torsdag 26 juni 2008

Jag vann!











Bilder: Mia


I början av maj vann jag Inregas tävling på ett presentkort i en valfri butik för 250 kr. Presentkortet är det vackraste jag någonsin sett.. Jag valde efter lite velande att spendera pengarna i Alvas hus. En söt liten bricka, ett litet ljusfat i glas, en ljuslykta i fattigmanssilver, fyra vackra kort och så nummerskyltar till vårt hem på Lycka nr. 17. Tusen tack till Samuel för detta!

In the beginning of May I won a contest at Inrega. A gift check (the most beautiful one I've ever seen) of 250 SEK to spend in a shop. I chose to spend it in Alvas hus. A cute little tray, a small plate in glass for candles, a lamp for candles, four beuatiful cards and two number plates for our home at Lycka number 17. Thanks in a million Samuel!

27 kommentarer:

Samuel sa...

Varsegod Mia! :) Kul att se att du handlade så fina saker. Den där ljuslyktan gilalde jag skarpt! :)

Gårdsromantik sa...

Grattis - vad kul att kunna shoppa lite för sin vinst!

Kram Maud

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till vinsten :) Så fina saker du köpte!
Kram.

Hemma hos Klara... sa...

Grattis!! Vilket fint presentkort! och vilka fina saker du köpte.

Ha en fortsatt härlig vecka!
Kram Helena

Ellas Inspiration sa...

Åh va roligt! Grattis till den fina köpet du gjort!

Kram Karin

Inredningsbloggar sa...

Hej!
Vilken tur du hade! Jättefina saker du valde.
Kram Malin

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Nu med rätt inloggning =)
Hej!
Vilken tur du hade! Jättefina saker du valde.
Kram Malin

Millas Mirakel sa...

Åh, så roligt GRATTIS !! Vackra saker du köpte!

kram Camilla

Stina sa...

Grattis Mia! Så fint!
Kram

Lena Kristina sa...

Heeej!

Jag är helt kär i dina foton/bilder såå fina blir ju bara jättesugen på att grilla :))

Underbart presentkort!

Supermysigblogg

//Lena

Nostalgi och Rosor/Linda sa...

Grattis va roligt att kunna shoppa så fina saker..
kram Linda

Guldkant På Livet sa...

Grattis till vinsten!!! Inrega & Samuel, toppen! Och vilka fina ting du köpte från Alvas Hus, hon har verkligen mycket vackert!!! Så kul, ha en skön helg!!! Mari.

Drömrum sa...

Grattis!!! Vad kul!
Vilka fina grejer du handlade!
Ha en underbar helg!
Kram
Helen

Hilajn sa...

Grattis till vinsten och jag håller med - vilket fint presentkort.

Sjöboden sa...

Viliken tur! Många fina saker...

Klart du får lägga till mig i din lista! Måste säga att den var imponerande lång!

kram C

Livet i byn sa...

Grattis till vinsten :0) Såg programmet du rekommendera i går och det var ju mycket bra. Kommer att följa det i fortsättningen också.

~Livet i byn

Janneke sa...

Hei Mia,
How lucky you were, shopping for free !!!! Beautiful stuff you picked out. It's funny the little tray that you have now is almost identically as the one i have! And they are very useful, at the moment mine is in the livingroom decorated with all kind of nice things. (it's on the third picture on the right side on my blog)
Have a nice weekend :)
Janneke.

Elaine sa...

Grattis till vinsten! Vad kul att vinna lite pengar att shoppa loss för. Jag har tänkt mig en tur till Hem T Gårn i helgen så jag måste försöka spara. Det går inte att åka dit utan att ha några kronor i fickan :)
Klem!

Madeleine sa...

Gratulerar till din vinst, vilka fina nummerskyltar.. Du tar väldigt fina bilder, vad har du för kamera tro? Trevlig helg! Kram Madeleine

Välkommen till min blogg! sa...

Grattis till vinsten! Jag läser din blogg ofta men har inte kommenterat förut. Tills idag - premiär. :) Ville bara tala om att jag har lagt till dig i min favoritbloggar-länkar hos min blogg. Hoppas det är ok?

Ha en trevlig helg! / Jenny

Marres Hörna sa...

Men vilket fint kort!!! :-)

Jag gillar allt du köpt! Vad ska du göra med dom fina korten?

Kram!

Solange sa...

oh, you indeed found some lovely things! I can imagine how nice it is to spend things with a voucher, when you can choose yourself.

have a great weekend!!

Solange

Dicksonska våningen sa...

Grattis! Så roligt att få välja och vraka - gratis!
Kul att du tittade förbi hos mig.
Kram Annika

Hem & Lyckas Mia sa...

Tack allihopa!

Sjöboden - tack, ja, den har blivit rejält lång allt efter tiden gått, finns ju många inspirerande bloggar!

janneke - that's fun that we have almost the same tray! have a nice weekend you as well!

madeleine - tack snälla! jag varvar mellan konica minolta dimage och nikon d40. trevlig helg, kram!

välkommen till min blogg - skoj med din första kommentar, tack för den! självklart är det ok att länka mig, bara roligt! jag gör detsamma för dig. trevlig helg!

marres hörna - tack! jag kommer nog att fästa dem i kedjan jag har närmare framåt jul men dessförinnan får de nog dekorera min nya hylla i arbetsrummet. varva de olika motiven där. ska visa hyllan en annan dag. kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis!! :) Så fina saker :)
Ha en skön helg!
Kram, Susanne

Vitbalansen - Helena sa...

Grattis till vinsten! Vad mycket du fick för pengarna. Toppenfina saker, allihop!

Kram från Helena

Hem & Lyckas Mia sa...

snusilus o vitbalansen - tack! kram!