söndag 23 mars 2008

Spegel, spegel på väggen där..


Bild: Mia

Det är på gång en ommöblering i arbetsrummet. Bäddsoffan ska ut och istället ska en byrå in eftersom vi behöver dess förvaring och sällan sover någon över (vi behåller en tältsäng förvarad i förrådet).

Jag har länge varit förälskad i House Doctors spegel och nu fann jag äntligen en plats att kunna placera den. På byrån! Men i väntan tills att vi krånglat ut soffan till svärföräldrarna alternativt sålt den och istället kånkat in den ärvda byrån så ställde jag spegeln på sekretären. Och genast blev jag osäker, tyckte den blev fin här..

I've decided to make a rearrangement of furniture in the workroom. Our sofa bed will be replaced by an old bureau since we need it for storage.

For a while I've been in love with the mirror from House Doctor and finally I found a place for it. On the bureau of course! But while I'm waiting for the rearrangement I've placed the mirror on our secretaire and suddenly I become uncertain. I find it really beautiful here as well!

27 kommentarer:

Randi sa...

Spegeln har blivit en riktig klassiker. Jag har också funderat på att köpa den. Den passar jättefint över din sekretär!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Randi

SKATAN sa...

Jag instämmer med föregående talare angående spegeln! Tjusig! Ser för övrigt att vi har samma ränder på väggarna :) Glad påsk!

me and alice sa...

Spegeln är jättevacker!
Vackra bilder...
Glad påsk!
kram Susanne

Vita tankar sa...

Håller också med (gud vad jag är trist) om att spegeln är en klassiker redan. Det ser ut som om den funnit en väldigt bra plats på sekretären.

Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Riktigt fint med spegeln på sekretären!

Kram Annica

Kannor och karaffer sa...

Det blev ju jättefint - har nästan en likadan...

ha det gott!
Ann

Elaine sa...

Blev så fint med spegeln!

Jag har en spegel som ligger och väntar på att jag ska renovera hallen.....en gång när jag "får ut fingern".
Ha en fortsatt trevlig påsk!
Klem!

Ellas Inspiration sa...

Verkligen vackert! Ha en fortsatt mysig dag! Kram Karin

Hem & Lyckas Mia sa...

randi - tack! och tack detsamma, kram!

skatan - tack, glad påsk!

me and alice - tack! glad påsk, kram!

vita tankar - tack, kram!

mitt liv - tack, kram!

kannor - tack!

elaine - tack! glad påsk, kram!

ellas - tack, kram!

Benita sa...

Den där spegeln är verkligen vacker! Stiligt!

Fortsatt trevlig påsk!

Kram B

Marres Hörna sa...

Den är så fin så! Hade passat bra hemma hos mig med. ;-)

Kram!

Inredningsgalen sa...

Mycket fint!!! Har precis den spegeln lutad på en gammal byrå i sovrummet. Den är så snygg och ljuset i rummet blir så härligt när det reflekteras i spegeln.

White Season sa...

Jag tycker jätte mycket om den spegeln, har en likadan själv fast silver. Passar jätte bra där du har placerat den. Önskar dig en fortsatt skön påskhelg, Kram Malin

Designe sa...

Hej! Den där spegeln är såå fin! Såg bilden från ditt sovrum i Allt i hemmet specialtidningen! Jättekul! Jag tycker tidningen var helt underbar, bättre än vanligt! ha en fortsatt fin helg! Kram :)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh jag vill också ha en sån spegel! den är så fin. Passar jätte bra där!
Kram.

Mamma Millan sa...

Sååå fint sååååå!!!!!

ha det gott nu sista påsk dagen!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Malin sa...

Hej

Den spegeln är helt underbar!
jag har planer på att sätta upp en sån här i vårt badrum.

Kram Malin

Guldkant På Livet sa...

Blev jättefint med spgeln där, jag älskar den där spegeln och har en själv, de är verkligen fina! Tjusig madonna du har! Soliga annandagshälsningar Mari.

Hem & Lyckas Mia sa...

tack benita - tack detsamma, kram!

marre - tack, kram!

inredningsgalen - tack!

white season - tack snälla! tack detsamma, kram!

designe - tack rara du! kram!

stämningsfullt - tack! kram!

mamma millan - tack! och tack detsamma, kram!

malin - tack! kram!

guldkant på livet - tack, tack!

SEASIDE LIVING sa...

Jag har en likadan spegel och jag tycker sååå mycket om den! Skulle kunna tänka mig en i silver också till badrummet... :)

Hoppas ni haft en skön och härlig påsk!

Försenade påskkramar från Jenny

Under en vind sa...

DEn är såå fin! Älskar min!

Vi slängde också ut vår gästsäng förra året, in med en köpmansdisk för pysselförvaring istället!

Ha det gott, kram!

Goa sa...

Hej och tack för din kommentar!...gissa om jag blir glad att du länkar till mig..:)
Jättefin blogg du har!
Spegeln, ja, jag vill också ha en sån...de är så fina!
Hos dig är den verkligen ett smycke!

ha en fortsatt mysig måndag...
jag återkommer!
Kraaam...

My Lovely Things sa...

hej!!

självklart får du länka mig!!
Jag länkar dig med!!!

Fin blogg du har..trevliga ting du visar..verkligen en fin spegel..
ha det gott..
kram anna

Hanna sa...

Kikar in för att önska dig en fortatt trevlig påsk!

Speglen är verkligen urfin och den passar jättebra över din sekretär!

Ha en fortatt trevlig annandagpåsk!

Kram Hanna

Hem & Lyckas Mia sa...

seaside - ja, visst är den fin! kram!

under en vind - ja, bättre med förvaring! kram!

goa - tack, tack! kram!

my lovely things - tack snälla! kram!

hanna - tack söta du, kram!

På Norrgården sa...

Har också fatstnat för spegeln - den är jättefin och den passade ju bra där hos dig! Vilka fina ägg du visade nedan också! Kram Ida

Hem & Lyckas Mia sa...

norrgården - tack snälla! kram!