torsdag 14 februari 2008

Schabloner


Bild med tillstånd från Schablononline.se

Minns ni att jag skrev om ett nystartat företag vid namn SchablonOnline.se för en tid sedan? För att göra en uppföljning sedan sist så har det gått mycket bra för företaget som nu har 1000 (!) schabloner i sitt sortiment. Visst är det roligt att det går så bra för det svenska företaget som nu dessutom är Skandinaviens största ställe för väggutsmyckning!

Passar dessutom helt OT att önska er en hjärtlig alla hjärtans dag!


Maybe you remember that I a while ago wrote about a new company called SchablonOnline.se? Since then it has been going very well. They now have 1000 (!) stencils to choose between. The Swedish company is now the biggest place in Scandinavia for wall decoration!

Best wishes for you all, a Happy Valentine!


17 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Snyggt och enkelt att göra om här hemma!!
En trevlig alla hjärtans dag på dig med!

Nostalgi och romantik sa...

Så häftigt!
Önskar dig en härlig Alla Hjärtans Dag!
Kram
MArie

MiaMaria sa...

Ett hjärta på alla härtans dag!
Miamaria

perlan sa...

Önskar dig detsamma!
Hoppas du har en mysig alla hjärtans dag idag!!
kram kram ♥♥♥

Bara Gry sa...

En görbra affärsidé! Snyggt blir det också, och snabbt!

Ha en fin Alla hjärtans-kväll! Kram Gry

Vita tankar sa...

Det är ett himla bra sätt att förnya hemma! Snyggt!

Trevlig Alla hjärtansdag!
Kram Linda

Stämningsfullt sa...

Tack detsamma till dig!
Fint och enkelt sätt att förnya :)
Kram!

Stina sa...

Jag håller med om att den där sidan är jättebra. Finns verkligen något för alla smaker. Kul att det går så bra för dem. =)

Hoppas du har en skön alla hjärtans dag. Kram

Hanna sa...

Kikar in för att önska dig en mysig alla hjärtans dag!

KRAM
Hanna

Home & Clothes Design sa...

Super fint och dekorativt på ett enkelt sätt...ha en mysig alla hjärtanskväll.

Hjärtekramar från mig/ Annelie

Petra sa...

Har äntligen fått gubben att ge med sig om väggcitat, ska se om det hinns med till helgen - liite nervöst att göra fel, jag är sådan perfektionist vid vissa saker,hrm...
Stort grattis till födelsedagen för din blogg och önskar dig en trevlig alla hjärtans dag! - med fyra minuter kvar på denna dag, haha... Kramiz /Petra

Hem & Lyckas Mia sa...

tack hörrni! ;-)

Charlotta sa...

Vilket paradis för någon som jag! Jag har använt schabloner på några ställen i vårt hus och jag hade garanterat använt fler om jag hade hittat några jag gillat. Vi som diskuterat att vi måste göra om hallarna så sent som idag, vilken inspiration jag fick nu då! Kram på dig!

Jellon sa...

De schablonerna har jag inte sett förrut. Men gu' så snygga!!!!! Underbar hemsida med massor av inspiration och fina bilder!! // Trevlig helg från Jellon

Hem & Lyckas Mia sa...

charlotta - vad roligt, kram!

jellon - tack detsamma, kram!

Benita sa...

Vá kul! Den här infon från dig har jag helt missat, måste besöka deras sida. Tycker det är snyggt med schabloner, stora som små.

Ha dé!

Kram B

Hem & Lyckas Mia sa...

benita - ja, gör det, väl värt ett besök! kram!