lördag 26 januari 2008

Linslus


Foto: Mia

*fniss* Jepp, det är jag det! Jag har skrivit till några tidningar för att tipsa om min egen blogg - och skäms lite för det, så pinsamt, allt för att få lite fler läsare.. Hursomhelst kan ni säkert tänka er hur glad jag blev när inredningstidningen Tove publicerade mitt mail!


Foto: Mia

Och om ett tag ska jag förhoppningsvis få in en bild i en annan inredningstidning - Allt i Hemmet - men skrockfull som jag är så ropar jag inte hej än, man vet ju aldrig vad som kan hända. Håll tummarna för mig, om allt går enligt planerna så blir det så!

I'm such a lens louse. ;-) I wrote to a few magazines to give a tip about my blog. I find it a bit embarrassing that I did so.. To get more readers.. But anyway, you maybe can imagine my joy when the magazine Tove published my e-mail!

And in a while I will hopefully have one of my pictures in another magazine called Allt i hemmet, but I'm so superstitious that I can't breathe freely just yet. But please keep your fingers crossed for me, just in case!


26 kommentarer:

Hannis sa...

Vad kul!!Grattis=))
Och varför ska du inte göra reklam för dig själv och det du är bra på?!
Du är kreativ och visar alltid upp en massa fint!
You go Girl!
Ha en fin helg//Kram Hannis

beas barnslikheter sa...

Oj, den tidningen köpte maken till mig och jag har skumläst den, men missat din egen reklam för dig själv, måste kika igen.

Kram Bea

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt - och smart! Det handlar bara om att våga och det har du ju gjort! Hoppas att det blir Allt i Hemmet också!
Kram!

hallakulle sa...

Väl skrivet! Kram, Anna

Vita tankar sa...

Hihihi! Jag läste precis annonsen här i morse, innan jag gick in här! Tycker att det är kul att du gör reklam för din blogg! På så sätt hittar allt fler dig och oss andra också! Såg att "Gröna huset" hade inne annons i förförra "Allt i hemmet". Fina reportage i Tove förresten :-)

Kram Linda

Smått och gott hos Lina sa...

Va roligt! Hoppas många nya tittar in här och blir lika förtjusta i din blogg som jag är!

Kram Lina

Hem & Lyckas Mia sa...

hannis - vad du är gullig, tack! trevlig helg, kram!

bea - *fniss* ja, då får du läsa igen ;-) kram!

stämningsfullt - tack söta du, kram!

hallakulle - tack, kram!

vita tankar - vad lustigt! tack snälla! kram

smått och gott hos lina - tack söta vännen, kram!

MiaMaria sa...

Fint och härligt skrivet.....

Go girl!

Miamaria

Inredningsgalen sa...

Skämmas skall du inte göra!!! Man skall visa att man finns annars kommer man igen vart här i livet!

Guldkant På Livet sa...

Hallå där, Tove är en av mina favoriter, jag låg igår i sängen och läste & myste med det nya numret när jag såg din insändare, kul! Jaså, en bild till Allt i hemmet med, spännande! Ha en riktigt skön fortsättning på helgen! Mari.

Randi sa...

Så kul - måste kolla i tidningsstället nästa gång jag kommer till affären. Håller tummarna för att det blir något i Allt i hemmet också!
Kram Randi

birgi sa...

Det var helt riktigt gjort, inget att skämmas för. Kul att se!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Hem & Lyckas Mia sa...

tack miamaria!

inredningsgalen - det var ju klokt skrivet!

guldkant på livet - vad kul! tack detsamma!

tack snälla randi! kram

tack birgi!

Hemma på Landet sa...

Vad kul vännen.:-) Kram

trollmor sa...

Så kul att du kom med i tidningen. Jag ska gå och köpa den , tycker att det är en bra tidning. Inte är väl det pinsamt att framhäva sig själv de är vi alldeles för dålig på de flesta av oss. Hoppas du får ännu fler besökare till din blogg.
Kramis ewa

Hilde sa...

Hei Mia og takk for kommentaren i min blogg:) Jeg har gått 30 fulle uker nå, så det er egentlig 10 uker igjen til födselen. Av disse har jeg 4 uker igjen i sengen, etter det kan tydligen barnet komme og de stopper ikke födselen.

Syns ikke du skal föle att det er pinlig å gjöre reklame for deg selv. Du har en fantastisk kreativitet og en superfin blogg. De som misser bloggen din går virkelig glipp av noe bra.
Kram Hilde

"M" sa...

Vad kul med din medverkan i tidningen....

Benita sa...

Smart där tjejen! Go for It!!!
Helt rätt vill man komma någonstanns här i livet, måste man gå sin egen väg, men framför allt våga göra det ;)

Bamse kram från B

Hem & Lyckas Mia sa...

hemma på landet - tack vännen, kram!

trollmor - tack söta du! kram

hilde - hoppas på att sista tiden i sängen blir mysig även om jag förstår att det måste vara olidligt att måste ligga ned hela tiden.. tack snälla söta du för rara ord! kram!

"m" - tack!

benita - tack! du har så rätt! kram!

Under en vind sa...

Grattis, va kul!!! All reklam är bra reklam!!! Ha en fortsatt skön och mysig söndag! Här strålar solen! Kram!

KJ sa...

I wish that they made more of these magazines available here in America. Even the photos are inspiring!

KJ
California

Hannas form sa...

Nämen VAD KUL, GRATTIS vännen!

Visst är det underbart att hitta någonting man är intresserad av..och att hitta alla härliga människor som bloggar med samma intressen, du t ex...tack för att jag "hittat" dig!

KRAM
Hanna

Hem & Lyckas Mia sa...

under en vind - tack tack! kram!

kj - thanks a lot for your comment! too bad that there aren't enough magazines in the USA..

hannas form - tack du söta vän! och tack för att jag funnit dig!! KRAM!

Birgitta sa...

Härligt med människor som vågar stå för sina intressen och vill pusha för det som är viktigt. Vi måste bli bättre på att borsta bort Jante från våra axlar. Jag tycker du gjort helt rätt. Kram och ha det gott.

Inredningsgalen sa...

Hej hej!
Ja jag har fått lite blodadtand för det där med smycke tillverkning. Stansen hittade jag på Clas Ohlsson och tagsen i en webbutik. Fick reda på att pappa hade ännu fler stansar i olika storlekar. Så nu är jag på jakt efter silver tags, så jag kan göra lite fler halsband.

Hem & Lyckas Mia sa...

tack birgitta! jag tror du har alldeles rätt, vi är för blyga och vågar inte ta för oss..

inredningsgalen - tack för tipset, du väckte ett litet intresse hos mig också!