måndag 30 juni 2008

Sommaröppet


Klicka upp bilden för att se bättre.

Missa inte
att shoppa loss inredning och textilier hos min svärmor nu under veckan med start imorgon kl. 10.00. Du finner mycket även från mig där (även annat än det som visas på min sida).

Mycket inredning och textil i en mysig liten gammal byggnad, lågt i tak med gammal vedspis och pelargoner i fönstren. Har du tur så att de två kissarna är hemma så kan du klappa Silketass eller Smudge men de är självklart inte inne i butiken om du skulle vara allergisk. En nyhet är hennes teblandning, Stinas örtte, jättegod!

Kan du inte just nu har hon öppet lördagar, se mer om det
här.

Och missa inte tävlingen här

A tip for the Swedish shoppers. Don't miss the contest here

6 kommentarer:

junhe sa...

låter mysigt...var finns den butiken någonstanns? ha en bra vecka/ kram junhe

Hem & Lyckas Mia sa...

den ligger på vägen ut till marstrand, utanför kungälv kan man säga. om du går in på hennes sida och klickar på adressen i högerkanten så kommer det upp en karta. kram!

Cattis sa...

synd att det är lite långt att åka för mig... men jag myser ändå av stämningen i bilderna :-)

Kram
Cattis

Maria sa...

Grattis du har vunnit ett presentkort värde 200:- hos Paggilo på min blogg, läs här för mer info:

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/vinnarna-i-paggilio-tavlingen.html#comment

Ann-Catrin / finthemma sa...

Vilken mysig affär.. men den ligger liksom lite fel från mig!

Kram på dig A-C

Hem & Lyckas Mia sa...

cattis - ja, synd men inget att göra nåt åt. kram!

maria - oj vad skoj, tack!

ann-catrin - synd! kram!