onsdag 7 maj 2008

Jag vann!







Bilder: Mia

Tänka sig, jag börjar ha lite tur i tävlingar tror jag! Jag vann nämligen Nublus tävling! En söt necessär från PB Home, hihi, matchar väggen ser jag ;-) Dessutom en kasse från Rice, gjord av före detta gatubarn i Indien. När de gör dessa kassar tjänar de pengar som hjälper barnen som bor runt tågstationen i Delhi. Tack Susanna för de fina vinsterna!

Och för er som missade Leila eller inte har TV4+ så kan ni se avsnitten här!
Och glöm inte att tävla här!

Well, I seem to have some luck anyway, I won a contest! This cute vanity bag from PB Home and a bag from
Rice. The bag is made by former street children in India. When they produce these bags they generate an income which help street children living around the Delhi train station. Thanks Susanna for the nice bags!

Don't forget the contest here!

13 kommentarer:

Hemma hos Klara... sa...

Grattis! Vilka fina vinster!
Tur att Internet finns. Har funderat hela kvällen vad det var jag skulle se på TV men fastnade framför datorn istället. Det var ju Leila Bakar jag väntade på!!! Tack för påminnelsen!

Kram Helena

Tidsmästarinnan sa...

Hej Mia,
jag måste bara berätta att jag var in till Syster Lycklig en sväng idag på min lunch, och stod och fingrade på några vackra kort som hängde framme, och så fick jag syn på att de var märkta "Hem och Lycka"! Vad kul!
Jättefina, och mitt i butiken hänger de!

Kram på dig (och såklart jag inte missade Leila!)

Sagalisa sa...

Nämen grattis!!!Vad roligt att vinna o vilka härliga sommarfärger.Vad roligt att vinna ngt som man vet att pengarna går till behövande!!

Kram/Anna

Stämningsfullt sa...

Grattis till vinsten!! Vad roligt!

Gårdsromantik sa...

Grattis!

Vilka fina priser.

Kram Maud

Guldkant På Livet sa...

Vilka fina vinster, grattis till dem Mia!! Urläcker kasse och en sån söt neccecär!!! Dem har man ju glädje utav också plus att de var så fina, va kul! Mari.

Minikex-living sa...

Grattis till de fina vinsterna
kramar Malin

Nublus blogg sa...

Ja, det där är en riktig "goodie-bag". Den kan man njuta av med gott samvete! :-)

Roligt att du tyckte om den.

*kram*

Hem & Lyckas Mia sa...

hemma hos klara - tack! kram!

tidsmästarinnan - vad roligt att höra, känns lite overkligt faktiskt.. tack söta du, kram!

sagalisa - tack, ja, precis! kram!

stämningsfullt - tack!

gårdsromantik - tack, kram!

guldkant - tack, tack, ja, det är ju användbara saker!

minikex - tackar! kram!

nublu - så sant ;-) tusen tack, kram!

Vita ljuva tankar sa...

Nämen oj, grattis! Vilken härlig väska, med god tanke bakom.

Kram

Hem & Lyckas Mia sa...

vita ljuva tankar - tack! kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Grattis!! :) Vilken söt necessär och härlig väska :) Så fint blommönster! Kul att vinna och speciellt denna gången med tanken på allt jobb som ligger bakom och så. Jättefina! Ha en trevlig kväll!
Kram, Susanne

Hem & Lyckas Mia sa...

snusilus - tackar, kram!