torsdag 20 december 2007

Julgott




Jordnötsrutor





Pepparkaksbiscotti

15 kommentarer:

Det Ljuva i livet sa...

Hjälp! Jag kommer att bli rundare än rund om du fortsätter att locka med så mycket gott;-).
Du får bjuda mig på fika nån dag vännen!
God Jul!

Smått och gott hos Lina sa...

Mums! Jag är också nyfiken på var du köpt fatet. Det är jättefint.

kram Lina

Sarah sa...

Mumma, jordnötsgodis gillar jag ;)

Himmelbit sa...

Mmmmm! Det här var inte bra, nu blev jag hejdlöst gottesugen!! :-D

Ser jättegott ut och vilket fint fat de ligger på! Superfint!

Ha en toppenkväll!
Kram

älskar sött sa...

nam...nam..=) Älskar sött ha-ha..Självklart får du länka!! KUL. Gör gärna detsamma om det är ok? Kramis Malin ps.god jul

Cathy Louise sa...

Hi Mia
Thank you for dropping by blog...I hope you have a magical Christmas
Take care
Cathy

www.fredrikfredrik.webblogg.se sa...

mmmmm vad gott det ser ut!

SKATAN sa...

Du de där rutorna...mmmm...ser inte bra ut för ostvolangerna ;-) Ser däremot oändligt goda ut!!

Lotta sa...

Mums säger jag bara!
Massa kramar
Lotta

Karin A sa...

Mmm så gott det ser ut! Ska göra julgodis ikväll förhoppningsvis. Ha en riktigt fin jul! Kram Karin

beas barnslikheter sa...

Mmmm...vad gott. Jag har inte bakat någonting till jul mer än hästskokakorna, gjort ischoklad och knäck, men samtligt tycker jag blev lite misslyckat. Hihi...

faster atta sa...

Mmm, bjuder du på fika??

Mia sa...

det ljuva i livet - haha, *fniss* klart du får komma på fika nån gång gumman, lite längre fram bara. god jul!

smått och gott hos lina - tack! jag skriver i din blogg var jag fått tag i fatet, kram!

sarah - :-)

himmelbit - hihi!tack! kram

älskar sött - tack, visst går det bra, kram och god jul!

cathy louise - thanks and a merry christmas to you!

fredrik - tackar!

skatan - de var inte dumma.. ;-)

lotta - kram!

karin a - tack, god jul, kram!

bea - det låter ju ändå som du gjort lite grann ;-) äsch då, inte gör det nåt om det blir lite misslyckat inte.. mina biscotti kunde blivit lite torrare eg men jaja, goda blev de ändå!

faster atta - såklart ;-)

country-dreams sa...

åh vad gott det där ser ut, vad är det för spännande recept du har hittat, själv älskar jag allting med nötter i och speciellt salta nötter blandat med choklad...mums

Mia sa...

country-dreams - det är ett recept från boken Vinterns söta, ursmaskigt! säg till om du vill ha receptet! gott nytt år, kram