måndag 18 februari 2008

Vita Gåvor




Bilder: Mia

Vita Gåvor är swapen för oss som älskar inredning, färgen vitt och/eller diskreta färger. Där byter vi presenter några gånger om året och Swap Vår bjöd på dessa presenter som kom hela vägen från Island! Tusen tack, en underbart vacker duk från House Doctor, en söt lotuslykta och ett vackert kort.
þökk sé leyndarmál vinkona!

Vita Gåvor (White Presents) is the swap for us who love decoration, the colour white or/and discrete colours. We trade presents sometimes and in the Swap Spring this is what I got. Thanks a lot, friend from Iceland who bought me a beautiful table cloth (House Doctor), a cute candle stick and a beautiful card as well.

27 kommentarer:

migoalice sa...

Hejsan.

Tack för att du var in och lämnade ett avtryck på min blogg :-)

Vilken jättehärlig blogg du har, låter hur kul som helst att byta presenter med varandra, lilla julafton :-)

Tyvärr så vet jag inte vem som gör dessa marsipanbebisar, det var "bara" ett mail jag fick som stod på engelska, men visst är det heeeelt underbara.

Kram
Melinda

www.minochmammas.blogspot.com sa...

Hej!
Tack för dina fina ord i bloggen:-) Och tack själ förresten!
Jag har vista dina kort i skolan och gett dem adressen till din blogg, hoppas det för stooora beställningar:-)
Många kramar!

therre sa...

Fina grejer du fått :)

Stämningsfullt sa...

Vad roligt! Så fina saker du fick!
Kram.

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt! Vilka härliga paket med underbart innehåll :)

Kram Jes

Under en vind sa...

Vad kul att byta saker med varann och att ha olika teman!
Ha en fin dag! Kram!

Moderncountry sa...

Men oj så artig å ha en slik byttegjeng! Gavene er vakre Mia! Lotusblomsten var virkelig spesiell.Moro!

Designe sa...

Åh, vilka fina presenter du fått!..Fint förpackade oxå! Va roligt att byta lite! :)

perlan sa...

Så roligt med paket!! :) Visst blir man lika glad varje gång man får det?!
kram

Inredningsgalen sa...

Hej!
Såg ett inlägg om det hos en annan bloggare, finns det någon möjlighet att få vara med!?!

Tidsmästarinnan sa...

vilken bra idé med gåvor, både klura ut vad man ska ge och spännande att få!

Det är konstigt med House Doctor, jag tror inte att de gör någonting som jag inte faller pladask för :-)
Kram
S.

Hem & Lyckas Mia sa...

migoalice - tack själv! ah, ja, verkligen underbara! kram!

min och mammas - tack söta du, vad gullig du är! kram!

therre - tack!

stämningsfullt - tack, kram!

jes - tack, kram!

under en vind - tack detsamma, kram!

modern country - tack snälla!

designe - tack, tack!

perlan - absolut! kram!

inredningsgalen - visst får du det, maila mig dina adressuppgifter och bloggnamn på maria@hemochlycka.se så fixar jag resten!

tidsmästarinnan - nej, precis, man blir aldrig besviken på House Doctor.. kram!

Mamma Millan sa...

Hello..fin present!!
Har försökt gå med, men verkar inte funka när jag ska logga in....

skriver "vita gavor"..och "presenter" som lösen, men kommer inte in,,,vad gör jag för fel??

Skulle vad kul att va med!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Amelie78 sa...

Hei!
Tusen takk for svar på bloggen min! Kjempesnilt! De tipsene er gull verdt for meg. Vi handler nok sofa i Göteborg når vi tar fatt på oppussingen av stua :) Hadde ikke hørt om Bolagret før, men tittet på sidene og fant masse jeg likte! Så igjen - tusen takk!

Ha en god dag! Her skinner sola!

Hilsen Amélie

M&Co sa...

Så gøyal swap!! :-)Syntes det er så morsomt med sånne swapper:-)Og jeg er så glad du blir med i vår og!! Så vakker duk og lykt!Sånn Lotuslykt blir det så nydelig skinn i!

linnea-maria sa...

Vilken fin lotuslykta du fick!! /linnea-maria

Guldkant På Livet sa...

Vilkan fina gåvor! Ljuvlig duk och fina inslagningar och ljuslyktor kan man aldrig få fötr många utav! Mari.

Bara Gry sa...

Kul idé att byta gåvor!!

Var tvungen att gå in på länken och kolla lite. Spännande! Vet du vem som fick din gåva eller får ni inte veta om personen inte väljer att visa på sin blogg?

Lotuslyktor är fina, tycker jag. Har ingen, och har så många lyktor att det är svårt att hitta plats för en till, ha,ha... Men, man kan ju alltids byta ut.

Ha en fortsatt skön kväll! Kram Gry

Vita tankar sa...

Funderar lite på att gå med...verkar vara kul!
Du fick ju jättefina gåvor!

Kram Linda

Jellon sa...

Hej! Mmmm så fina saker i helt bedårande vackra paket. Det är så trevligt med idén för Vita Gåvor!! Har varit runt och kikat i din härliga blogg!!! /Ha det så gott!! // Jellon

Fredrik / Vit design sa...

Så fin :) Det är en riktigt rolig ide det är med att byta.. :) Kramkram

Hem & Lyckas Mia sa...

mamma millan - vi har fixat det där gemensamt nu, inte sant?

amelie - roligt att kunna ge lite tips! lycka till med soffköpet!

m&co - ja, visst är det kul med swapar!

linnea-maria - ja, verkligen fin!

guldkant på livet - nej, precis!

bara gry - jo, jag vet vem som får min gåva men jag vet inte vem som skickat till mig. nu stod det ju island på paketet i det här fallet men meningen är att gåvan jag får är hemlig. det avslöjas lite senare i bloggen vem som fått av vem. ja, man kan ju varva! kram!

vita tankar - ja, du är varmt välkommen, maila mig bara din blogg, ditt namn och dina adressuppgifter om du vill vara med! kram!

jellon - tack, tack!

fredrik - tack, ja, det är kul! kram!

Bara Gry sa...

Men då vet du vad jag snackar (skriver) om :-) All lycka till er med!

Kram Gry

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å så fina! Längtar redan till nästa swap:-)

Susanne

Hannis sa...

Haha, tur att folk skrattar åt mina kommentarer=))
Du kan tänka dig vilket suckande det blev från min ena systers sida som är big fan av just Valnöt!
Fina saker du fått/Kram Hannis

Smultronstället sa...

Oh vilka fina presenter! I synnerhet den snygga duken!

Hem & Lyckas Mia sa...

bara gry - tack, kram!

brunkullan - jag också ;-)

hannis - hihi, kan tänka mig hennes reaktion.. ;-) tack, kram!

smultronstället - tackar!