torsdag 3 april 2008

Berg flyttar in


Bild med tillstånd från TV4. Foto: Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Bild med tillstånd från TV4. Foto: TV4.

Jag kör på med tv-tipsen och ett program jag tycker verkar vara kul är Berg flyttar in som startar i TV4 fredagen den 4 april kl. 21.30. Carina Berg flyttar bokstavligt talat in hos kändisar och följer dem hack i häl. Hon tar reda på så mycket som möjligt om personen i fråga och följer med dem var de än tar vägen. Några kändisar som gästas är Arne Weise, Martin Stenmarck och Börje Salming.

One more tip for the Swedish televiewers.


14 kommentarer:

www.missfixtrix.com sa...

Är också nyfiken på det här. Ska bli spännande och se om det kan vara något. Ha en skön kväll. Johanna

Hemma hos Klara... sa...

Typiskt, det var ju det programmet jag skulle se ikväll... missade det precis, nåja får väl kolla om jag hittar någon repris...

Ha en fortsatt härlig kväll!
Kram Helena

Vera sa...

Jag älskar Carina Berg så jag ska sitta bänkad framför TVn!

Millas Mirakel sa...

Åh nej, det missade jag, typiskt..får titta nästa vecka !

Trevlig helg !

Petra sa...

Tevefreak som jag är så har jag stenkoll redan - slutar väl kanske ändå att man ligger som en fågelholk i soffan och missar allt ändå!
Hoppas du får en solig och varm helg!
Kramiz
P
Suck, ser nu att det redan varit och japp, låg som en fågelholk - fast i sonens växasäng... Fråga mig inte hur jag rätade ut mina ben efteråt, haha...

Maria sa...

Hej!
Ja, det programmet vill jag se!

Måste kolla in det där reportaget i AiH. Tänkte ju att något av hemmen borde vara från någon bloggare!

Camilla sa...

Tack för tipset, känns som att TV4 kommer stå för fredagsunderhållningen. Först talangjakten för barnen och sen Berg flyttar in, låter som ett helkul program.
Trevlig helg!

Hem & Lyckas Mia sa...

missfixtrix - ja, hoppas på att det är bra!

hemma hos klara - nej nej, det är ikväll, dvs fredag kväll! kram!

vera - :-)

milla - det är ikväll! trevlig helg!

petra - haha, men det är ikväll, fredag! kram!

maria - ja, kika in AiH om du vill!

camilla - ja, det verkar så! trevlig helg!

Lila`s bloggvärld sa...

Måste kolla ikväll, verkar skoj!
Tack för tipsen!

kramis Lila

Tidsmästarinnan sa...

å vad bra att boken redan verkar finnas ute, hurra! tack för att du skrev!
Kram
Susanne

fridasgard sa...

Såg just ert sovrum i Allt i hemmets extranummer. Var sover du någonstans..;)??!!
Kram Therese

Hem & Lyckas Mia sa...

lila - så lite! kram!

tidsmästarinnan - ingen orsak, kram!

fridas gård - haha, :-D ja, *suck* gissa om maken är stolt över "sitt" sovrum och jag gnisslar tänder ;-) kram!

Benita sa...

Det här programmet har jag också tänkt att se. Missade nästan hela det första programmet, ska se om de går i reptis eller finns på nätet. Kul med något nytt på burken.

Ha de!
Kram B

Hem & Lyckas Mia sa...

benita - ja, det var rätt kul även om Lasse Berghagen kanske inte var sååå spännande.. ;-) Men väntar ivrigt på andra program. kram!