onsdag 9 april 2008

Blogging with a purpose


Bild: Mia

Tack Lina för utmärkelsen Blogging with a purpose, en ära och hemskt roligt! Det värmer mitt hjärta att det finns människor som vill läsa min blogg!



Så är det min tur att vidarebefordra utmärkelsen. Riktigt svårt att välja bloggar eftersom det finns så otroligt många som är bra men jag väljer;


Evelinas hus
Hannas form
Inredningsgalen

Vintage
Syster Ruffa
+ en bonus
Min lilla veranda

Har ni ännu inte stiftat bekantskap med dessa bloggerskor så råder jag er starkt att ta en titt in hos underbara hem, inspirerande miljöer och duktiga skribenter!

I've got an award called Blogging with a purpose, from Lina. Thanks a lot, it's warming my heart!
So, it's my turn to nominate great bloggers. I choose following;

Evelinas hus
Hannas form
Inredningsgalen
Vintage
Syster Ruffa
plus one extra
Min lilla veranda


If you still haven't read these blogs I strongly advice you to do that. They write with passion, with heart and with inspiration!

12 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Grattis till utmärkelsen..klart man vil läsa din mysiga blog ju!!
Grattis även till de andra!!!

ha en fin dag!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Inredningsgalen sa...

Tusen tack!!! DU är snäll du.
Ha en bra dag, kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din utmärkelse!
Kram
Marie

Hemma på Landet sa...

Kram till dig gummeligumman!:-)

Hannas form sa...

Å, tack söta du..så GLAD jag blir!!! Hurra! Förstår att du fått utmärkelsen..du har så fin och härlig blogg!

KRAM
KRAM
KRAM
Hanna

Stina sa...

Grattis,grattis till utmärkelsen!!
den är du värd!!
Kram

johanna sa...

Hej...Tack goa ,goa du.Jag blev sååå glad.
TACK!!!
Kraaaam

Moderncountry sa...

Gratulerer så mye med utmerkelsen Mia! Du har alltid så mye interessant og også mye variasjon. Det gir mye pluss!

Klem

Hem & Lyckas Mia sa...

mamma millan - tack söta du, kram!

inredningsgalen - tack själv, kram!

marie - tack, kram!

hemma på landet - kram!

hannas form - vad roligt! tack söta, kram!

stina - tack snälla, kram!

johanna - kul att du uppskattade den, kram!

modern country - tack snälla du, kram!

Evelinas hus sa...

TACK kära du! Vad glad jag blir.
Grattis till din utmärkelse också.
Kram Caroline

Marres Hörna sa...

Grattis till utmärkelsen! Den är du värd!

Kram!

Hem & Lyckas Mia sa...

tack själv caroline, kram!

marre - tack snälla, kram!