söndag 4 maj 2008

Tävling



Bilder: Mia

Dags för ny tävling och denna gång har jag två vinster (eller tre beroende på hur man ser på saken). 1:a priset är enligt övre bilden, en liten flaska med sött motiv och en mindre flaska att sätta en singelblomma i. 2:a priset är också en liten flaska för en singelblomma.

För att du ska kunna delta i tävlingen vill jag att du lägger till Hem och Lycka på Bloggkoll - klicka lättast på det blåa plusset i högerkanten. Om du inte redan är medlem så registrerar du dig genom några tangenttryckningar. Skriv en kommentar här så jag vet att du deltar i tävlingen. Obs! Förväxla inte Hem och Lycka
med Butik Hem & Lycka!

Har du ingen egen blogg vill jag att du skriver din e-mailadress så jag kan få tag i dig om du vinner men glöm inte att lägga till mig på Bloggkoll, lättast genom att klicka på det blåa plusset i högerspalten. Tävlingen pågår till 12/5 kl. 21:00 och är öppen för samtliga, var man än bor. Lycka till!


It's time for a contest. First prize is as the first picture shows - two bottles, the biggest with a cute decoration and the other one suitable for a single small flower. The second prize is a small bottle.

I want the readers in Scandinavia to add my blog on Bloggkoll. But if you live outside Scandinavia, please write about this contest and my blog at your site and don't forget to add a link to my blog. Write a comment here so I know that you want to join the competition. If you don't have a blog, please write your e-mail address so I can contact you. The competition ends May 12th at 9 PM. Good luck!

42 kommentarer:

Minikex-living sa...

Men hej!!
Du finns redan på mitt bloggkoll. Hoppas på tur i din tävling, då jag aldrig vinner¨
kramar Malin

Kari sa...

Jeg har lagt deg til min bloggkoll for lenge siden. Lese bloggen din gir meg masse inspirasjon. Jeg har ingen egen blogg, og skulle jeg være så heldig å vinne, så sender jeg deg
mailadressen. Stor klem fra Kari

Mamma Millan sa...

hihi;) anns redan i min med!!!!

Tack för dina fina ord,,de värmde otroligt!!!Kul att du vill bfortsätta läsa min blogg!!!

nattekram millan

Mamma Millan sa...

hihi;) anns redan i min med!!!!

Tack för dina fina ord,,de värmde otroligt!!!Kul att du vill bfortsätta läsa min blogg!!!

nattekram millan

Inredningsbloggar sa...

Du finns nog redan på min bloggkoll! Så roligt med alla tävlingar som ploppar upp!
Kram, Lotta

Lotta sa...

Inloggad som inredningsbloggar..suck.. för hur mångte gången??
Kram, Lotta

Anna sa...

Jag har redan din blogg inlaggd på min bloggkoll sida sen länge sen :)

Ha en härlig söndag och jag håller tummarna att jag har lyckan med mig att vinna nåt fint :)

kram!

Ann-Louise sa...

Hej! Jag har dig på min "Google Reader", där jag också har de andra bloggarna jag läser (går att skaffa om man har en gmail-adress). Fungerar precis likadant som bloggkoll. Varje gång du gör ett inlägg så ser jag det där! :) Tack för en inspirerande blogg!

Guldkant På Livet sa...

Hej Mia, jag är helt impad av allt du fixar och donar med! Butik, reklam och den andra bloggen där jag just har lagt till dagens inlägg... : ) Vilka jättefina flaskor du lottar ut!!! Jag kikar ju in här så ofta ändå så jag har ingen på min bloggkoll, bloggalen som jag är så ränner jag runt och uppdaterar mej själv ändå..men, jag kanske lägger till dig, för dessa flaskor var ljuvliga: ) Mycket fina bilder på brödet med och din jättefina tvättstuga! Ha en bra söndag! Mari.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag har redan med dig där....:) Bra va? :)
Kram.

Hem & Harmoni Marie sa...

Men så klart finns du redan i min bloggkoll lista.... :)
Hoppas på tur i din tävling, jag vinner aldrig ...
Ha det gott i solen idag! Kram Marie

Jenny sa...

Hej!

Jag har precis registrerat mig hos bloggkoll och lade till din blogg på listan. Då fick jag se att du har en tävling. :)

Jag är med. Förhoppningsvis får jag tur den här gången. :) Ha en bra dag! / Jenny

Petra sa...

Hejsan snäckan!
Oj, det var en eeevighet sedan jag var inne i "blogg-världen". Ser att mkt har hänt! Tycker skåpet passar perfekt till ditt badrum, klart man vill ha det tjusigt därinne också!
Hoppas du njuter av solen - ha en fortsatt trevlig söndag! Kramiz /Petra

Anonym sa...

Hej hej!
Naturligtvis har jag lagt in dig på bloggkoll för lääääänge sedan
:-)! En trevlig tävling vill jag förstås också vara med på.
Nu har jag ju ingen egen blogg än tyvärr (har fullt upp med att beundra alla andras än så länge).
Kram från Anette (Eddan på FL)
anetteochingvar@hotmail.com

Nettan sa...

Du finns såklart redan med på min bloggkoll !
Och tack för all din hjälp, med alla " dumma " frågor fr. MiG ;0)!
Tävlingar är ju alltid Kul !
Ha en solig Söndag..
Kram Nettan

MiaMaria sa...

Hej!

Har redan full koll på dig min vän!

Må så gott!
Miamaria

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Du finns redan med på min bloggkoll, såklart. Och jag vill gärna vara med i tävlingen!

Kram

Mari sa...

Nu är du bevakad! ;)

Ulrika sa...

Hej:)

Du finns redan på min bloggkoll:) Ha en skön fortsättning på söndan.

Kram, Ulrika

majsan shabby chic sa...

Du maten är klar nu ;-) Kram på dig/Majsan

Millas Mirakel sa...

Jag har redan dig på Bloggkoll ! :)

Ha en bra vecka !
kram Camilla

Anniche ♥ sa...

hei Mia

Lenge siden :) Så mye fint her som vanlig !! Masse fint i "butikken" også .

klem A

Nygammalt sa...

Hallå hallå! Vilka fina grejer, det där måste ju fixas.
Kram.

En Mölnbobos Liv sa...

Jag har nu lagt till dig och är med och tävlar om de fina flaskorna.

Elaine sa...

Bloggkoll ska det bli.... Skulle bara titta in som hastigast innan jobb. Ska registrera mig snarast.
Klem!

Anonym sa...

Hej Mia!
Ojj va komiskt det blev nu, jag var persic inne på din sida å så får jag en kommentar ifrån dig hihi
Tackar! Ja Madonnan är verkligen fin.
Jaha så du ska ha en tävling, söta priser!

Hoppas att du får en skön vecka!
Kram Benita - En Doft Av Lavendel

faster atta sa...

Jag är bara så glad att det inte var jag som stog i liften när den stanna.... Maken är ju inte höjdrädd så han tyckte att det var OK. Men hade det varit jag så hade nog brandkåren fått rycka ut... ti-hi..

Truffles sa...

Du ligger på bloggkoll sedan jag upptäckte vad det var för plus som fanns på var och varannan blogg som besöktes...

Saknar dig och dina fina bilder på fl...

Hemma på Landet sa...

Hoppas att det är bra med dig gumman. Kramis Stina:-)

Hannis sa...

Hihi,jag är med!
Nu fick jag då äntligen ändan ur vagnen och skaffa bloggkoll=))

Ha en go vecka/Kram Hannis

Svågern sa...

Count me in! ;)

Hanna sa...

Hej!

TACK för ditt stöd och tröst... det var gulligt av dig :).

Ja det här med män så kommer man nog aldrig förstå sig på dom hur gärna man än vill... tycker att detta som har hänt mellan oss är jättetråkigt :( men vi kanske hittar tillbaka till varandra.. det vet man dock inte *hoppas kan man ju alltid* ;).

Ja det skulle nog vara färre skilsmässor om män kunde prata om saker och ting, ok, vi kvinnor kanske inte heller är bra på just det, men vi försöker åtminstone ;).

Ha en fortatt trevlig vecka!
KRAMAR Hanna

Annika/Julhuset/Selmastorp sa...

JA, nu finns du på min lista också.
Alltid roligt med tävlingar.

Lilla Blanka sa...

Åhh vilka underbara miniflaskor!!!
Tryckte på Bloggkollpluset men "tjänsten ligger nere för tillfället"..provar om en stund igen för denna tävlingen vill jag absolut inte missa *håller tummarna stenhårt*
Kraaaaam
Mia

Lilla Blanka sa...

Sådär! Nu funkade Bloggkoll och jag har lagt till dej, jag tror jag var den 101:a prenumeranten :)
Kraaaam
Mia

Hwita Villan sa...

Klart man vill vara med och tävla! Du är tillagd i Bloggkoll!

esteg sa...

har lagt till dig nu :)

Jenny sa...

har lagt till dig^^

cecilia sa...

Självklart är du tillagd! :)

Tinnar och torn sa...

Hejsan! Detta hade jag totalt missat, hm. Jag har absolut plussat dej och vill gärna vara med i tävlingen. Kram P.

Titti sa...

Du är plussad hos mig med! Fina vinster du har!

Hem & Lyckas Mia sa...

Tävlingen är stängd!