår-pynt-påse!!!
Det verkar så roligt det där med swappen..har tänkte på det flera gånger..men så tycker jag inte att jag har nåt vettigt att bidra med :)

Kram & natti natti,
Mia

Elin sa...

Vilken bra påse, måste nog införskaffa en så sambon vet var han ska lägga alla mina spännen och snoddar som jag sprider runt i hemmet, en dålig ovana som kanske skulle kanske skulle försvinna om jag hade nåt fint att lägga allt i!! :)

Ha mailat dig, håller tummarna för att det finns plats över även som svensk ;)

Kram

Hem & Lyckas Mia sa...

inredningsgalen - låter fint det du också fick! kram!

hemma på landet - tack! hihi, jo, tack gumman ;-) kram!

smultronstället - tack!

jellon - tack! hjärtat gjorde hon själv!

lotta - ja, här brukar det också bli så.. kram!

nygammalt - tack! kram!

mia - tack, tack!

hannas form - tack söta du! hoppas dagarna går fort nu fram tills du är ledig! kram!

lilla blanka - tack! klart du har att tillföra, säg till om du vill hänga på ;-) kram!

elin - *fniss* ja, den är alldeles utomordentligt bra för där står det ju till och med vad som ska vara i ;-) kram!

helena /franska liljan sa...

Hej Mia och TACK för jobbet du gör med all administration kring vår härliga swap!!!

Toppenroligt!

Jag har fått min present och blev mållös: TRE fantastiska presenter i ett gigantiskt rosarosigt paket!!! Underbart!

Kram Helena /franska liljan

Hem & Lyckas Mia sa...

Tack själv Helena, roligt att du blev så nöjd! kram!