torsdag 27 december 2007

Tomten kom med klappar


Pläden från Kristin - tack snälla du! Du har verkligen tagit reda på vad jag gillar och den passar perfekt i vårt New England-inspirerade sovrum!

Så var den julen förbi.. Jag blir alltid lite vemodig efter att julen är förbi, de tre dagarna går så fort och jag vill få ut så mycket mys och julkänsla som möjligt. Hyacinterna börjar vissna och snart åker granen ut. Det nya året närmar sig med raketfart rent bokstavligt talat och jag känner att jag inte riktigt hänger med. Det går för fort!

Strax före jul var jag med i tre julklappsbyten - ett på Hwita rum, ett på Familjeliv och ett på Interior Gave Along. Och med detta inlägg vill jag säga tusen TACK till Sofia, min hemliga vän i Norge och Kristin!


Allt detta från min hemliga vän i Interior gave along. Jag har inte en endaste aning vem du är men jag vet att jag snart får reda på det. Jag vet dock att du bor i Norge. Tusen takk!



Tack snälla Me and my home-Sofia för dessa underbara klappar! Slingan prydde det dukade bordet i jul..

These wonderful gifts are Christmas presents from three of my swap-friends!

23 kommentarer:

Lantlig charm sa...

Hej kul att du kikade in, länka på du det är bara skoj=) Kram Johanna

Inredningsgalen sa...

Verkligen vacker, gillar allt med stjärnor!

Hannis sa...

Vilka fina klappar!
Hoppas du får en bra vecka/Kram Hannis

Svensk Hemmafru sa...

Oj, oj, oj, den här bloggen hamnar bland mina favoriter. Du inreder precis i den stil som jag gillar, fast så ser det inte ut hemma hos mig eftersom vi är två här. : )
Jag tror att jag kommer att komma till min man och säga: "Titta, vad fint" ofta framöver...hm, kanske till och med kan inspirera honom att tycka att det är fint. Ha en bra dag! /Stina

Mia sa...

lantlig charm - tack! kram

inredningsgalen - visst är den fin!

hannis - tack, och detsamma till dig, kram!

svensk hemmafru - vad roligt att höra! hihi, ja, du får göra så ;-) tack detsamma!

Lotta sa...

Åh vad fina julklappar du fått!

Visst är det vemodigt när julen är över! Jag känner likadant. Nu kommer det några månader när man bara går och längtar och längtar efter våren.

kram vännen
Lotta

Kristin sa...

Vad kul att du gillade pläden, jag älskar ju stjärnor (som bekant) och när jag såg kudden i ditt sovrum slog jag till ;)
Härligt!
Kram Kristin

Smått och gott hos Lina sa...

Vilka fina julklappar du har fått! Visst är det lite vemodigt att julen är över, men det är ju faktiskt bara ett år till nästa jul :-)

Kramar Lina

Petra sa...

Så fina gåvor! De kan man inte annat än bli glad för! Önskar dig och familjen god fortsättning på det nya året, tänk redan 2008 - gulp! Kramiz /Petra

beas barnslikheter sa...

Men gud vad mycket underbar ögonfröjd du fått.

Jag håller verkligen med dig om att man känner sig lite vemodig, att julen går så himla fort!

Nu får vi se fram emot nyåret istället och sedan börja tänka lite pasteller i takt med att ljuset kommer.

Hoppas allt är bra med dig och du mår toppen.

Kram Bea

Mita`s hjørne sa...

Oi... så masse flotte gaver du har fått - det lønner seg å være snill, det setter jo nissen utrolig stor pris på vet du...he,he...
Teppet med stjerner på var flott...

Ha en koselig romjulsdag...

Canoza sa...

En fortsatt fredfull julefeiring og et godt nytt år, ønskes fra Canoza

Designe sa...

Hej! Så fina saker du fått!...Kul att du kikade in hos mig och klart du får länka! Det är bara roligt!..jag passar på att länka dig oxå om det är okej?! Kram :)

etthusivitt sa...

oj vad mycket fint du har fått! Du får gärna länka mig, om jag får länka dig ;-)! Gott nytt år! Kram, Anette

Camillas nya hem sa...

Vad roligt med julklappar från bloggare, och vilka fina saker sen då! Verkligen skickligt att via en blogg köpa så träffsäkra saker, imponerande. :)

Gott slut!

På Norrgården sa...

Vilka fina julklappar du fått! Pläden passar verkligen in. Jag fick också lite sängprydnad - visar det nån gång. Spännande med din "hemliga vän"...
En bra helg (igen)! Krma från Ida

birgi sa...

Vilka fina presenter!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Charlotta sa...

Ja visst går det för fort med julen, men inte vill vi vara utan den heller! Pläden var jättefin! Jag fick det jag önskade mig, en härligt stillsam och skön jul. Ha det bäst! Kram kram!

En Doft Av Danmark sa...

Gott Nytt År!

Kram
Dorthe

Sandhem sa...

Det går jättebra att du länkar till min sida, vad glad jag blir!!

Tackar så mycket för de fina orden i mina kommentarer.

jag kikar vidare nu..

ha de
EMMA

Mia sa...

tack söta ni för gulliga kommentarer!

Hanna sa...

Hej!

Åh vad fint överkast! gillar när det är en massa stjärnor! =)

ha en trevlig dag! Kram Hanna

Mia sa...

tack hanna, det gör jag också! detsamma önskar jag dig, kram!