måndag 11 februari 2008

Hurra för H&L som fyller år!



Bilder: Mia

Tisdag 12 februari fyller Hem & Lycka 1 år! För att fira detta tycker jag det är passande med en blomma och denna söta blomma (Aspegren Denmark) lottar jag ut bland er som skriver en kommentar. Skriv en kommentar under detta inlägg innan fredag kl. 18 och hoppas på vinnarlotten!

Today is Hem & Lycka's first birthday! To celebrate this I think it's suitable with a flower and this flower will be raffled amongst you who write a comment. Write your comment before Friday at 6 PM Swedish time and hope for your luck!

76 kommentarer:

MiaMaria sa...

Då får man gratulera på bemärkelsedagen...1 år i blogg världen. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Och självklart vill man vara med...

Ha´det så himla gott och sov sött!
Miamaria

Stämningsfullt sa...

Grattis Grattis till födelsedagsbloggen :) !!!
Ha en bra kväll!
Kram.

etthusivitt sa...

Åh stort grattis på 1-årsdagen!! Jag vill gärna vara med och tävla om den jättesöta blomman! Kram, Anette

Designe sa...

Grattis i förskott och ha en bra "ettårsdag"!...tänk va tiden går fort! Jag firade 1 år för en månad sen ca. Kram :)

Mita`s hjørne sa...

Gratulerere med et-årsdagen...
Nydelig blomst du lodder ut...

Ha en koselig uke...

Stina sa...

Grattis, Grattis på 1 årdagen, tänk redan ett år!
Kram

Bergagårdens Lina sa...

Grattis på födelsedagen, bloggen!

Anonym sa...

Hipp Hipp Hurra!!!!

Keep up the good work och fortsätt inspirera oss!

Kram Ninizen

Fredrik / Vit design sa...

Jamen grattis! :)
Sjävklart vill jag tävla, nu kanske jag vinner tillbaka ;) Föresten så skickas din Viggo imorgon, ber om ursäkt över att det tagit lite tid, men nu kommer den. Och jag hoppas att den ska passa bra där hemma.

Shyme sa...

Tänk vad fort tiden går när man har kul :-D! Grattis på "ettårsdagen"!

En inredoholic sa...

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar Hem och Lycka idag, med BLOMMOR : ) och blader, vi gör én så glader vi gratulerar Hem och Lycka idag.

Kram från En sjungandes Inredoholic. Ett TREFALDIGT Skånskt levene...
HURRA HURRA HURRA

Anna Larsson sa...

"Lyckan kommer, lyckan går. Men hos Hem och Lycka, den alltid består!!"

Här blir jag alltid uppfylld av lycka och inspiration - ren och skär glädje för själen!

Ett Stort Grattis på 1-årsdagen!!

Ja må bloggen leva - länge och väl, hurra, hurra, hurra!!!!

Tycker mycket om att besöka denna blogg, jag blir så glad *ler*. Så roligt att "träffa" likasinnade här på nätet som riktigt förstår det här med inredning...hihi!

Nina sa...

Grattis grattis!

Mamma Millan sa...

HIPP HIPP HURRA!!!!Hurra!! Hurra!!

GRATTIS på 1-årsdan!!!
Vad kul 1 år!!! (Snart kan jag fira 3v el nåt!!)

Klart man vill va med o tävla!!!!
Älskar ju blommor!!!

Trevlig Kväll!!

Ps... Tävling pågår även hos Mamma Millan!!!

zizzi sa...

Grattis på ett års dagen! Själv har jag "bara" hållt på ca 4 månader...

Under en vind sa...

GRATTIS på 1-årsdagen!!!! Va kul! Ha det gott, kram!

Karin A sa...

Grattis på ettårsdagen! Tänk vad fort ett år kan gå - jag hoppas det blir många fler. :)

Kram Karin

therre - www.lantligromantik.se sa...

Grattis till ettårsdagen :) Självklart vill jag också ha den söta blomman!

Elin sa...

JA MÅ DEN LEVA... UTI HUNDRADE ÅR...

Grattis på 1 års dagen!

Kram Elin

zandrisens.blogg.se sa...

*harkel*
"Vi gratulerar, vi gratulerar, viiii gratulerar Hemålycka idag..."

Grattis till ett år som en av de bästa inredningbloggarna i etern, kram!

emma sa...

Grattis! och vilken söt, det är klart man vill vinna;)

Inredningsgalen sa...

Tiden går fort när man har kul! Har tittat igenom hela din blogg idag, du har verkligen utvecklats, både inredingsmässigt och bildmässingt! Har märkt det samma på mig när jag kollar tillbaka på mina gamla inlägg.
Ha en bra "födelsedag"
KRAM

Vägen till Drömhuset sa...

Grattis till 1 årsdagen!!

Kram Sara

Linda sa...

Denna var ursöt:)

Cia sa...

Grattis på 1årsdagen!! :)
Självklart vill jag vara med och tävla om det jätte söta blomman!

Kramar Cia

Smått och gott hos Lina sa...

Så roligt med födelsedag. GRATTIS! Och klart jag vill vara med och försöka vinna den vackra blomman :-)

Kram Lina

me and alice sa...

Grattis till 1-årsdagen...
Hoppas det blir många många fler med din fina blogg...
kram Susanne

kattis sa...

Ett stort grattis på 1-årsdagen!!! :)

happymajsan sa...

Första besöket på Din blogg och ramlar på en tävling, jiipii, jag vill gärna vara med. Toppenblogg du har, kommer gärna tillbaka.

Kramar

Birks & Kalles mamma sa...

Grattis på ett-årsdagen lilla Bloggen.

På Norrgården sa...

Ja, man får gratulera så mycket då! Blomman var ju superfin! Ang. föregående inlägg - har inte kollat på Anna Pihl föregående säsonger (tyvärr), men sen igår är jag fast! Längtar redan till nästa måndag! Tänk att man kan längta till en måndag;)

Nostalgi och romantik sa...

Ett stort Grattis till 1-årsdagen!!!
Vill jättegärna vara med och tävla om den söta blomman också förstås!
Kram
Marie

Lotta sa...

Tänk att det har gått ett helt år! Min blogg firar också 1 år nu i februari nångång, måste kolla när!

Ser fram emot att fortsätta komma in till dig och kolla på fina saker!

Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram
Lotta

anneli sa...

Gratiis på födelsedagen bloggen! Ingen dålig bedrift inte.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis till ett år!!!
Och en sån fin blomma vill man ju gärna ha chansen till att vinna:-)

Susanne

FinaElina sa...

Grattis i efterskott!
Jag är nu med och tävlar :)

mail:
elina@live.se

blogg:
finaelina.blogg.se

Karolina sa...

GRATTIS på födelsedagen!
Klart man vill vara med och tävla:)
Ha en underbar dag!
Kram Fröken Fägring

Mickan sa...

Grattis bloggen! :) Och vilken söt blomma. :D

Zaga sa...

GRATTIS på 1-års dagen!!!
Här finns det alltid inspiration att hämta!!
Kram E

Louise Caroline sa...

Grattis till 1 år! Hoppas det blir många fler! :)
Undebart litet hjärta! Det skulle passa så fint hemma hos oss! :) *hoppas jag vinner*

Matilda sa...

Grattis på 1 års dagen! :D haha!

/ Matilda

Sandra sa...

Grattis! :D

Anna sa...

Grattis då ;)

Är självklart med o tävlar :)

Nathalie sa...

Grattis! :)

Är gärna med och tävlar! :)

Linda sa...

Grattis GRattis

Junitjej sa...

GRATTIS BLOGGEN!!!

Anonym sa...

Grattis!! Är gärna med o tävlar :)

Sarangelika@hotmail.com

massablaj sa...

Grattis bloggen!

Jag är gärna med och tävlar.

Bara Gry sa...

Grattis till 1 år med din fina blogg! Inte dårligt ;-)

Kram,kram Gry

Katten Pejst sa...

Ett stort grattis på 1 årsdagen!!!!! Kram

Anne sa...

Grattis på "födelsedagen"! Faktiskt första gången jag besöker din blog idag. :) Underbart vacker blomma.

Hälsningar,
Anne

ida sa...

GRATTIS BLOGGEN 1 ÅR ÖNSKAR IDA

Sagalisa sa...

Grattis till en fin o fräsch blogg..men jag tycker nog att gubben ska ha en stor del av kakan med hans fina fotografier...hihi!Anna i skåne

jeanette sa...

Och jag fyller 20 år idag :) grattid till oss båda!

Marilene sa...

Grattis på 1-årsdagen!! Jag har väl följt dig ungefär halva tiden. Med vackra bilder och mycket god smak har du inspirerat och lämnat avtryck i vårt hem.

Charlotta sa...

Grattis på ettårsdagen! Stora kramar!

Ann-Catrin / finthemma sa...

Oj oj.. stort grattis!!!
Och du det var en underbart söt blomma... hoppas jag vinner!!!
kramar A-C

Anonym sa...

Grattis på 1 års dagen!
/Annette

Solstad sa...

Gratulerer med ett års dagen !!! :)
Trivelig blogg du har. Klem

HildeS. sa...

Gratulerer med 1 års dagen til bloggen og til deg!!!!

Anonym sa...

Hej och grattis på 1-års dagen till dig för ditt bloggande!!!
Naturligtvis vill man vara med och tävla om en sådan söt liten blomma.
Hoppas på turen..
Trevlig vecka!

/M som i Mica

M&Co sa...

Gratulerer !! Vel gjort!!

Moderncountry sa...

Gratulerer så mye med 1 års jubileum Mia!! Mye flott som jeg har fått med meg på veien i løpet av dette året. Og klart man vil være med på en trekning av denne vakre nåleputa.

Ha en skjønn kveld og kos deg så mye på bursdagen! ;)

Evelinas hus sa...

Grattis!
Jag vill självklart vara med. Jag älskar aspegrens saker.
Ha en bra kväll.
Kram Caroline

Stina sa...

Grattis på 1årsdagen i efterskott. 1 år går fort. =)

Lindas krypin sa...

Åh, jag vill vara med!

Havssalt sa...

Tack för att du delar med dig av dig själv och alla fina bilder i din fina blogg. Tänk ett helt År har gått. Hoppas på att hitta massor med insperation hos dig i framtiden oxå! Kram**

SEASIDE LIVING sa...

Grattis på 1-årsdagen! Om en ett par dagar försent... ;)

Önskar dig en mysig Alla Hjärtans dag!

Kramar i massor från Jenny

Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en mysig Alla hjärtans dag! Kram!

Mamma Millan sa...

Trevlig alla ♥ dag!! Välkommen in på nybakad cupcakes, på min "NYA" blogg!! kram Millan

Pernilla/ Ockra villan sa...

Grattis grattis på föedelsedagen H&L.. Hoppas du får många lyckliga år på nacken..

Kram Pernilla

Vita tankar sa...

Att fylla ett är stort! Grattis!!!
Jag missar inga chanser att tävla...särskilt inte när priset är så fint!

Kram Linda

White Season sa...

Tack för dina gulliga kommentarer på min sida,,,, då hittade ju jag så glatt hit! Oj 1 år, jag har bara hållt på 1 månad och förstår verkligen hur folk hinner med...men det är fantastiskt kul och ännu roligare när det dimper ner lite kommentarer :-) Självklart vill jag vara med i en trevlig utlottning, vad kul! Hoppas du hade en mysig alla hjärtans dag! Kram Malin

Jorunn sa...

Gratulerer med ett årsdagen kjære Mia!!!

Ønsker deg en fin fredag og en herlig helg!
Beste hilsen fra Jorunn

Ägarinnan talar sa...

Hallå och grattis på 1-årsdagen önskar Stenrike från Hvita Rum

Hem & Lyckas Mia sa...

Och nu är TÄVLINGEN STÄNGD.