söndag 27 april 2008

Soldat i givakt!




Bilder: Mia

Vilket underbart väder vi har haft även om det blivit lite sämre nu. Sol, värme och VÅR..

Återkommer till familjen Kanin. De två som jag nämnde, som också tillhör familjen är Herr Mus och herr Soldat. Soldaten är en skallra som passar perfekt för den nyfödda. Jag har som tidigare nämnt inte kunnat låta bli att shoppa lite till framtiden. Det finns så otroligt mycket fint och Maileg tillhör ett av de märken som blivit min favorit.

P.s. - någon som vet vad som hänt med En doft av Danmark?

We've had such a beautiful weather - sunny and warm. The spring has finally arrived!

The other two that also belongs to the Rabbit family are Mr Mouse and Mr Soldier. The soldier is a rattle for the new-born. I have mentioned it before, I find it sometimes difficult not to buy the things I love for the future. You can find so much nice and one of the brands that I love is Maileg.

32 kommentarer:

Nettan sa...

Vilket härligt " par " fr. Maileg du har där =0) & tack för att du hjälpte mig hur man skulle göra när man länkar...Tusen tack !!
Kram Nettan

Gårdsromantik sa...

Så rar!
Hoppas på sol idag också.

Kram Maud

Smått och gott hos Lina sa...

Så söta :-)

Kram

Viveka på Humlebacken sa...

Så söta!
Jag tror att "En doft av Danmark" inte ville blogga längre. Det var nog inte någon särskild anledning, tror jag.

Mamma Millan sa...

Ååå vilka charmiga!!!!!

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Evelinas hus sa...

Dom gör verkligen jättefina saker. Musen har jag inte sett tidigare, så söt.
Porslinet är faktiskt från min mormor. Jag fick fyra tallrikar och sen har jag köpt till massa delar. Det har blivit vårat sommmar porslin.
Vad tråkigt när det blir så där vid delningar.
Trevlig söndag och kram
Caroline

Hem & Lyckas Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hem & Lyckas Mia sa...

nettan - tack! ingen orsak ;-) kram!

gårdsromantik - ja, här blir det då ingen sol, grått och regn. kram!

smått och gott hos lina - tack, kram!

viveka - tack! aha, på så vis, vad tråkigt.

mamma millan - tack! och tack detsamma, kram!

evelinas hus - ja, visst gör de.. roligt att du fick det efter din mormor. jag hade som sagt gärna önskat lite grann vid min mormor och morfars bortgång men tyvärr så blev ju då delningen lite speciell. trist men inget att göra åt i dag. trevlig söndag, kram!

Drömrum sa...

De är så himla fina!
Tack för ditt besök på min blogg!
Ha det gott!
Kram
Helen

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga typer som huserar hos dig :)

Kram Annica

Hemma på Landet sa...

Så söta saker. Kramis gumman.
Hoppas att du har det bra//Stina

Guldkant På Livet sa...

Underbara foton som allt! Musen och soldaten är bedårande tillsammans och sån fin dekoration! I dag tog jag mej tid att kika i Rosie) så mycket läckra trädgårdstips de hade , man vill börja dona på studs!) och fann en rad fr dig där, kul! Ja, Dorthe har lagt ned sin blogg, som en del andra... den dagen kommer väl för oss alla antar jag... ha en fortsatt skön söndag Mia!

Mari.

Gammelgård sa...

Underbara maileg saker!!
Mina blomlådor är köpt i en blomsteraffär för flera år sen, och finns knappast kvar, tyvärr..

Vit spets sa...

Va charmiga de var... måste in till din blogg å kolla lite...
Kramis
//Siv

Vita ljuva tankar sa...

De bara är sååååå fina...

Kram

Home & Clothes Design sa...

Så otroligt söta och charmiga de är.
Ha en skön söndag, kram...Annelie

Ellas Inspiration sa...

Dem är helt underbara de där små tygsakerna! Ha en mysig kväll! Kram Karin

Miriam sa...

Så gøy du fant meg og takk for sånne hyggelige ord på bloggen min :) Herlig inspirerende blogg du har selv. Her stikker jeg innom igjen. Klems Miriam

Millas hem sa...

Hej!
En så fin blog och himmel så fina bilder!
Proffsig fotograf måste du vara!
Måste kika vidare hos dig nu!
Jag lägger till dig direkt!
Kram Camilla

Vit Choklad sa...

Hej och tack för din rara kommentar på min sida. Självklart får du länka mig! Gillar även din blogg skarpt, hit kommer jag gärna tillbaka :-) Kram kram!

Inmycarport sa...

Hej Mia!
Underbara leksaker!!
Krm Maria

Minikex-living sa...

aDe är ju så fina soldaterna.
kramar Malin

MiaMaria sa...

Hej!

Underbara leksaker!
HA nu det så gott!
Miamaria

Solange sa...

enjoy the nice weather, we also have some spring here, it makes a difference in everything!

very cute toys,

Solange

Inredningsgalen sa...

Ser att det finns fler än jag som älskar danska märken. Villka bilder ifrån Greangate, helt underbara!!!

Roslagsdrömmar sa...

Åh herr mus är ju bara för söt!! hi hi : )Jätte gulliga.

Kram

Designe sa...

Vilka fina figurer!..jag gillar såna soldater!.. :)

Nygammalt sa...

Åh vilka söta leksaker! Men jag har nog ingen att ge för tillfället, ha ha.

(Ja, tråkigt med Dorthes blogg)
Må så gott!
Kram.

Hem & Lyckas Mia sa...

drömrum - tack själv! kram!

mitt liv - tack, kram!

hemma på landet - tackar, kram!

guldkant - tack söta du! att jag var med i rosie visste jag inte förrän du skrev det men nu har jag kikat ;-) kram!

gammelgård - tack! ja, det var väl som jag trodde m a o. har ingen balkong i dagsläget men det kanske kan bli någon gång i framtiden, vem vet.

vit spets - tack! kika på du! kram

vita ljuva tankar - visst är de! kram!

home & clothes - tack! kram

ellas inspiration - ja, inte bara de små gillar dem ;-) kram!

miriam - tack själv! välkommen tillbaka, kram!

millas hem - *rodnar* vad söt du är, tack! kram!

vit choklad - tack, ja du är varmt välkommen tillbaka! kram!

inmycarport - tack, visst är de fina.. kram!

minikex - hemskt söta! kram!

miamaria - tack!

solange - thanks! yes, it definitely makes a big difference..

inredningsgalen - ja, jag är galen i Maileg, Greengate, House Doctor och allt som har med Danmark att göra ;-)

roslagsdrömmar - tack! kram!

designe - jag också ;-)

nygammalt - hihi, jag sparar jag ;-) kram!

Anna sa...

vilken härlig blogg du har, här kommer jag absolut kika in fler gånger!

♥ Milda Maränger ♥ sa...

sååååå sött! tänk att soldater kan vara söta.. och snälla

Hem & Lyckas Mia sa...

anna - tackar!

milda maränger - ja, precis ;-)