måndag 14 april 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig..




Bilder: Mia

Ibland blir det inte alls som man tänkt sig. Madonnan och spegeln köptes i syfte för att hamna på den nymålade byrån i arbetsrummet. Men nope, i väntan på att byrån skulle tas hit så ställde jag dem på sekretären och där får de faktiskt stanna!

Psst - missa inte Nigella ikväll, se här!

Sometimes you get surprised. Surprised by the fact that something is much better than you expected. Like this for example. I bought the madonna and mirror to put in our workroom, at the newpainted bureau. But, while waiting for the bureau to be brought to our home, I put them on the this secretaire and voilá. I find it much better here!

28 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men du... det var ju fint med lampfoten och beslagen.
Bra när madonnan speglar sig.

Kram Maud

Tidsmästarinnan sa...

alltså de där speglarna är man ju alldeles kär i... å vad den passar bra där!
Kram från mig!

Nettan sa...

Tycker med att den får stanna kvar där, passade bra =0) !
Kram Nettan

Making it lovely sa...

Såna fina saker passar nog precis överallt:-). Den där spegeln är sååå fin, en sådan vill jag också ha.Kan jag ju köpta på semestern i Sverige!

Storeflittig sa...

Gjett om jeg skal se Nigella i kveld.. JA! har et par av kokebøkene hennes, og det er NYTELSE:)

Den madonnafiguren er en av de fineste jeg har sett. Jeg syns liksom andre kan bli litt "over the top", hvis du skjønner hva jeg mener. Din var så enkel, helt utmerket!

Nok et bilde som gir inspirasjon. Du har virkelig det lille ekstra!

Millas Mirakel sa...

Sekretären passade så bra där och så även spegeln och madonnan !

kram!

Mamma Millan sa...

Åå såå fint!!
Vacker spegel!!

Kram millan

Stämningsfullt sa...

Fint! det passar jättebra där!
kram.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Men, dette ble jo riktig fint det...

Ha en koselig kveld og uke...

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Förstår dig :) Passar jättebra där de står!

Kram Annica

Hanna sa...

Kikar in för att tacka dig för din kommentar hos mig om mina sänglampor, jag har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag ska ha, så det har inte blivit någon beställning än ;).

Oj så fint det blev med madonnan och speglen på din sekretär! kanonfint!

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Hanna

Vita ljuva tankar sa...

Har paxat en sådan spegel i en affär...den är sååå fin.
Tycker att din spegel passar så himla bra där.

Kram

Lotta sa...

Visst är det bra ibland när det inte blir som man tänkt sig. För då kan det bli så himla bra som det blev hos dig!

Ha det gott!
Kram
Lotta

Designe sa...

Jag gillar verkligen din spegel! :)

Fredrik sa...

blev ju super fint!

Ellas Inspiration sa...

Va fint det blev! Passar väldigt bra! Ha en mysig kväll! Kram Karin

MiaMaria sa...

Hej!

Passar ju ypperligt där så varför flytta på det. Det blir till att köpa något nytt till byrån kanske istället....

HA´det så gott!
Miamaria

Charlotta sa...

De ser inte ut att vantrivas direkt. Jättefint! Sköt om dig! kram kram!

fru Pink sa...

Me love! Speilet er såå fint!

Hem & Lyckas Mia sa...

gårdsromantik - tack snälla, kram!

tidsmästarinnan - ja, visst är den fin! tack, kram!

nettan - tack, kram!

making it lovely - ja, passa på!

storeflittig - hon är verkligen jättebra och härligt med någon som njuter så av mat! vad roligt att du gillade min madonna så mycket! tack snälla!

millas mirakel - tack söta du, kram!

mamma millan - tack, tack, kram!

stämningsfullt - tack! kram!

mita - tack! tack detsamma!

mitt liv - tackar, kram!

hanna - nej, det är inte alltid så lätt att komma fram till ett beslut. tack! trevlig vecka, kram!

vita ljuva tankar - visst är den fin! tack, kram!

lotta - hihi, det har du ju rätt i ;-) kram!

designe - tack!

fredrik - tack!

ella - tackar! kram!

miamaria - tack! ja, jag har en plan.. ;-)

charlotta - tack och tack detsamma, kram!

fru pink - tack!

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Vilken urfin spegel!
Krokarna är handsmidda,och hörde till min köksinredning när jag köpte den.Jag tror att det finns sånna lite här och var.
Kram Marlene.

Lina sa...

Jag missförstod det nog... Trodde att koden för rabatt tillhörde tidningen.... Jag åker ner till affären istället! Ha en bra dag!

mhow sa...

Länge sen jag skrev ngt här nu men det vart iaf kanonfint med spegeln där på hallen :) Hoppas du mår bra, kram madde!!

Inredningsgalen sa...

Sitter bra där! Gillar speglen, har precis samma på min byrå i sovrummet!

[ p e r l a n ] sa...

Ja men så där blir det ibland.. Man köper saker och så hamnar dom på ett helt annat ställe! :)
Tycker det ser jättefint ut!! :o)
kram

Tina sa...

Det blev jätte fint...vad bra att du provade på det stället också...antar att du är som mig och går runt och provar och provar tills det känns rätt...:-) Kram Tina

Under en vind sa...

Ser så fint ut! Spegeln är en stor kärlek här hemma också!

Kram!

Hem & Lyckas Mia sa...

strömkarlen - tack! aha, på så vis, tack för att du berättade i alla fall. snygga! kram

lina - ja, lätt att missuppfatta men koden rörde reklamen nedanför.

mhow - tack, tack, kram!

inredningsgalen - tack! ja, har sett din också, kanonfint verkligen.

perlan - ja, sånt händer! tack! kram

tina - tack! ja, jag brukar faktiskt testa lite grann. kram!

under en vind - tack! ja, tänk att man kan förälska sig i döda ting ;-) kram!