tisdag 18 december 2007

Monikas mat


Foto med tillstånd från TV4: Andreas Lundberg/TV4

Naturligtvis missade jag första delen av Monikas mat som sändes igår, måndag. Men idag när nästa del av de sammanlagda fyra sänds sitter jag bänkad med glögg och pepparkakor. Monika Ahlberg känner säkert en del av er igen. Tjejen som tidigare ägde Rosendals trädgårdscafé och som har skrivit flertalet kokböcker.

Ikväll visar Monika ätbara julklappar som t.ex. fem-minuterssenap och saffransvinäger. Dessutom ett reportage om om hur man slår in vackra paket. Missa nu alltså inte del 2-4 de närmaste dagarna på TV4
klockan 19.30!

2 kommentarer:

Linda sa...

hej, vilken fin blogg, såå fint du har det hemma!! JAG ÄLSKAR VITT!! Har själv gjort en blogg alldeles nyss, är lite nyfiken på hur du har fått till statistiken på hur många besökare du har varje dag???

Mia sa...

tack snälla du! jag älskar också vitt. jag har använt mig av http://susnet.se/tjanster/ när det gäller statistiken - rekommenderas starkt! lycka till!