söndag 2 mars 2008

100 000!



Bilder: Mia

Visst är skålen fin? Köpte den för någon månad sedan hos Helen och hade svårt att välja bland alla hennes fina alster. Men hjärtat fick mig att falla pladask. Det var första men definitivt inte sista gången jag besöker henne. Tjejen är duktig och gör i flera olika färger såsom ex. vitt, svart och blått så hon är väl värd ett besök om du bor i Göteborgsområdet.


Bild: Mia

Nu är det dags att tävla igen. Denna gång för att fira att jag nu har kommit upp i dryga 100 000 besökare! Tusen tack kära läsare, utan er hade jag inte kommit så långt. Jag lottar ut Helens söta hjärtan till två läsare som skriver en kommentar under detta inlägg. Vem som får vilket hjärta lämnas till slumpen. Glöm inte att skriva din mailadress om du inte har en blogg. Tävlingen pågår till och med onsdag 5/3. Lycka till!

I bought this bowl a while ago at Helen's shop. She makes the most lovely items and I can recommend a visit if you live nearby.

Time to have a contest again. This time the reason is because I now have passed 100 000 visitors on my blog! Thanks in a million my dear readers! If you want to win a heart, please make a comment and write your e-mail adress in case you don't have a blog. The last day of the competition is Wednesday the 5th. Good luck!


82 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vad fina saker hon gör! Helt underbara!

Ha en härlig blåsig söndag!
Kram
Lotta

Hem & Harmoni sa...

Grattis till 100 000 besökare! Fantastiskt...

Visst är det fina saker hos Helen. Jag har tänkt att gå en av hennes keramikkurser till hösten, det blir kul.

Ha det gott, kram Maire

Stina sa...

Grattis!!
Fin keramik och fina foton. Visst är det roligt att besöka Helen.
Kram

Anonym sa...

Grattis till 100000 besökare!
Det är inte konstigt att många tittar till din blogg,så inspirerande.
Helens saker är helt underbara.Nu är det bara att hålla tummarna.
Ha det gött,kram Monica
monikanen@yahoo.se

Petra sa...

Grattis till 100 000 besökare! Man vet ju vem man ska vända sig till för att få reda på en massa härliga smultronställen i Gbg-trakten! Ha en härlig söndag! Kramiz /Petra

Anna sa...

Du har en inspirerande blogg :-) Sitter i ett land där man mest inreder med glas och stål och inrednignstidningar är på tyska ;-) Då är det bra med svenska bloggar :-)

Grattis till 100 000 besökare :-)

Anna sa...

Nej men oj, nu skrev jag ju fel adress! Jag har ju emigrera.blogspot.com

Benita sa...

Ojj va roligt, GRATTIS till 100 000besökare <3
Fin skål du shoppat :)

Ha en bra vecka!
Kram Benita

Karin A sa...

Så vackert fat! Ska defintivt göra ett besök hos henne någon gång. Grattis till 100.000 besökare. Fantastiskt!


Ha det fint! kram Karin

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis till 100 000 besökare!

Fin keramik du visar, det skulle jag inte tacka nej till att vinna :-)

Kram Lina

Under en vind sa...

Superstort grattis till alla dina besökare!!!!

Vilka fina saker!

Ha det gott, kram!

Stämningsfullt sa...

Åh grattis!! Vad roligt!
Jättefina saker :)
Kram, kram.

Inredningsgalen sa...

Jag som tycket att jag hade haft många med mina 25000, det var ju inte mycket att komma med! Kul för dig!!
KRAM

Jo sa...

Jag sällar mig till mängden som gratulerar till 100 000 besök! :) Jättekul, men jag är inte så förvånad direkt! :)

Helen gör verkligen fina saker, man får nog ta sig en tur ut dit en dag! :)

Ha det gott!

Jonna sa...

Grattis till 100 000 besökare.
Du har så mycket fint!!

Line sa...

Gratulerer med 100000 besøk! Wow!!
Kjempefin keramikk (¨,)

missfixtrix sa...

Riktigt fina saker... Inte illa med 100 000 besökare. / Johanna

Bara Gry sa...

Grattis till 100 000 besökare! Jag förstår mycket väl att du har såå många som är inne och läser på din sida :-)

Jag lämnar svar på frågen du ställde under kommentarerna på min blogg. Tänkte det kanske var bäst :-) (finns under mina kommentarer om ca 5 minuter)

Ha en underbar kväll! Kram Gry

På Norrgården sa...

Gratulerar till de 100 000! Vilka härliga hjärt-saker, gillar också allt med hjärtan på! Ha en bra ny vecka! Kram

Charlotta sa...

Kul med så många besökare. Ett bra bevis på att du uppskattas. Det var väldigt fina hjärtan. Ha det gott! Kram kram!

snusilus o sannibus sa...

Hej!
Grattis till 100000!!! Jättefin blog! Och vilka söta hjärtan!
Ha en trevlig kväll!
Susanne

Jes/Vita villa vila sa...

GRATTIS till 100 000 besökare!!! WoW - det är mycket det, vad kul ☺

Vad roligt med en tävlig :) *Hoppas jag vinner* hi hi. Supergulliga hjärtan och vilket fint fat!!! Härliga foton - as always!

Kram Jes ♥

Mrs_Oom sa...

Tack så mycket! :)

Åh vilka fina!! Synd bara att det är lite svårt för mig att ta mig ut till Helens shop.. men får jag chansen så tar jag den för dem var superfina! :)
Ha det fint! Kram :)

beas barnslikheter sa...

Ett STORT grattis till magiska 100.000....dit är det lååångt för mig....hihi..

Kram Bea

Emy sa...

Grattis till 100 000 besökare :-)

Underbar keramikskål och söta små hjärtan. Härlgt!

Ha det gott!
Kram

sofia sa...

Åh vad fina hjärtan!! Grattis till alla dina 100 000!! :) kram

Kalkstenssommar sa...

Grattis till 100 000!!

Det måste kännas härligt!

Hjärtans hjärtliga hälsningar

L

Maria sa...

100 000! Herregud! Vart ligger butiken då?

zizzi sa...

Grattis! och tack för tipset om helenes butik, ska åka och hälsa på henne inom en snar framtid!
Kram
Cissi
www.zizzi-zizzi.blogspot.com

Mystanten sa...

Fantastisk bloggg! Jag har nyss hittat hit och har nu läst i säkert över en timme och hittat massor med fina bilder och bra tips.

Underbar keramik! Ska försöka åka dit i sommar när vi besöker Liseberg som vi gör årligen.

Grattis till alla besökare, jag förstår verkligen varför så många följer din blogg. Fortsätt skriv ofta.

Kram Sara

Beatrice / musli sa...

Jättefina keramik-saker hon gör! Hoppas allt är bara bra!

Kram
Bea

Josephine sa...

det är väl inte så konstigt att du har så många läsare :) grattis iaf!
keramik är något jag också gillar. beställde lattemuggar från höganäs som kom häromdagen och dem är superfina :)
Keep up the good work! Kramkram

Hemma hos Klara... sa...

Grattis till 100 000 besökare, jag är jätteglad att jag hittat hit till din fina blogg.

Ha en bra dag!
Kram Helena

Anne sa...

Grattis till 100 000 besökare!

Vilka fina produkter. Deltar gärna i tävlingen.

Hälsningar,
Anne

abackman66@hotmail.com

Carina sa...

Grattis till 100 000!!!
Åh, vilken vacker keramik! Och hjärtan är aldrig fel...
Ha en bra vecka!
Kram, Carina

Mamma C sa...

Får väl säga grattis till dig
100 000 besökaer så kul.
Mycket fin keramik du visade på dina bilder.
Mamma C

Ammie sa...

Grattis :)

Håller med dig, väldigt snygga saker :)

leopardia sa...

då får man gratulera :)
vilka mysiga halsband. ja, fina saker överhuvudtaget!
ha det gott!

Sofie Andersson sa...

Fina hjärtan!!!


http://tavlingsdax.blogg.se/

MiaMaria sa...

Man får gratulera till de 100 000 besökare!!!!!!!!!!!!!

Underbara ting hon gör!

Ha´det så gott!
Miamaria

Kaleen sa...

Oj vilka fina :)

Anonym sa...

GRATTIS..till din härliga sida!

Är en liten samlare av hjärtan men dessa har jag aldrig sett!
Jättesöta!

Vårhälsning
kathryn.palu@comhem.se

Linda sa...

Grattis till 100 000 besökare inte så kostigt bloggen är kanon

Anonym sa...

Tips: www.mobila-posten.se
Skitcool tjänst!

ejmis sa...

Vilka jättefina saker =)

Tre rum och kök sa...

Gratulerar till dina 100 000...själv så är jag "bara" uppe i dryga 300, hmm! Jättemysig sida, jag förstår att du har så många besökare.
Synd att jag inte bor närmare, annars skulle jag titta närmare på keramiken, vem vet, kanske en dag så.
Kikar in igen//K

Anonym sa...

Hej!

Vacker skål, och precis som du är det hjärtat ögat fastnar för.
Hoppas att jag har chansen att vinna det vackra hjärtat.

Grattis till så många besökare!
Ha en trevlig vecka!

/M som i Mica

massablaj sa...

Grattis till det stora antalet besökare! Vore jättekul att vinna det fina hjärtat.

min mejl för säkerhetskull info@annakarlsson.se

Guldkant På Livet sa...

Grattis till 100.000 besökare!!! Vilken avcker skål, så snyggt med hjärtat där och även de små lösa hjärtanen! Mari.

Saga sa...

Grattis till alla besökarna, själv ligger jag på ca 50, men det är påväg uppåt :P
Gud så söta hjärtan! Hoppas ett av dom blir mitt :)
Ha en trevlig kväll, vem vet vi kanske hörs igen :D

Himmelbit sa...

Oj, 100 000 besökare - det var inte illa! Tur att du har plats för oss alla ;-).

Jättefina saker och jag vill ju absolut inte missa chansen att vinna!

Ha en toppendag!
Kram

Anonym sa...

Grattis!!!! : ) Tack för en inspirerande blogg!

Kram
maria.anderzon@gmail.com

junhe sa...

grattis till så många besökare =)) tack för att du visar så mycket fint och hälsa Helen att hon gör verkligen fina saker. de där hjärtana skulle gärna få följa med mig hem =) ha dt gott/ kram junhe

Jenny sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och tävla :)

Linda Nordh sa...

Oj, hittade hit alldeles nyss och vill gratulera till 100 000 besökare och så klart tävla!

ida sa...

det skule inte vara helt fel... de e ju verkligen ur söta!!

ida-hi@hotmail.com

Junitjej sa...

Vilken fin skål!

--Bitemee-- sa...

Åh det skulle man allt vilja vinna :D

108:ans makeover team sa...

Grattis..

... du skriver intressant och varierat, så klart att du får massor av besök och bloggväner...

Kramiz Carina

sandra h sa...

Jag vill vara med:)

Mickan sa...

Vilka fina saker! :D
Jag är gärna med i utlottningen! :)

Mita`s hjørne sa...

Nydelig skål du har, og de hjertene var jo bare supersøte da...

Ha en koselig dag og uke...

Malin sa...

Hej Vilken fin blogg du har.
Titta gärn in till mig!
Hälsningar
Malin

Mysiga lantliga ting sa...

Men du det var inte illa! GRATTIS till sååå många besök!!
Den där skålen var jättesöt.
Ha en fin vecka.
Kram Johanna

faster atta sa...

Grattis till 100000, självklart vill jag vara med och fira!

Hanna sa...

Grattis till 100 000 besökare! kul att det är så många som besöker din sida!

Oj så fina alster hon gör, blev verkligen sugen på att åka dit!

Ha en trevlig vecka!
Kram Hanna

Anna sa...

Grattis till så många besökare :) Skulle jättegärna vilja vinna ;D

Anonym sa...

Hej,

Grattis till 100 000 besökare!!
Är en av alla "tysta besökare" på din blogg som med jämna mellanrum kikar in för att få inspiration från din fina sida.

Du har verkligen ett vackert hem med jättefina möbler och prylar!

Det dröjer inte lång tid innan du har 200 000 besökare, ska du se!

Hoppas du får en fin och solig vårdag!

Mvh
Terese

terese-sandstrom@hotmail.com

Lavendeldoft och vita spetsar sa...

Oj, en så´n möjlighet att vinna fina hjärtan vill man ju inte missa! Jättefina var de! O GRATTIS till alla dina besök! Populär blogg mao!!!
Kram/ Linda

kattis sa...

Wow, så himla kul!! GRATTIS!!

ulle65 sa...

Grattis till så många besökare!

Det är du värd med alla dina fantastiska idéer och tips!

/Ulrika Skogstad

Vaniljdrömmar sa...

Hej!
Sååå många besökare du har :) vad roligt. Jag har precis börjat blogga och tycker att det är så roligt, hoppas på många besökare jag me :)
Ha en bra dag!
Helene HR

Arcturasidyll sa...

Ojoj vilken blogg, Detta är förta och garanterat inte sista gången jag tittar in.... det blir ju inte heller sämre av att hitta en tävling=)

/Cissi

Arcturasidyll sa...

WoW vilken Blogg! Detta är första och garanterat inte sista gången jag besöker dig=) & att hitta en tävling (bara så här) gjorde ju kvällen mycket roligare!

Ha de!

/Cissi

Fanny sa...

åh, jag skulle gärna vara vinnaren!

Livet runt 35 sa...

Imponerande med 100 000 besökare!

Och vilken fantastisk skål!

Mia sa...

Grattis till 100 000 besökare, själv har jag en bra bit kvar dit... Jättefin keramik, såklart jag vill ta chansen att vinna ett sånt fint hjärta.
/Kram Mia

vonnie sa...

Congratulations on your blog numbers!! "Blog-Land" is so much fun and so very inspiring!!

Vita tankar sa...

Wow, 100 000 är mycket! Hoppas att det inte är försent att vara med och tävla om ett sött hjärta...

Kram Linda

etthusivitt sa...

Jag vill vara med!! Nu var jag nog ute i sista minuten va? GRATTIS till 100 000!!Kram, Anette

Moster's sa...

Super fin blogg som du har inte undra på att över 100 000 har varit in och tittat. Ljuvliga hjärtan

Hem & Lyckas Mia sa...

mosters - tack snälla!