tisdag 11 december 2007

Wintersong

Min man spelar ibland en låt eller två för mig i förhoppning om att jag ska fastna för hans typ av musik. Det brukar inte funka så bra eftersom vi inte har riktigt samma musiksmak. En av dessa artister han spelat för mig är Sara McLachlan som jag inte fastnat för förrän jag hörde denna låt inne hos Inre Harmoni..

Missa inte tävlingen - sista dagen du kan anmäla dig! Vinnarna presenteras imorgon, onsdag!


My husband sometimes tries to make me like his type of music , though it so far has been in vain. One of these artists have been Sarah McLachlan but I didn't really like her before I heard this song at
Inre Harmoni..


♥ ♥ The lake is frozen over The trees are white with snow And all around Reminders of you Are everywhere I go It's late and morning's in no hurry But sleep won't set me free I lie awake and try to recall How your body felt beside me When silence gets too hard to handle And the night too long And this is how I see you In the snow on Christmas morning Love and happiness surround you As you throw your arms up to the sky I keep this moment by and by Oh I miss you now, my love Merry Christmas, merry Christmas, Merry Christmas, my love Sense of joy fills the air And I daydream and I stare Up at the tree and I see Your star up there And this is how I see you In the snow on Christmas morning Love and happiness surround you As you throw your arms up to the sky I keep this moment by and by ♥ ♥


11 kommentarer:

memilla sa...

Hej! Den 5 december länkade jag tillbaka till din tävling men jag kan göra det igen :)

Nilla sa...

Vilken vacker sång!

Ha en bra dag!

Kram Nilla

Lene sa...

vakker sang :)

Zaga sa...

Sången var jätte fin!
Kram

Signes vind sa...

Så fin sång. Måste leta efter hennes musik - har inte hört henne förut.
Kul att du skrive om Fröken Ros - vill också åka till henne och shoppa ;-)

Lotta sa...

Åh vilken vacker sång. Har aldrig hört något av henne tror jag. Tack för en vacker stund!

Kram
Lotta

Lallis sa...

Jättefin sång!
Kram Lallis

SEASIDE LIVING sa...

Underbar sång! Henne blev jag nyfiken på... Tack för tipset!

Önskar dig en mysig lucia imorgon!
Kramar från Jenny

Mia sa...

vacker sång, inte sant ja.. tack för era kommentarer!

Mari sa...

Åh, jag har massor av musik av henne, men de e första gången jag ser henne!:) UNRDERBAR musik gör hon!

Kram/Mari

Mia sa...

mari - absolut, värd att tipsas om! kram