torsdag 8 maj 2008

Matchning




Bilder: Mia

Det är kul att matcha! Fann denna söta kruka för 39 kr på Balders hage och se dess pluppar som matchar spegeln! Spegeln som för övrigt har satts fast i väggen, mina nerver tål inte att den står lutad mot väggen.. ;-)

Och så vill jag förstås att ni ska fortsätta tävla här!

I find it fun to mix and match! I found this cute pot and see how it matches the mirror! By the way, we have now attached the mirror to the wall since my nerves can't take the fact that it was leaned towards the wall.. ;-)

And don't forget this!

15 kommentarer:

Marres Hörna sa...

Det där var verkligen bra matchat!!! :-)

Kram!!!

Gårdsromantik sa...

Härligt med de där guataviansska kulbårderna - så snyggt tillsammans!

Kram Maud

Stina sa...

Så fint det blev!!
Kram

Lotta sa...

Tänk vilken tur med krukan - fint!
Du har nog verkligen tur med att vinna! Är det inte du som vunnit presentkortet på inrega.se också?

Ha en bra dag!

Kram, Lotta

Lina sa...

Hej!
Kikar in en snabbis! ;- ) Ja, krukan och spegeln är som gjorda för varandra! Jätte fint!
Balders hage, dit måste jag ta mig en dag på lunchen eller på väg hem från jobbet!

Må så gott!
/ Lina

Karin A sa...

Matchning är jättekul! Spegeln och dess kulor känns bekant men krukan har jag inte sett tidigare. Fint! På Balders hage kan man hitta massor utav snyggt. Kram Karin

Norah sa...

Hej og tak for hilsen..
Det er bare så lækkert å finne sager til en rimelig pænge. Krukken er skøn og passet så perfekt til dit spejl :-)
Ha et fortsatt dejlig forår.
Klæm fra Norah

Guldkant På Livet sa...

Vilka fina pluppsaker du har, krukan pasade perfekt till, mycket snyggt! Jag var också på Balders Hage i föra veckan, köpte dock ingen vacker kruka utan en liten rotborste och tråd; ) Hoppas mitt kuvert har nått dig i dag! Ha en skön solig helg, jag bter inlägg i mogron! Mari.

MiaMaria sa...

Hej!

Så snygg matchning med kulorna eller pluppar......Vackert!

Må så gott!
MiaMaria

Fredrik Inredning & Mode sa...

Vilket fynd!

Kicki sa...

Hej Mia,
har funderat på vad du jobbar med eftersom du skriver "annonsering" ? (Själv är jag copywriter nämligen.)
Kram från Kicki på Thyrasgård

Hem & Lyckas Mia sa...

tack söta ni!

lotta - visst är det jag, hihi! kram!

guldkant - jajamän, ditt kuvert kom igår som du nu vet ;-) tack för det, hoppas att du blir nöjd! ha en härlig helg!

kicki - det är fel, har inte valt det medvetet.. kram!

Josephine sa...

Alltid lika tjusiga bilder, vill också ha en bra kamera o kunna lite mer om fotografering!!

Tack för kommentaren hos mig, nu kör vi igen. Får se hur länge det håller...haha! Håll utkik!


Kram /björkvägen 15

Solange sa...

what a nice combination, the mirror and the cupboard, the white is so nice.
I also get nervous of mirrors not being stuck, it's always like they can fall anytime...

have a sunny day!

Solange

Hem & Lyckas Mia sa...

josephine - tack söta, kram!

solange - thanks! have a nice weekend you too!