måndag 7 april 2008

Jag vann!


Bild: Mia

Ibland har man tur och rejäl tur dessutom! Nordljus utlyste en tävling för ett tag sedan vilken innebar att man skulle fota något som var köpt hos dem. Jag hade redan denna bild sedan tidigare som jag knäppte med makens kamera. Och kan ni tänka er - jag vann! 500 pix i presentkort och galen som jag är så utnyttjade jag det bums. Ljusstaken som jag hade tänkt önska till julklapp hade kommit in igen så jag vågade inte vänta. Och tur var väl det för efter min beställning var den slut igen!

I won a contest a while ago with my picture above. The contest was about taking a photo of something that was bought from Nordljus. I won! 500 SEK to buy things at Nordljus and crazy as I am I used my money immediately. Why? Because I found the candlestick that I wanted for Christmas that then was out of stock. And I was lucky one more time because shortly after my order it was out of stock again!


Bild: Mia

40 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Det var inte illa, tycker aldrig jag vinner, men så deltar jag oftast inte heller!!!!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj! Vilken tur du hade! Grattis till din vinst, och vilken härlig ljusstake!
Kram
Marie

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis! Va kul! :-)

Kram

MiaMaria sa...

Men så roligt!!!!!!!!
Grattis!
HA´det så gott!
Miamaria

Stämningsfullt sa...

Grattis! Vad roligt att du vann :)
Bra köp för prispegarna!
Kram.

Sara sa...

Grattis! Det var inte illa, tycker du gjorde rätt som satte sprätt på pengarna direkt, ljusstaken är ju superfin!

Marita Blücher sa...

GRATTIS! och vilken vacker ljusstake du köpt.
Ha en skön vecka!
Kram/Marita

Ulrika sa...

Grattis!!
Vilken härlig ljusstake...

Kram, Ulrika

Hem & Lyckas Mia sa...

inredningsgalen - hihi, nä, då är det ju inte så lätt.. ;-)

marie - tack! kram!

smått och gott hos lina - tack, kram!

miamaria - tackar!

stämningsfullt - tack, kram!

sara - tack, tack!

marita - tack! och detsamma önskar jag dig, kram!

ulrika - tack, kram!

En inredoholic sa...

Men du! Grattis!! Vad roligt,.,,, och vilken kul grej med intervjuserien!!

Din blogg är super. Kram
Jannice

Nygammalt sa...

Grattis grattis!
Har en likadan ljusstake och den är så fin.

Kram.

Tina sa...

Grattis, jätte kul. Vilken fin ljusstake du fick!!! Kram Tina

Vaniljdrömmar sa...

Grattis!!
Ljusstaken är ju så fin!
Må så gott!
♥ Helene

Mamma Millan sa...

Men grattis..så kul!!!!!

åkte till götebog idag en sväng..stana il på vägen o köpte en tidning,"Allt i hemmet"...o vad ser jag o inte ditt hem!!!;)
Så vackert sovrum ni har!!!Snygg bild!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Kicki sa...

Hej
GRATTIS! Vilket flyt du har - skoj att det var just du som vann -superfin bild!
Kram från Kicki
på Thyrasgård

lottens vita och gröna sa...

halloj, vad glad jag blev att du ville länka, såklart! jag med länkar dig! vilken blogg, måstekollain allt! varmkram lotten

suzi sa...

Grattis till vinsten! De brukar komma när man allra minst anar - njut av den och peppa dig till ännu bättre foton!

=)/suzi

Granne med Selma sa...

Grattis till vinsten! Och tack för gulliga kommentarer inne hos mig :-)
Gillade ditt grepp att ha med intervjuer. Kul att läsa om Ylva Skarp. Mer sånt gärna .-)
Kram Sussie

Lotta sa...

Grattis! Alltid roligt att vinna!

Kram,Lotta

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men dubbelgrattis till vinsten och att du hann köpa den underbara ljusstaken!
Själv har jag under alla år endast vunnit en senapsburk!

Kram Anita

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken underbar ljusstake! En sådan vill jag verkligen ha... Kan ju bli lite knepigt förstås om den har benägehet att ta slut :)

Grattis till vinsten måste jag väl säga också innan jag ger mig av någonstans ut i cypber1

Kram Annica

Villa Hemmet sa...

Grattis, grattis.....

Jag har samma ljusstake, den är underbar...

kram

hemtrevnad marie sa...

vilken himla tur!!!
Och den ljusstaken som är sååå fin.....grattis till dig!

Marres Hörna sa...

WOW! Vilken tur du har!! Verkligen fin var den... :-)

Ha en fin dag nu!

Kram!!

Millas Mirakel sa...

Grattis till vinsten, vad roligt !:)
Ljusstaken är ljuvlig !

kram
Camilla

Mita`s hjørne sa...

Gratulerer... dette var jo morro...
Flotte bilder...

Ha en koselig dag og uke...

SEASIDE LIVING IN MY WHITE COTTAGE sa...

Grattis till din vinst! Så kul!! Det var också jättekul att läsa intervjun med Ylva Skarp. Jag älskar hennes alster, har själv några brädor och skyltar med min favorit big-time är tavlan vi köpte hos henne i somras - underbar!

Passar på att förvarna dig om att jag gör lite förändringar på min blogg och vill samtidigt klargöra att du kommer SJÄLVKLART vara fortsatt välkommen in att läsa på Seaside Living!!!

Många kramar från Jenny

Marie sa...

Grattis till vinsten! Vilken vacker ljusstake du köpte!

Kram Marie

Designe sa...

Åh! Superfin duk och så fin ljusstake! :)

kattis sa...

Grattis grattis!! Det är så himla kul när man "får" nånting som man suktat efter! :)

Hem & Lyckas Mia sa...

en inredoholic - tack snälla, kram!

nygammalt - tack, kram!

tina - tack, kram!

vaniljdrömmar - tackar, kram!

millan - tack söta du, kram!

tack kicki! kram!

lotten - tack snälla, kul! kram!

suzi - tack söta du!

granne med selma - tack snälla du, kram!

tack lotta, kram!

anita - tack! hoppas att lyckan vänder för dig, kram!

mitt liv - ja, hoppas de får in den igen då. tack, kram!

villa hemmet - tack! visst är den, kram!

tack marie, kram!

tack marre, kram!

milla - tackar! kram!

tack mita - och tack detsamma!

seaside - tack snälla! och självklart fortsätter jag läsa din blogg! kram

tack marie! kram!

designe - tack!

kattis - tack! ja, verkligen!

Hjärtans Fröjd sa...

klart du får länka till min sida ...det gör mig jätteglad :OD
och jag var här tidigare idag men jag tittade runt så länge (igen) så att jag glömde kommentera!!!

Petra sa...

Stort grattis till dig! Snacka om tur med ljusstaken... Finns väl inget roligare än när man äntligen kan unna sig och köpa det man så länge velat ha?? Än en gång, GRATTIS!
Kramiz /Petra

Lavendeldoft & vita spetsar sa...

Hej hopp!
Men du, GRATTIS!!! 500 spänn, de kan inte varit svårt att sätta sprätt på, extra roligt att köpa något som du redan önskat dig! Njut nu ordentligt både av äran och den fina ljusstaken!
Kram/Linda

Vita ljuva tankar sa...

Vilken kul tävling och vad häftigt att vinna den också! :-)
Ljusstaken ser superfin ut!

Kram

Karin Froom sa...

Grattis, vad skoj. Jag brukar föredra lite annan inredningsstil, men den där ljusstaken var riktigt snygg!

Mari sa...

Men va roligt! Grattis! Härligt o få vinna ibland! Och himla kul idé med dina intervjuer! Ser fram mot nästa!;)

Kraaaam!

Under en vind sa...

Grattis till din vinst! Tycker att du använde den bra! Kram!

Bara Gry sa...

GRATTIS till vinsten och grattis till att du äntligen fick tag i ljusstaken!

Kram Gry

Hem & Lyckas Mia sa...

hjärtans fröjd - tack!

petra - tack, tack! kram!

lavendeldoft - tack snälla! kram!

vita ljuva tankar - tack, kram!

tack karin!

mari - tack snälla, kram!

under en vind - tack, kram!

bara gry - tack, kram!