onsdag 30 januari 2008

Nytt i fönstret!






Bilder: Mia

Ibland kan man bara inte låta bli. Ni vet - man får ett erbjudande om lägre pris och så blir det ett köp trots att man inte kanske behöver.
Så blev köpet av en ny Cult-kruka. Jag fick en rabattcheck och jag som älskar Cults sortiment av krukor (och annat också för den delen) kände att jag ville inte släppa den slanten vind för våg. Så nu är hela vardagsrumsfönstret fullt av Cult design - helt konsekvent. Denna nya heter Bonsai.

Sometimes it's hard not to. If you get a discount that you can't resist, even if you don't really need the thing that you buy. A while ago, I couldn't resist. I couldn't resist to utilize the discount of Cults' collection. This new pot is called Bonsai.

36 kommentarer:

Tjohalia sa...

Tjusigt, Cult Design har mycket fint :)

Cattis sa...

snyggt!

Ulli sa...

Cult design har såå mycket snyggt! Klart man slår till när man får ett bra erbjudande.

Ha en bra dag!
Kram Ulli

Mita`s hjørne sa...

Nydelig krukke...
Og noen ganger må man jo bare ha...

Ha en koselig dag og uke...

MiaMaria sa...

Fint!

Ha´en bra dag!
Miamaria

Vita tankar sa...

Jättesnygg kruka! Älskar också Cults saker! Har den snygga krukan som står brevid...:-)

Kram Linda

Fru A sa...

Jag gillar den annorlunda spretande blomman!

perlan sa...

Avis är jag nu!! ;-)

Tack för dina goa rader!!
Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 100 kommentarer och en hel drös med mail!!
Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

Tusen tack igen för dina rader!!

Ha det bäst så länge!!!

KRAM!!!!

Nostalgi och romantik sa...

Det blev jättefint i fönstret! Jag gillar också Cults grejer...har själv ett par svarta krukor med guldttassar...som jag tycker är riktigt fina!
kram
marie

Smått och gott hos Lina sa...

Ja cult har mycket fint, och de passar så fint in hos er. Ibland måste man få unna sig något man inte eg behöver :-)

Ha det bra!
Kram Lina

Designe sa...

Vilken fluffig växt och fräscht med vit kruka! :)

Pernilla/ Ockra villan sa...

Klart man ska slå till om man får rabatt.. Inte vill man ju ångra sig resten av livet heller ;-) Och så härligt med nytt till våren oxå.

Den nyinköpta soffan från ikea heter Hagalund och är en super billig bäddsoffa, vi velade mellan den och ektorp.

Ha det gott Kram Pernilla

Guldkant På Livet sa...

Så vårfräscht och snyggt i ditt fönster!!! Mari.

Hem & Lyckas Mia sa...

tjohalia - visst har de!

cattis - tack!

ulli - ja, det är ju så ;-) tack detsamma, kram!

mita - tack, ja precis ;-) tack detsamma!

miamaria - tack, och detsamma till dig!

vita tankar - tack! ah, bra smak du har ;-) kram!

fru a - tack!

perlan - ;-)
ja, jag tycker det är helt sanslöst vad folk kan bära sig åt.. man blir ju både arg och lessen! vad härligt att du fått så mycket stöd, det måste ju kännas härligt. hoppas verkligen ni får spårat idioterna! ha det så gott! kram!

nostalgi & romantik - tack snälla! kram!

smått och gott hos lina - tack söta du, kram!

designe - tackar!

pernilla - *fniss* nej, precis ;-) ah, det var en snygg bäddsoffa! vi har en liten, billig därifrån i vårt gästrum så jag var bara lite nyfiken.. kram!

guldkant på livet - tack snälla!

Hemma hos Alva sa...

Vilken fin kruka! Jag gillar också Cult Design. Kanske behöver jag också en ny kruka? :)

Ha en bra dag! Kram Maria

Änglablommor sa...

Ja - visst har Cult fina saker. Svårt att motstå erbjudandet kan jag tänka mig! Tack för kommentaren på min blogg. Ha en skön onsdag. Kram Åsa

Fredrik Inredning & Mode sa...

va fint det var... ibland kan jag gillar cult! den var riktigt fin!

Inredningsgalen sa...

Cult har bra och snygga saker, som håller länge. Värt att satsa på!

Nettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nettan sa...

Vilken fin Cultkruka, den har jag inte sett
// Nettan

Hannas form sa...

Vad fina krukor...visst är det härligt när man får frossa i det man gillar!

Ha det gott vännen!
Hanna

Stämningsfullt sa...

Wow! Jättesnyggt!!

M&Co sa...

Så lekkert! Jeg har tittet inn på cult designs sider og de har jo sååå my lekkert! Elsker krukkene dine!

Under en vind sa...

Även om du inte "Behövde" den så passade den perfekt där! Kram!

Anna Lisa sa...

Veldig koselig:) Ha en fin kveld. Klem

Moderncountry sa...

Dette var ny design for meg, artig.
Må si stolen din lenger ned ble flott! Å som jeg elsker gamle møbler.
Skal selv male litt i helgen som kommer, du vet, mine 2 nye skap. Du spurte om jeg hadde malt de selv, men bildene viser skapene som de stod i butikken. Selv vil jeg nok ha en lysere farge. Iallefall det lille skapet.Håper jeg lykkes med å gjøre en god jobb bare :)

Ha det så godt!

Hem & Lyckas Mia sa...

hemma hos alva - tack, hihi, ja, du behöver säkert också en ny kruka ;-) kram!

änglablommor - tack själv! kram

tack fredrik - ja, cult är snyggt, nu har de börjat med en del svart dessutom, läckert!

inredningsgalen - ja, precis! om man inte gör som jag som slog sönder en :-( men limmade ihop och ställde sprickan mot väggen..

tack nettan!

hannas form - ja, precis, tack! ha det gott vännen!

stämningsfullt - tack!

m&co - tack söta!

under en vind - hihi, tackar! kram!

anna lisa - tack och tack detsamma, kram!

modern country - tack söta du! och du kommer självklart måla jättefint, ska bli härligt att se dem där hemma hos dig!

Moderncountry sa...

Så god du er :)
Puss

majsan shabby chic sa...

Jättefint :) Vi skickade om att vi ville ha Valentin kort....Kram

junhe sa...

fin fina krukor =)

Bara Gry sa...

så snyggt det var med de nya Cult-grejerna! Har själv ställt undan mitt (äldre variant) i skåpet, men vem vet- de kanske kommer fram igen :-)

Kram Gry

Hem & Lyckas Mia sa...

modern country - :-p

majsan - har mailat dig! kram

junhe - tack!

bara gry - tack! ja, det går ju att varva..
kram!

Jo sa...

Jättefin kruka och cool blomma. Mina missar hade dock gillat den lite FÖR mkt, så det kan inte blir någon sådan hemma hos oss. men fin var den!

Hem & Lyckas Mia sa...

jo - ajdå, men tack, ja, jag gillar både cult och blomman!

kattis sa...

Åh, jag älskar Cult... :)

Hittade hit via Inredningsbloggar - jättefin sida! Kommer tillbaka!

Hem & Lyckas Mia sa...

kattis - jag också! ;-) tack, du är varmt välkommen!