lördag 2 februari 2008

Pynt och dekoration



Bilder med tillstånd från Chic Antique.

Jag skrev för några inlägg sedan om min kedja över sekretären. Företaget som ligger bakom den heter Chic Antique. De har otroligt mycket snyggt. Mycket som man kan pynta med, något jag tycker är så smart, de vackra korten som man kan rama in eller hänga i kedjan eller varför inte fästa på ett paket? Kortet näst längst till vänster har jag.

Så är det så fint att hänga något på en dörrknopp som också går att variera. Allt efter humör och årstid till lust och inspiration. Och detta hjärta passar ju ypperligt bra just nu i februari för ni glömmer väl inte Alla hjärtans dag..?

I wrote a while ago about my chain over my bureau. The company that made the chain is Chic Antique. They have so many nice things. Among the things are the beautiful cards, I have the second one to the left. And this heart is beautiful to hang on a door handle. This heart is a clever thing to buy this time of year, I hope you haven't forgotton about Valentine's day..?


Bild med tillstånd från Chic Antique.

37 kommentarer:

Mamma Millan sa...

Hej vad fint du har!!! Älskar med cult design!!fina kort

lite ny här, ville bara kika in!!
Trevlig Helg!!!/Millan

MiaMaria sa...

Jättefina kort och hjärtat är så fint.
Nej,då vi glömmer inte alla hjärtans dag!

HA´en bra helg!
Miamaria

Hannis sa...

Vilket fint hjärta!
Fina gamla kort, såna kan man inte ha för mycket av=))
Kram Hannis

Jes/Vita villa vila sa...

Å den kedjan är så söt :)

Härliga bilder!!!

Önskar dig en fin helg,
/Jes

Snäckornas sjö sa...

Vackra bilder!!! Kedjor är väldigt användbara...kul att byta ut saker efter humör!

Kram

Guldkant På Livet sa...

Vackra bilder och ting från Chic Antique.Den butiken har så mycket vackert!!! Mari.

Mita`s hjørne sa...

Koselige og stemningsfulle bilder hos deg...

Ha en koselig helg...

Bara Gry sa...

Kedjan är så fin... suck, bringer fram "måste ha" i mig...

Trevlig helg! Kram Gry

Tilde sa...

fina bilder du visar.Jag måste in o kolla den butiken
Kram Tilde

Nilla sa...

Underbara bilder, så fint!

Trevlig helg,
Kram Nilla

Hem & Lyckas Mia sa...

mamma millan - tack snälla! varmt välkommen tillbaka, trevlig helg!

miamaria - så bra ;-) tack detsamma!

hannis - visst är det! nej, precis ;-) kram!

jes - ja, jag gillar den skarpt. tack detsamma!

snäckornas sjö - ja, jag tycker det är smart! kram!

guldkant på livet - håller med!

mita - tack söta du, trevlig helg!

bara gry - hihi, ja, den måste du ha ;-) trevlig helg, kram!

tilde - tack, ja, kolla in! kram!

nilla - tack, ja, de har verkligen mycket fint! trevlig helg, kram!

Vita tankar sa...

Har hittat den perfekta kedjan, men vet inte riktigt var jag ska hänga den. Din sitter däremot helt perfekt, ser så vackert ut.

Kram Linda

Petra Bloggar sa...

jättefin liten butik! vad brukar frakten till sverige gå på?

Home & Clothes Design sa...

Vilket fint hjärta och kort....inte glömmer man Alla Hjärtans Dag:)

Kram/ Annelie

Under en vind sa...

Jättefina!!!! Ha en fortsatt skön och msyig helg! Stor kram!

Tidsmästarinnan sa...

jag är barnsligt förtjust i de där kedjorna, jag har provat att göra en liknande själv, men rätt vad det är får jag nog slå till på en "riktig" också :-)
Må så gott!
S.

Lotta sa...

Åh vad fint! Jag älskar ju hjärtan!

Hoppas du har en riktigt härlig helg! Själv hinner jag inte med vare sig FL eller bloggen känner jag. Det är så mycket annat som tar tid, och så är jag rysligt trött sedan jag började jobba igen.

Många varmar kramar
Lotta

M&Co sa...

Så lekkert, og genial det kjede var! Er som deg, liker å flytte og bytte rundt på ting etter årstid og humør :-) God fastelaven!

Benita sa...

Vilka fina kort! Jag har precis köpt ett likande och hängt det under en hylla i köket :)
Å nej, inte glömmer jag alla hjärtans dag, då ska jag ev åka på seans.

Kram B

Hem & Lyckas Mia sa...

vita tankar - tack! kram

petra bloggar - de finns hos olika nätbutiker och butiker så du kan shoppa lite här och lite där.

home & clothes - nej, det får man ju inte ;-) kram!

under en vind - visst är de! tack detsamma, kram!

tidsmästarinnan - ja, de är väldigt fina..

lotta - nej, jag förstår att du har fullt upp men försök att inte känna dig stressad. hoppas du trivs bra! kramar i mängder!

m&co - ja, det är mysigt att kunna varva lite. trevlig helg!

benita - seans, det lät spännande! kram

Jenny sa...

Ljuvliga bilder!
Kram
Jenny

Ann-Catrin / finthemma sa...

Oj oj så mycket fint, hjärtat är ju helt bedårande... besökte deras monter på Formex... ja du där ville man ju ha allt!!
Underbara bilder!!
Kramar A-C

Inredningsgalen sa...

Håller med, verkligen jätte fina och användbara!

Marie sa...

Chic Antique har verkligen en massa vackra saker, ljuvliga bilder!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Evelinas hus sa...

Ja dom har ju så mycket vackert. Jag har också några av korten.
Kram på dig
Caroline

Marres Hörna sa...

Vackert! :-)

Ha en fin dag!

Kram

Hem & Lyckas Mia sa...

jenny - ja, visst är de! kram

ann-catrin - ja, jag tycker också de har mycket fint! kram

inredningsgalen - så sant!

marie - håller med dig. tack detsamma, kram!

evelinas hus - ja, jag skulle kunna tänka mig fler kort.. kram!

marre - visst är det! tack detsamma, kram!

Moderncountry sa...

Herlige bilder fra en like herlig butikk Mia! Hjerter og Valentine..undrer hva jeg vil lage til min samboer..

I Siste besøk lurte du på om jeg hadde malt skapene mine allerede, og svaret er nei. Skapa du ser på bildet var allerede i denne fargen. Bildene har jeg tatt i butikken. Følg med så får du se fortsettning på maling og dekorasjoner.
Ha en herlig uke!
Klem

perlan sa...

Vilken snygg kedja! och härliga kort! Riktigt fint ihop!
kram kram

Sara sa...

En sån kedja skulle jag oxå vilja ha och sätta upp fotografier i och vykort. I julas satte jag upp ett fint band med alla julkorten fästa i gem, då föddes idén att det kan vara kul att alltid ha något liknande uppe.

me and alice sa...

Hej!
Kedjan är hur fin som helst, korten också...
kram Susanne

Emil sa...

GRATTIS! Du har vunnit en Viggo :) den kommer med posten så fort som möjligt!

Hemma hos Stina sa...

Ja, de har verkligen fina grejer. Gillar det där hjärtat jättemycket. Å självklart kan man ju inte glömma alla hjärtans dag. =) Kram

Tina sa...

Jätte fint hjärta, pynt och dekoration gör mycket...som min man kallar det... "lull,lull". Ha en bra dag. / Tina

Hem & Lyckas Mia sa...

modern country - ja, du har ju några dagar kvar att fundera lite ;-)ska följa med absolut! kram

perlan - ja, visst var det fint! kram

sara - ja, jag gillar idén!

me and alice - ja, de har mycket fint! kram

emil - åå vad roligt, tack snälla!

hemma hos stina - nej, det får man inte glömma ;-) kram

tina - hihi, bra ord, samma som simon på kanal 5 säger ;-)

Anna Lisa sa...

Så nydelige bilder. Flotte ting. Ønsker deg en fin helg. Klem

Hem & Lyckas Mia sa...

anna lisa - tack detsamma! kram